![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je A zegt moet je ook durven B te zeggen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb geen rede om daaraan te twijfelen. Kinderen moeten er nu trouwens werken om te overleven. Rietveld : “Het gevoel dat mij bekruipt is alsof een vriendin verkracht wordt door mijn eigen land. Dat doet pijn, want Nederland is het land van mijn familie, waar ik geboren ben en opgroeide. Mijn vaderland verandert in de vijand." bron: http://www.indymedia.be/nl/node/30992 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alle gekheid op een stokje: ik veronderstel dat je geen Roemeens verstaat. Om je een eigen mening te vormen adviseer ik een tijdje naar een van de vele online uitzendingen te kijken van Roemeense nieuwszenders. Je kan dan de genoemde huizen en luxe-voituren zien. Op dit moment meldt een van de staatszenders: - dat er een betoging is van 300 ambtenaren over de nieuwe regelement voor het uitbetalen van overuren. - dat verschillende artsen met minder dan 150 patienten hun praktijk moeten sluiten, omdat ze nu naar prestatie betaald worden in plaats van per maand. Sommigen dreigen te verhuizen naar het buitenland. --> http://www.tvr.ro/jurnal.php?play=36754 Laatst gewijzigd door DannyS : 16 februari 2009 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bush wil ondertussen zijn rapporten niet uit handen geven. We weten echter allemaal dat je met een 470 miljard euro defentiebudget ongeveer 1.880.000 woonhuizen van 250.000 euro kon bouwen toen Bush zelfs geen geld had om de eigen volkswijken van het overstroomde New Orleans te helpen. En dan zou hij Afghaanse meisjesscholen gesteund hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ultra-rechts VS constant moet toegeven dat ze weer eens bewust gelogen hebben over het aantal burgerslachtoffers, de gebruikte chemische wapens, etc., gebeurt dat enkel omdat de bewijzen telkens overweldigend zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat beschouw jij als een neutrale referentie ??? Noem er eens één, voor alle duidelijkheid.
Laatst gewijzigd door Pietje : 16 februari 2009 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag je hier eens schonekes bewijzen (als je toch zo stellig overtuigd bent)
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() Of de vrouwen zelf. Ze hebben een site met hun verklaring op de Internationale Vrouwendag:
"Het corrupte en maffieuze regering van Dhr. Karzai en zijn internationale beschermheren, spelen in de praktijk schaamteloos met het onverdraaglijke lijden van Afghaanse vrouwen en misbruiken het als hun propagandawerktuig voor het misleiden van de ganse wereldbevolking. De regering en Westelijke media bazuinen de aanwezigheid van 68 vrouwen in het parlement uit, als een reusachtige prestatie voor Afghanistan en een teken van democratie en de rechten van vrouwen. Maar bijna al deze vrouwen zijn de verschrikkelijkste vijanden van de rechten van vrouw en de democratie en handelen als bevoorrechte poppetjes die door de krijgsheren naar hun hand gezet worden De V.S. regering en haar bondgenoten hebben een onvergeeflijk verraad gepleegd naar onze mensen toe door het installeren van de Jehadi maffia's in de macht en zij heeft geen twijfel voor onze mensen en de wereld gelaten dat zij hun globale en regionale belangen eerst en vooral nastreven en dat stabiliteit, vrijheid en democratie een nutteloos ding voor hen zijn in Afghanistan. De Afghaanse vrouwen en mannen zouden moeten weten dat vrijheid en democratie een waardevol iets is, dat onmogelijk door de macht van B52-bommenwerpers en door buitenlandse landlopers en spionnen van Iran, Pakistan, VSA en Rusland gegeven kan worden." --> http://www.rawa.org/events/march8-07_du.htm ps: De Revolutionaire Vereniging van de Afghaanse Vrouwen, is onlangs bedacht met een erdoctoraat door de Universiteit Antwerpen. Tot zover de niet-onderbouwde bewering van Gilete dat: "De Afghaanse vrouwen en studenten vragen niet liever dan bevrijd te worden door de Amerikanen van de taliban die onderwijs verbieden." Laatst gewijzigd door DannyS : 17 februari 2009 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En over jou had ik het al helemaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en alles links van het middenveld is automatisch extreem-links?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
*************************************** Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Zou ik dat bedoelen? Als jij daarentegen dat wilt gezegd hebben,... kan je ook een website openen waar solisiterende bakkersgasten hun beklag kunnen doen, om vervolgens voor hun te gaan bemiddelen. Die racistische Marokkaanse bakker is namelijk niet erg representatief voor de werkgevers die tegen Europees geld hun vooroordelen laten varen. ****************************************** DannyS, je bent wel héééééél kort van geheugen.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, niet noodzakelijk, maar wie liefdadigheidsgeld van die vevloekte Blokkers weigert om de slachtoffers van de Tsunami te helpen zijn mogelijk niet extreem-links, maar hebben op zijn minst een vijs los.
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |