![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En die twaalf volgelingen de Apostelen? Die zijn toch niet vermoord?
Trouwens, Jezus ook niet vermits die veroordeeld is tot de doodstraf aan het kruis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En alle apostelen zijn vermoord ja. Het is weer bewezen hoeveel ge er van weet. Petrus ligt begraven onder het Vaticaan. En die kerel ligt daar echt. De andere apostelen liggen begraven in verschillende plaatsen over de hele wereld. Waar denk je dat alle kruisvaarten om gingen ? Omwille van heilige relikwieën. Als al die zever vals is is heel de moordende geschiedenis voor niets geweest en dat geloof je nu toch zelf niet zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, die zijn volgens het boek inderdaad niet vermoord. Die zijn begonnen aan het evangelie.
Toch stel ik mij vragen dat de 12 apostelen wel degelijk apostelen waren. Als we het even in de astrologie gooien hebben we 12 sterrentekens. Citaat:
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 17 februari 2009 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik begrijp zijn standpunt niet goed.
Eerst schiep God licht. Dan water en liet het water naar één punt stromen zodat het land onder het water naar boven kwam. En dan pas de bomen, vruchten, planten, ... Citaat:
Ow ja, nu ik dit lees maakt het wel sense,my bad sorry
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 17 februari 2009 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Inderdaad. Er bestaan verschillende frequenties in licht.
Er zijn bv. planten die beter groeien in de schaduw. Ze krijgen dan nog licht, maar aan een veel lagere frequentie. De bijbel draait ook niet rond details zoeken om ze te ontkrachten, het gaat hem meer om de boodschap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Uw regel 6 over dat gewelf hemel genaamd. De hemel ligt tussen de wateren. Dus er is water boven en onder de hemel. Aangezien vogels in de hemel vliegen wordt de hemel hier voorgesteld als de blauwe lucht die wij zien als we naar buiten kijken. Dus zegt God dat er water in de ruimte is. Wat klopt. De zon brandt bijvoorbeeld op waterstof en op Mars is er water, verschillende planeten hebben een dampkring.
Wetenschappers kunnen de Bijbel niet ontkrachten. Hun onnozel antwoord is dan ook, "als je erin gelooft, bestaat het". Ja..................... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt meer een kerstboom waar hij lichtjes in hing.
Citaat:
Blijkbaar kwam God toen niet eens van onder zijn kerktoren vandaan. Maar zoals ge zegt. "als je erin gelooft, bestaat het" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GODVERDOMME! IK WIST DAT IK IETS BELANGRIJKS VERGETEN VERTELLEN WAS! ![]() |
|
![]() |
![]() |