Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2009, 23:14   #101
Graziëlla
Schepen

Graziëlla's schermafbeelding

Standaard

Ik was vandaag de stoep aan het kuisen aan mijn voordeur aan de straat.
Ik doe dit elke week, ik heb het met javel bewerkt. Dat is nog iets wat we aan onze rotte burgemeester te danken hebben: de stoep is helemaal versleten: er liggen losse tegels, er zijn plassen als het regent. Ik wordt daar hoe langer, hoe zenuwachtiger over. Altijd wanneer het gemeenteraad is, breng ik dat probleem naar boven. En ik zal het blijven doen, tot wanneer er gehoor aan gegeven wordt. Ik zie die rotte burgemeester en zijn discipelen dan met hun ogen draaien, bende dikkenekken!!!

Dus ik was bezig de stoep aan het kuisen. Ik had net gedaan met het schuren met javel, en was net begonnen alles af te spoelen, met een tuinslang.
En toen zag ik een heer aankomen. Zo een nogal gezette vent, met dure kleren aan. Nogal modern, snobistisch. En hij had zo een zelfvoldane blik op zijn gezicht.
Ik zag het meteen: hij had niks te maken met ons dorp, hij had hier niks verloren. Hij had beslist iets te maken met de toplesbar.

Ik begon zowaar te koken, en het scheelde niet veel of ik had besproeid met mijn tuinslang!!! Gelukkig voor hem knikte hij vriendelijk, dat heeft hem gered.

Ik ben dan onmiddelijk naar binnen gegaan en belde naar de dochter van Francette, mijn buurvrouw. Die dochter woont pal naast de toplesbar.
Ik vroeg haar uit te kijken naar een vent die ik beschreef, en vroeg of ze er zou op letten of die naar de toplesbaar binnen zou gaan. Enkele minuten later belde Patricia terug dat hij inderdaad naar de bouwwerf van de toplesbar is geweest.

Het begint al. de toplesbar is nog niet geopend, en er komt al allerlei raar soort volk over onze straten wandelen die in feite hier niks verloren hebben. Dat beloofd!!!
Oud 17 februari 2009, 23:17   #102
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Herman!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2009, 23:23   #103
Graziëlla
Schepen

Graziëlla's schermafbeelding

Standaard

Ik zie dat hier al domme, vuile, rotte, reactie's staan. Ik heb het al begrepen. Ik moet op jullie niet rekenen. Jullie zijn al even rot als dat volk van die toplesbar!!

Jullie snappen er niks van!!! WIJ HEBBEN DIE TOPLESBAR NIET GEVRAAGD!!!
Dat is niet nodig, een toplesbar in ons dorp! Dat is niet nodig!
Waarom komen ze naar ons dorp?? Er zijn plaatsen genoeg was ze een nederzetting kunnen inrichten, maar niet in ons dorp. Dit is gewoon provocatie van die smerige rotzak van een burgemeester!!!
Oud 17 februari 2009, 23:25   #104
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla Bekijk bericht
Ik zie dat hier al domme, vuile, rotte, reactie's staan. Ik heb het al begrepen. Ik moet op jullie niet rekenen. Jullie zijn al even rot als dat volk van die toplesbar!!

Waarom komen ze naar ons dorp?? Er zijn plaatsen genoeg was ze een nederzetting kunnen inrichten, maar niet in ons dorp. Dit is gewoon provocatie van die smerige rotzak van een burgemeester!!!
Gene paniek, bolleke. Als ge wilt open ik er een tweede, vlak ernaast, met schoner maskes, dan concurreer ik die kapot en zijt ge ervan af.

Goed plan, he?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2009, 23:36   #105
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U hebt niet het recht het gedrag van mensen te corrigeren
die u geen schade berokkenen.

Het komt u niet toe u daar mee te moeien.
Oud 17 februari 2009, 23:51   #106
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:

Als die toplessbar er komt , gaat dat wellicht veel GELD aan de gemeente opbrengen. Toch goed ? Maar ik zou toch graag weten in welk dorp dat dat is, want als dat daar marcheert met die toplessbar, dan zou ik daar wel een kebabzaak willen opendoen, die ook onder de toog cannabis en xtc verkoopt Awel, waar is dat nu juist ?

Laatst gewijzigd door beste vriend : 17 februari 2009 om 23:52.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2009, 00:02   #107
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Als die toplessbar er komt , gaat dat wellicht veel GELD aan de gemeente opbrengen. Toch goed ? Maar ik zou toch graag weten in welk dorp dat dat is, want als dat daar marcheert met die toplessbar, dan zou ik daar wel een kebabzaak willen opendoen, die ook onder de toog cannabis en xtc verkoopt Awel, waar is dat nu juist ?
Voila, dat is gesproken,hoog tijd dat het boerengat ginds een beetje terug tussen de beschaving geraakt....

Wedden dat ze dan bij Graziëla een nieuw voetpad voor de deur gaan leggen als compensatie zodat al die duivenmelkers die ginds onderweg zijn naar die toplessbar alvast hun benen niet breken alvorens ze over de dorpel van die bar zijn geraakt...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2009, 02:44   #108
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

Graziella zou een blog moeten lanceren, zou de start kunnen zijn van een mooie politieke carriere in die gemeente. Van blog naar lokale krant (De Lievekenskerkske Bode of zo iets) naar gemeenteraad.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2009, 02:50   #109
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
Graziella zou een blog moeten lanceren, zou de start kunnen zijn van een mooie politieke carriere in die gemeente. Van blog naar lokale krant (De Lievekenskerkske Bode of zo iets) naar gemeenteraad.
Memento mori.

Vrouwtje is oud. Ze haalt haar eerste verkiezingen niet.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2009, 08:16   #110
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
provocatie
rebellie
ongehoorzaamheid
agitatie

.
.
.

Herman alias tante Grazi
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2009, 08:29   #111
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Is dit soms die klootzak van een burgemeester?

Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 12:05   #112
DSC
Lokaal Raadslid

DSC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Is dit soms die klootzak van een burgemeester?

Lach er niet mee, das effectief de burgemeester van Affligem op die foto!
DSC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 12:09   #113
DSC
Lokaal Raadslid

DSC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik was vandaag de stoep aan het kuisen aan mijn voordeur aan de straat.
Ik doe dit elke week, ik heb het met javel bewerkt. Dat is nog iets wat we aan onze rotte burgemeester te danken hebben: de stoep is helemaal versleten: er liggen losse tegels, er zijn plassen als het regent. Ik wordt daar hoe langer, hoe zenuwachtiger over. Altijd wanneer het gemeenteraad is, breng ik dat probleem naar boven. En ik zal het blijven doen, tot wanneer er gehoor aan gegeven wordt. Ik zie die rotte burgemeester en zijn discipelen dan met hun ogen draaien, bende dikkenekken!!!

Dus ik was bezig de stoep aan het kuisen. Ik had net gedaan met het schuren met javel, en was net begonnen alles af te spoelen, met een tuinslang.
En toen zag ik een heer aankomen. Zo een nogal gezette vent, met dure kleren aan. Nogal modern, snobistisch. En hij had zo een zelfvoldane blik op zijn gezicht.
Ik zag het meteen: hij had niks te maken met ons dorp, hij had hier niks verloren. Hij had beslist iets te maken met de toplesbar.

Ik begon zowaar te koken, en het scheelde niet veel of ik had besproeid met mijn tuinslang!!! Gelukkig voor hem knikte hij vriendelijk, dat heeft hem gered.

Ik ben dan onmiddelijk naar binnen gegaan en belde naar de dochter van Francette, mijn buurvrouw. Die dochter woont pal naast de toplesbar.
Ik vroeg haar uit te kijken naar een vent die ik beschreef, en vroeg of ze er zou op letten of die naar de toplesbaar binnen zou gaan. Enkele minuten later belde Patricia terug dat hij inderdaad naar de bouwwerf van de toplesbar is geweest.

Het begint al. de toplesbar is nog niet geopend, en er komt al allerlei raar soort volk over onze straten wandelen die in feite hier niks verloren hebben. Dat beloofd!!!

Mag ik u vragen of gij toevallig geen mentale stoornis hebt? Mens, gij zijt een agressief scharminkel! Die brave man deed toch niks verkeerd?
Als gij hier eens passeert, zal ik u eens aanvallen. Maar als ge vriendelijk lacht, ist ok...
Oud 20 februari 2009, 12:11   #114
DSC
Lokaal Raadslid

DSC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo te lezen ergens aan de rand rond Antwerpen
Oud 20 februari 2009, 13:52   #115
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
WIJ HEBBEN DIE TOPLESBAR NIET GEVRAAGD!!!
Dat is niet nodig, een toplesbar in ons dorp!
1.Ik heb ook geen ontvangkantoor van de belastingen in mijn dorp gevraagd.
2.Niet nodig? Het gros van de mannen in uw dorp zullen daar wel anders over denken.
3.Eerlijkheidshalve: ik zou het ook niet in mijn dorp willen tenzij er garanties zijn dat de eigenaars en uitbaters niks met deze of gene maffia te maken hebben.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 20 februari 2009 om 13:54.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 13:54   #116
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DSC Bekijk bericht
Lach er niet mee, das effectief de burgemeester van Affligem op die foto!
Wel pas vanaf 2011 dacht ik.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 16:23   #117
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DSC Bekijk bericht
Mag ik u vragen of gij toevallig geen mentale stoornis hebt? Mens, gij zijt een agressief scharminkel! Die brave man deed toch niks verkeerd?
Als gij hier eens passeert, zal ik u eens aanvallen. Maar als ge vriendelijk lacht, ist ok...
Ik vind haar wel leuk, ons Graziella. In feite zou ze bij die topllessbar moeten solliciteren als buitenwipper. Met zo een draak voor de deur, zal er zeker niemand de ezel durven uithangen.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 17:00   #118
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ik vraag me nog steeds af om welke gemeente het gaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 17:09   #119
ndob
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik vraag me nog steeds af om welke gemeente het gaat.
Ik vermoed Daknam
ndob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 17:48   #120
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind haar wel leuk, ons Graziella. In feite zou ze bij die topllessbar moeten solliciteren als buitenwipper. Met zo een draak voor de deur, zal er zeker niemand de ezel durven uithangen.
hehe.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be