![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8541 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Jij hebt het niet gezien, anderen wel en die hebben het hier ook al gezegd. Wie het niet gelooft, wil het gewoon niet geloven. En vraag me niet voor bewijzen, ik neem het nieuws niet elke dag op voor ongelovers.
|
|
|
|
#8542 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Jup, en dan te denken dat Amerika in naam van democratie vecht he
|
|
|
|
#8543 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#8544 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#8545 | |||
|
Partijlid
|
Citaat:
Citaat:
En ja, het kwam er tot stand door de familieleden van de overleden slachtoffers, maar denk jij dat ze tevreden zijn met dat rapport? Ik denk het niet. Ze hebben niet hetgeen gekregen waar ze om vroegen. 2) Onderzoekers buiten NIST en FEMA hebben nooit toegang gekregen tot de restanten van de gebouwen, dus daarop kunnen ze zich dan ook niet baseren. 3) Het zijn enkel de ingenieurs in FEMA en NIST die beweren dat een gebouw op een dergelijke manier, en door dergelijke oorzaken, kan instorten. Onderzoekers buiten NIST en FEMA hebben er gewoon geen verklaring voor; ze kunnen het op geen enkele manier uitleggen zonder er een of andere vorm van CD er bij te halen. Maar dan krijg je 2 soorten ingenieurs: 1) Degene die als conspiracy believers bestempeld worden, en niet serieus genomen worden 2) Degene die zwijgen, om niet in bovenstaande groep te belanden. En dat zijn er zeer veel mijn beste (de meeste zelfs). Ze moeten hun reputatie beschermen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Insdeath : 20 februari 2009 om 17:06. |
|||
|
|
|
|
|
#8546 |
|
Partijlid
|
Wat ik vooral wil zeggen is; het is belachelijk om hoogbouw op een andere manier te gaan bekijken door een groepje wetenschappers die 'veronderstelt' dat een stalen gebouw zó kan instorten door beperkte schade en brand.
Tussen haakjes; (maar dit heb ik al eerder gezegd) de meeste ingenieurs die voor NIST werkten, werkten daarvoor voor FEMA. En FEMA had per slot van rekening de pancake-theorie bedacht. Bij NIST hebben ze dan hun eigen theorie tegengesproken, en met iets totaal anders afgekomen. 'De gebouwen zijn door pancaking ingestort'. (tijdje later) 'Ja gasten, smijt die pancake theorie maar in de prullenmand, we gaan iets anders moeten verzinnen'. (beetje later) 'Ah, ik heb het gevonden: thermal expansion. Voila zie, nog even een rapportje er rond schrijven, en dan naar alle media zenden. En we zij er van af'. Als ze de eerste maal mis waren; waarom zouden ze de tweede maal wél gelijk hebben? Ik vind beide theorieën alles behalve aanvaardbaar (en iedereen zal het wel met mij eens zijn wat de eerste betreft). Laatst gewijzigd door Insdeath : 20 februari 2009 om 17:16. |
|
|
|
|
|
#8547 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8548 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8549 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik heb nog geen concreet bewijs ontvangen dat er GEEN bommen aanwezig waren.
Wel heb ik de beelden live gezien, en ik vond toen al dat men TE snel met conclussies afkwam. Ik ben er heilig van overtuigd dat 9/11 een inside job was. Tegenargumenten of niet, mensen gaan bij hun idee blijven. Dat is nu eenmaal zo. Daar gaat niets aan veranderen, we kunnen hier nog jaren over verder lullen en geen meter vooruit geraken. Maar de vraag is: Zou de Bush admnistratie hiertoe in staat zijn? En zoja, welk profijt haalt men eruit? Sorry, maar ik heb nog niets geddebunked gezien dat concreet tastbaar bewijs is omtrent 9/11. Zwart op wit heeft al lang haar waarde verloren in deze samenleving. Maar be my guest
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 20 februari 2009 om 17:48. |
|
|
|
|
|
#8550 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zeg enkel dat ik bewijzen wil zien voor ik dingen geloof. Niet meer en niet minder. Ik vraag niet dat je het bewijst, ik zeg gewoon dat je het niet kan bewijzen. Ik geloof het niet zomaar. En als je daar problemen mee hebt...tja, dat is dan wel jou probleem. Voor de rest...jij je zin dan... Dat is ook niet mijn probleem he... Ik was erbij toen mijn programma onderbroken werd voor een extra nieuwsuitzending, en het waren geen live beelden. Jij hebt het niet gezien, anderen wel en die hebben het hier ook al gezegd. Wie het niet gelooft, wil het gewoon niet geloven. En vraag me niet voor bewijzen, ik neem het nieuws niet elke dag op voor believers.
|
|
|
|
|
#8551 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8552 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De media kwam amper paar uur later op de proppen met de dader "Bin Laden"
Amper paar uur later!!! Vinden jullie zelf niet dat er TEVEEL "toevalletjes" zijn? Waar rook is, is vuur.
|
|
|
#8553 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#8554 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Tga ni over falen, slagen, winnen en verliezen....
Ik had gehoopt dat hedendaagse mensen voor zichzelf zouden leren denken, en niet de overheid haar woord voor waarheid nam... We worden keer op keer belogen en keer op keer lopen mensen er met ogen open in... Times have changed. 9/11 geeft teveel onzekerheden, en er is NIETS tastbaar dat als bewijs aanschouwd kan worden. Dus wie faalt er? Mensen dat iets voor waarheid nemen dat niet bekrachtigd kan worden.
|
|
|
#8555 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel keer ga je dat nog zeggen eigenlijk? Vind het hilarisch dat je het toch niet kan laten om mijn postings te lezen.
|
|
|
|
|
#8556 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8557 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zit de media ook al mee in het complot of wat wil je nu weer zeggen?
|
|
|
|
|
#8558 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8559 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik heb nog geen concreet bewijs ontvangen dat er WEL bommen aanwezig waren.
|
|
|
|
|
#8560 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Jup, ik doe er niet hypocriet over, ben even schuldig
Maar ik geloof liever mijn gevoel dan de Amerikaanse overheid.
|