Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2009, 15:12   #8541
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Onzin kerel. Zo werkt het niet.
Ik heb het niet gezien, jij wel maar kan het niet aantonen. Moet ik je zomaar geloven? Waarom, ik ken je niet eens. Als hier Pietje afkomt en zegt, ik heb het ook gezien maar het was niet live, iedereen die dit ontkent moet in zijn kleurboekje gaan kleuren...moet ik dan opnieuw hem gaan geloven dan? Zoja...ok dan. Het was niet live. En dan is rood nog steeds rood en blauw is nog steeds blauw en zwart ook nog steeds zwart, maar dat maakt jou bewering nog steeds niet de waarheid en als je dat ontkent zou ik in een kleurboekje gaan kleuren.
Dat is niet mijn probleem he... Ik was erbij toen mijn programma onderbroken werd voor een extra nieuwsuitzending, en ik heb zo het tweede er live zien invliegen.
Jij hebt het niet gezien, anderen wel en die hebben het hier ook al gezegd.
Wie het niet gelooft, wil het gewoon niet geloven.
En vraag me niet voor bewijzen, ik neem het nieuws niet elke dag op voor ongelovers.
Oud 20 februari 2009, 15:20   #8542
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Deze denk ik, student stelt vraag aan Kerry. Maar niet over 9/11.
http://www.youtube.com/watch?v=tCBcOQkUNjI

De gelijkenis met vee op een boerderij is verbluffend.
Let ook op de reacties/commebts op dit soort videobeelden, veel mensen vinden dit al normaal, zolang iemand een uniform aanheeft mag die zich misdragen zoveel hij wil. Ze vergeten natuurlijk dat JIJ in je recht bent om u te verzetten tegen 'unlawful arrests' en dat het de man met het uniform is die hier z'n boekje te buiten gaat. Maarja, dat was vóór 9/11.
Jup dat is hem Thanks, ja ik was niet zeker waar het mee te maken had. Merci dat je dat hier wou delen eh.
Jup, en dan te denken dat Amerika in naam van democratie vecht he
Oud 20 februari 2009, 15:25   #8543
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Jup dat is hem Thanks, ja ik was niet zeker waar het mee te maken had. Merci dat je dat hier wou delen eh.
Jup, en dan te denken dat Amerika in naam van democratie vecht he
IDD leuk () deze nog eens terug te zien
Oud 20 februari 2009, 15:26   #8544
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is niet mijn probleem he... Ik was erbij toen mijn programma onderbroken werd voor een extra nieuwsuitzending, en ik heb zo het tweede er live zien invliegen.
En vraag me niet voor bewijzen, ik neem het nieuws niet elke dag op voor ongelovers.
Kleine hint, discussie met deze xxxx is nutteloos
Oud 20 februari 2009, 16:56   #8545
Insdeath
Partijlid

Insdeath's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Die hebben hun bijdragen aan het rapport gewoon kunnen leveren , het is namelijk een open onderzoek waaraan heel erg veel verschillende organisaties , burger initiatieven , bedrijven , universiteiten hebben meegewerkt .

Het hele onderzoek heeft kunnen plaatsvinden mede dankzij de familieleden van de 9/11 slachtoffers.

Enig idee wie het onderzoek precies hebben samengesteld en wie er allemaal aan hebben meegewerkt ?

Kom dan eens met inhoudelijke argumentatie over wat er dan allemaal niet klopt aan het rapport volgens jou
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere
Dat is niet waar.
Er is geen enkel (echt) onderzoek dat het NIST rapport ontkracht.

En die 'andere wetenschappers', over wat spreken we dan?
Dat hobbyclubje van Truthers?
1) Hoezo het NIST-rapport werd door verschillende organisaties opgesteld? Waar haal jij dat vandaan? Het waren voor zover ik weet bijna allemaal mensen die eerst voor FEMA werkten.
En ja, het kwam er tot stand door de familieleden van de overleden slachtoffers, maar denk jij dat ze tevreden zijn met dat rapport? Ik denk het niet. Ze hebben niet hetgeen gekregen waar ze om vroegen.

2) Onderzoekers buiten NIST en FEMA hebben nooit toegang gekregen tot de restanten van de gebouwen, dus daarop kunnen ze zich dan ook niet baseren.

3) Het zijn enkel de ingenieurs in FEMA en NIST die beweren dat een gebouw op een dergelijke manier, en door dergelijke oorzaken, kan instorten.

Onderzoekers buiten NIST en FEMA hebben er gewoon geen verklaring voor; ze kunnen het op geen enkele manier uitleggen zonder er een of andere vorm van CD er bij te halen.

Maar dan krijg je 2 soorten ingenieurs:
1) Degene die als conspiracy believers bestempeld worden, en niet serieus genomen worden
2) Degene die zwijgen, om niet in bovenstaande groep te belanden. En dat zijn er zeer veel mijn beste (de meeste zelfs). Ze moeten hun reputatie beschermen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gun
Hij is nogal naiëf. Maar dat begrijp ik best; ik was ook zo vroeger. Kwestie van te durven de dingen onder ogen zien, en merken dat je niet altijd gelijk hebt. Is bij veel believers zeer moeilijk.

Laatst gewijzigd door Insdeath : 20 februari 2009 om 17:06.
Insdeath is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 17:15   #8546
Insdeath
Partijlid

Insdeath's schermafbeelding

Standaard

Wat ik vooral wil zeggen is; het is belachelijk om hoogbouw op een andere manier te gaan bekijken door een groepje wetenschappers die 'veronderstelt' dat een stalen gebouw zó kan instorten door beperkte schade en brand.

Tussen haakjes; (maar dit heb ik al eerder gezegd) de meeste ingenieurs die voor NIST werkten, werkten daarvoor voor FEMA. En FEMA had per slot van rekening de pancake-theorie bedacht.
Bij NIST hebben ze dan hun eigen theorie tegengesproken, en met iets totaal anders afgekomen.

'De gebouwen zijn door pancaking ingestort'.
(tijdje later)
'Ja gasten, smijt die pancake theorie maar in de prullenmand, we gaan iets anders moeten verzinnen'.
(beetje later)
'Ah, ik heb het gevonden: thermal expansion. Voila zie, nog even een rapportje er rond schrijven, en dan naar alle media zenden. En we zij er van af'.

Als ze de eerste maal mis waren; waarom zouden ze de tweede maal wél gelijk hebben? Ik vind beide theorieën alles behalve aanvaardbaar (en iedereen zal het wel met mij eens zijn wat de eerste betreft).

Laatst gewijzigd door Insdeath : 20 februari 2009 om 17:16.
Insdeath is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 17:25   #8547
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
JA buzz... Ik ben van mening dat de WTC torens niet hadden ingestort zonder bommen.
"There's a bomb in the building, start clearing out"
Dat zeggen professionals (die brandweermannen) niet zomaar... Er is iets dat niet klopt.
En neen zo'n sterke gebouwen storten niet in elkaar bij een brand. Je zou kunnen zeggen, ok de twee vliegtuigen zullen er mee te maken hebben gehad. Maar dan moest het sneller neergestort zijn.
Vuur doet geen metaal smelten, en de kerosine is bij de inslag in één keer ontploft.

Het WTC 7 gaat ook niet instorten door brand.
Die gebouwen worden daar allemaal op voorzien, dit zijn de eerste gebouwen (met metalen constructie) in de states dat neerstortten door brand.
ik stel me toch vragen ja.

Uw filmpje bewijst niets, dat filmpje van die brandweermannen is wel degelijk bij het wtc.

Die gebouwen stortten neer en daar komen allemaal explosieve ejaculaties uit.
Kijk, wie de Bush administratie gelooft, verdient gewoon kletsen
Eerlijk, bent u echt een believer of is dit satire? Want je doet de inside-job theorie geen gunsten door hier op het forum compleet inhoudloze en allang-debunkte posts te plaatsen, dit zonder enige kennis van politiek, constructie, de gebeurtenissen die dag, kortom de realiteit. Doe maar voort zo, onzin uitkramen zonder bewijs of zelfs enige basiskennis, van mij moet je geen tegenargumenten meer verwachten.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 17:32   #8548
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
JA buzz... Ik ben van mening dat de WTC torens niet hadden ingestort zonder bommen.
"There's a bomb in the building, start clearing out"
Dat zeggen professionals (die brandweermannen) niet zomaar... Er is iets dat niet klopt.
En neen zo'n sterke gebouwen storten niet in elkaar bij een brand. Je zou kunnen zeggen, ok de twee vliegtuigen zullen er mee te maken hebben gehad. Maar dan moest het sneller neergestort zijn.
Vuur doet geen metaal smelten, en de kerosine is bij de inslag in één keer ontploft.

Het WTC 7 gaat ook niet instorten door brand.
Die gebouwen worden daar allemaal op voorzien, dit zijn de eerste gebouwen (met metalen constructie) in de states dat neerstortten door brand.
ik stel me toch vragen ja.

Uw filmpje bewijst niets, dat filmpje van die brandweermannen is wel degelijk bij het wtc.

Die gebouwen stortten neer en daar komen allemaal explosieve ejaculaties uit.
Kijk, wie de Bush administratie gelooft, verdient gewoon kletsen
Het wel of niet kunnen instorten van torens gaat niet over meningen, feiten en bewijzen heb je nodig.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 17:36   #8549
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik heb nog geen concreet bewijs ontvangen dat er GEEN bommen aanwezig waren.
Wel heb ik de beelden live gezien, en ik vond toen al dat men TE snel met conclussies afkwam.
Ik ben er heilig van overtuigd dat 9/11 een inside job was.

Tegenargumenten of niet, mensen gaan bij hun idee blijven. Dat is nu eenmaal zo. Daar gaat niets aan veranderen, we kunnen hier nog jaren over verder lullen en geen meter vooruit geraken.
Maar de vraag is: Zou de Bush admnistratie hiertoe in staat zijn?
En zoja, welk profijt haalt men eruit?

Sorry, maar ik heb nog niets geddebunked gezien dat concreet tastbaar bewijs is omtrent 9/11. Zwart op wit heeft al lang haar waarde verloren in deze samenleving.
Maar be my guest

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 20 februari 2009 om 17:48.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 17:37   #8550
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg ik ergens dat het een probleem is?
Ik zeg enkel dat ik bewijzen wil zien voor ik dingen geloof. Niet meer en niet minder. Ik vraag niet dat je het bewijst, ik zeg gewoon dat je het niet kan bewijzen. Ik geloof het niet zomaar. En als je daar problemen mee hebt...tja, dat is dan wel jou probleem.

Voor de rest...jij je zin dan...

Dat is ook niet mijn probleem he... Ik was erbij toen mijn programma onderbroken werd voor een extra nieuwsuitzending, en het waren geen live beelden.
En vraag me niet voor bewijzen, ik neem het nieuws niet elke dag op voor believers.
Oud 20 februari 2009, 17:38   #8551
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel heb ik de beelden live gezien, en ik vond toen al dat men TE snel met conclussies afkwam.

Tegenargumenten of niet, mensen gaan bij hun idee blijven. Dat is nu eenmaal zo. Daar gaat niets aan veranderen, we kunnen hier nog jaren over verder lullen en geen meter vooruit geraken.

Sorry, maar ik heb nog niets gedunked gezien dat concreet tastbaar bewijs is omtrent 9/11. Zwart op wit heeft al lang haar waarde verloren in deze samenleving.
Maar be my guest
En wie is deze "men" in jo verhaal dan eigenlijk?
Oud 20 februari 2009, 17:41   #8552
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

De media kwam amper paar uur later op de proppen met de dader "Bin Laden"
Amper paar uur later!!!
Vinden jullie zelf niet dat er TEVEEL "toevalletjes" zijn?
Waar rook is, is vuur.
Oud 20 februari 2009, 17:50   #8553
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

...
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 17:53   #8554
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Tga ni over falen, slagen, winnen en verliezen....
Ik had gehoopt dat hedendaagse mensen voor zichzelf zouden leren denken, en niet de overheid haar woord voor waarheid nam...

We worden keer op keer belogen en keer op keer lopen mensen er met ogen open in...
Times have changed.
9/11 geeft teveel onzekerheden, en er is NIETS tastbaar dat als bewijs aanschouwd kan worden.
Dus wie faalt er? Mensen dat iets voor waarheid nemen dat niet bekrachtigd kan worden.
Oud 20 februari 2009, 17:57   #8555
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Hoeveel keer ga je dat nog zeggen eigenlijk? Vind het hilarisch dat je het toch niet kan laten om mijn postings te lezen.
Oud 20 februari 2009, 17:59   #8556
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tga ni over falen, slagen, winnen en verliezen....
Ik had gehoopt dat hedendaagse mensen voor zichzelf zouden leren denken, en niet de overheid haar woord voor waarheid nam...

We worden keer op keer belogen en keer op keer lopen mensen er met ogen open in...
Times have changed.
9/11 geeft teveel onzekerheden, en er is NIETS tastbaar dat als bewijs aanschouwd kan worden.
Dus wie faalt er? Mensen dat iets voor waarheid nemen dat niet bekrachtigd kan worden.
Mensen zoals jij dus want een inside job is nog steeds niet bekrachtigd.
Oud 20 februari 2009, 18:01   #8557
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De media kwam amper paar uur later op de proppen met de dader "Bin Laden"
Amper paar uur later!!!
Vinden jullie zelf niet dat er TEVEEL "toevalletjes" zijn?
Waar rook is, is vuur.
En wat is daar zo abnormaal aan?
Zit de media ook al mee in het complot of wat wil je nu weer zeggen?
Oud 20 februari 2009, 18:01   #8558
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Sorry, maar ik heb nog niets geddebunked gezien dat concreet tastbaar bewijs is omtrent 9/11. Zwart op wit heeft al lang haar waarde verloren in deze samenleving.
Maar be my guest
2x En wie is deze "men" in jo verhaal dan eigenlijk?
Oud 20 februari 2009, 18:03   #8559
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En ik heb nog geen concreet bewijs ontvangen dat er WEL bommen aanwezig waren.
Oud 20 februari 2009, 18:06   #8560
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Jup, ik doe er niet hypocriet over, ben even schuldig
Maar ik geloof liever mijn gevoel dan de Amerikaanse overheid.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be