Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2009, 18:11   #8561
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
allang-debunkte
Je weet toch dat zo'n uitspraken hol zijn?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 18:49   #8562
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Insdeath Bekijk bericht
2) Onderzoekers buiten NIST en FEMA hebben nooit toegang gekregen tot de restanten van de gebouwen, dus daarop kunnen ze zich dan ook niet baseren.
Die restanten zijn niet weg, die liggen opgeslagen.

Citaat:
3) Het zijn enkel de ingenieurs in FEMA en NIST die beweren dat een gebouw op een dergelijke manier, en door dergelijke oorzaken, kan instorten.
Dat klopt helemaal niet.
10 seconden zoeken :
http://en.wikipedia.org/wiki/Collaps...d_Trade_Center
Citaat:
In 2003, three engineers at the University of Edinburgh published a paper in which they provisionally concluded that the fires alone (without any damage from the airplanes) could have been enough to bring down the WTC buildings. In their view, the towers were uniquely vulnerable to the effects of large fires on several floors at the same time.[52] When the NIST report was published, Barbara Lane, with the UK engineering firm Arup, criticized its conclusion that the structural damage resulting from the airplane impacts was a necessary factor in causing the collapses.[53] Jose L Torero from the BRE Centre for Fire Safety Engineering at the University of Edinburgh is pursuing further research into the potentially catastrophic effects of fire on real-scale buildings.[54][55][56]
Citaat:
Onderzoekers buiten NIST en FEMA hebben er gewoon geen verklaring voor; ze kunnen het op geen enkele manier uitleggen zonder er een of andere vorm van CD er bij te halen.
Er zijn dozijnen studies van onderzoeksgroepen aan universiteiten
overal ter wereld en van studiebureaus van engineering bureau's.
En ALLEMAAL volgen ze de verklaringen die NIST heeft opgeworpen.
Je kan ze zelf beginnen opzoeken als je wil.

Gewoon een paar om te tonen dat ze bestaan :
http://www.csemag.com/article/CA6263555.html
http://web.mit.edu/newsoffice/2001/skyscrapers.html
http://enr.ecnext.com/coms2/article_nebuar080903
http://www.public-action.com/911/jmcm/USYDENR/

Laatst gewijzigd door parcifal : 20 februari 2009 om 18:51.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 19:15   #8563
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Ik heb nog geen concreet bewijs ontvangen dat er GEEN bommen aanwezig waren.
Simpel : beantwoord de vraag eens waarom die hypothetische bommen dan niet gehoord werden?
Waren het fluisterbommen?
Kan je daar dan eens een voorbeeld van geven?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 19:50   #8564
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Er zijn toch getuigen dat spreken van knallen dat leken op een bom dat ontploft?

http://www.youtube.com/results?searc...tness+bomb+wtc

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 20 februari 2009 om 19:51.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 20:12   #8565
Insdeath
Partijlid

Insdeath's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Die restanten zijn niet weg, die liggen opgeslagen.
Yeah right.

Van de tienduizenden stukken staal hebben ze er 150 van bewaard voor onderzoek, al de rest werd gerecycleerd. Hoeveel ben je met die 150 stukken? Niet al te veel vrees ik...

En AFAIK heeft het publiek zelfs geen toegang tot deze stukken.
Insdeath is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 23:59   #8566
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Oud nieuws, alle verklaringen van brandweerlieden zijn openbaar gemaakt en ze hebben massaal hun verhaal gedaan ook aan NIST.

Ze maken zich nu vooral druk over de autoriteiten die hen toelieten te werken onder zwaar verontreinigde omstandigheden en niet om een aanslag die hun regering op hen gepleegd zou hebben .

Reken maar dat ze in dat geval de onderste steen boven zouden willen hebben. Ook moeten ze er dan vanaf geweten hebben omdat zij er bij waren en bovendien de hele WTC / ground zero operatie onder hun verantwoording hadden
Ach zo, ik heb het hélemaal niet over de verklaringen van die brandweerlui.....

Maar over iemand hélemaal anders, en ik heb al ettelijke keren gezegd wie, en er tevens links naar geplaatst...

Dat U deze niet leest, is niet mijn fout mijn beste.....

En in dit geval is er van hogerhand tijdens de zittingen van de onderzoekscomissie het zwijgen opgelegd wat die persoon betreft in "het belang van het land"

En dit was lang de enige niet die tegengewerkt werd....

Laatst gewijzigd door Svennies : 21 februari 2009 om 00:02.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2009, 00:05   #8567
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Yeah right.

Van de tienduizenden stukken staal hebben ze er 150 van bewaard voor onderzoek, al de rest werd gerecycleerd. Hoeveel ben je met die 150 stukken? Niet al te veel vrees ik...

En vooral welke stukken zijn er bewaard gebleven van de plaatsen waar het impact gebeurde,géén enkel vrees ik.....

Of hoe je als regering alle bewijsmateriaal op een plaatsdelict ongestraft mag afvoeren en vernietigen .......
Oud 21 februari 2009, 00:11   #8568
Insdeath
Partijlid

Insdeath's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
Of hoe je als regering alle bewijsmateriaal op een plaatsdelict ongestraft mag afvoeren en vernietigen .......
Damn right. Er kwam zeer veel protest tegen het afvoeren van het staal. Want de ingenieurs wilden weten hoe het kwam dat het gebouw uiteindelijk begeven had.

Als je de ontwerper van een gebouw bent, en het gebouw doet niet wat het moest doen, dan zou je toch maar al te graag onderzoeken waarom juist het gebouw het juist begaf.

Doordat het bewijsmateriaal al lang gerecycleerd is, kan men nu enkel maar hypotheses en theoriëen bedenken... 'het is waarschijnlijk zo', 'misschien', 'we veronderstellen' ...
En dan van 'we hadden een vliegtuigcrash voorzien, maar blijkbaar niet van dit soort', enz...allemaal veronderstellingen, die doorgaans zelfs slecht onderbouwd zijn.

Het enige dat we hebben, zijn de beelden en de bouwplannen...en dat is zeker niet genoeg.

Geen concrete bewijzen dus.
Insdeath is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2009, 01:04   #8569
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het enige dat we hebben, zijn de beelden en de bouwplannen...en dat is zeker niet genoeg.

Naruurlijk niet ,het plaatsdelict werd snél en keurig opgeruimd én verscheept naar het buitenland onder andere china....

hoeveel staalfabrieken zijn er in de VS zélf die daarvoor hadden kunnen zorgen....

Alle bewijzen zijn vernietigd er er valt niets op basis van het gevonden bewijs te weerleggen,case closed dus....
Oud 21 februari 2009, 01:35   #8570
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En wat betreft de seismische recordings : er is geen ENKEL bewijs dat de (quasi) onmerkbare rimpel op het seismisch profiel ook effectief de impact van united 93 was.
Van een vliegtuig dat crasht kan je immers niet hetzelfde seismologisch profiel verwachten als bij een aardbeving gangbaar is...trouwens mijn beste,wat de twin towers betreft zaten ze er wél pal op...

Verder is er in dat gebied niets anders gebeurd dan die crash wéét U...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het kan bijgevolg best zijn dat wat ze meten om 10.06 de aankomst is van bepaalde interventie-diensten. Ga jij aantonen dat het niet zo is?
Grapjurk...gaat U hier nu beweren dat zij wél om 10u06 geregistreerd hebben dat de trillingen die zij op hun seismologische apperatuur hebben ontvangen afkomstig waren van de interventie-eenheden....
En dat diezelfde apperatuur die dan ook zo gevoelig blijkt te zijn om deze eenheden wél te registreren dan dus zo'n 3 minuten eerder de registratie hebben gemist van een tonnenzwaar toestel dat zich in de grond boort.....

U maakt zich hier momenteel hopeloos belachelijk mijn beste, en dat voor iemand die beweert om zélf mee seismologische apperatuur te hebben ontworpen én geinstalleerd te hebben.....

Wéét U ,de lichte aardbeving in roermond begin de jaren negentig....ondanks dat er op dat stijdstip honderden ,om niet te zeggen duizenden vrachtwagens tijdens het ogenblik van de beving rondreden ,wist men toch mooi het plaats van impact te berekenen...

Dank zij de stations die via driehoeksmetingen de exacte plaats en tijdstipbepaling weergaven....

En U komt met zoiets af...goed bezig mijn beste....

Laatst gewijzigd door Svennies : 21 februari 2009 om 01:36.
Oud 21 februari 2009, 10:42   #8571
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jup, ik doe er niet hypocriet over, ben even schuldig
Maar ik geloof liever mijn gevoel dan de Amerikaanse overheid.
Ik hoop niet dat jij ooit rechter zult worden.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2009, 10:44   #8572
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Yeah right.

Onzin!
Oud 21 februari 2009, 10:45   #8573
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Damn right. Er kwam zeer veel protest tegen het afvoeren van het staal. Want de ingenieurs wilden weten hoe het kwam dat het gebouw uiteindelijk begeven had.

Als je de ontwerper van een gebouw bent, en het gebouw doet niet wat het moest doen, dan zou je toch maar al te graag onderzoeken waarom juist het gebouw het juist begaf.

Doordat het bewijsmateriaal al lang gerecycleerd is, kan men nu enkel maar hypotheses en theoriëen bedenken... 'het is waarschijnlijk zo', 'misschien', 'we veronderstellen' ...
En dan van 'we hadden een vliegtuigcrash voorzien, maar blijkbaar niet van dit soort', enz...allemaal veronderstellingen, die doorgaans zelfs slecht onderbouwd zijn.

Onzin, men heeft verschillende onderzoekers aan het woord gelaten in de BBC reportage, dit zijn pure leugens wat je hier neerschrijft.
Oud 21 februari 2009, 10:46   #8574
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Naruurlijk niet ,het plaatsdelict werd snél en keurig opgeruimd én verscheept naar het buitenland onder andere china....

hoeveel staalfabrieken zijn er in de VS zélf die daarvoor hadden kunnen zorgen....

Alle bewijzen zijn vernietigd er er valt niets op basis van het gevonden bewijs te weerleggen,case closed dus....
Leugens!
Oud 21 februari 2009, 10:47   #8575
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn toch getuigen dat spreken van knallen dat leken op een bom dat ontploft?

Ja en? Lijkt op...is het dat. Wat denk je dat je hoort als airliners in vliegtuigen vliegen? Vogeltjes die fluiten?
Oud 21 februari 2009, 10:49   #8576
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nog geen concreet bewijs ontvangen dat er GEEN bommen aanwezig waren.
Wel heb ik de beelden live gezien, en ik vond toen al dat men TE snel met conclussies afkwam.
Ik ben er heilig van overtuigd dat 9/11 een inside job was.

Tegenargumenten of niet, mensen gaan bij hun idee blijven. Dat is nu eenmaal zo. Daar gaat niets aan veranderen, we kunnen hier nog jaren over verder lullen en geen meter vooruit geraken.
Maar de vraag is: Zou de Bush admnistratie hiertoe in staat zijn?
En zoja, welk profijt haalt men eruit?

Sorry, maar ik heb nog niets geddebunked gezien dat concreet tastbaar bewijs is omtrent 9/11. Zwart op wit heeft al lang haar waarde verloren in deze samenleving.
Maar be my guest
3de poging...wie is deze men?
Oud 21 februari 2009, 10:50   #8577
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

die airliners ontplofte bij impact, kerosine kan niet blijven ontploffen he, da ontploft ene keer en tis op!

En die men zijn de media, men zei al op tv amper paar uur later dat het bin laden was.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 21 februari 2009 om 10:50.
Oud 21 februari 2009, 11:02   #8578
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
die airliners ontplofte bij impact, kerosine kan niet blijven ontploffen he, da ontploft ene keer en tis op!

En die men zijn de media, men zei al op tv amper paar uur later dat het bin laden was.
En springladingen in de gebouwen om ze neer te halen konden het ook niet zijn omwille van de nog aanwezige vensters ed. Dus wat is het dan wat deze mensen hoorden?

De media zei dit, en omdat de media te snel hunnen bek opentrekte is het de amerikaanse overheid die een inside job hadden uitgevoerd?
Oud 21 februari 2009, 11:06   #8579
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het filpje met die vrouwen erop zijn beelden van de bomaanslag jaren voor 9/11, dat is dus niet van 9/11 zelf.
Niet voor niets dat er een stuk tussenuit is geknipt.

Laatst gewijzigd door illwill : 21 februari 2009 om 11:06.
Oud 21 februari 2009, 11:11   #8580
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=h7cvjBViV7g

Al is aan gedacht door te scrollen op die zoekfunctie...

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 21 februari 2009 om 11:13.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be