![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister
|
![]() Heel duidelijk zelfs. Voor allle partijgenoten met wie ik een pint ga pakken maakt het geen moer uit of de cafébaas en de mensen aan de tapkast sossen zijn of niet. Ik praat zelfs graag met dat linkse volkje, of beter gezegd, ik hoor hen graag praten. Zolang je niet zegt dat je een Vlaams Belanger bent, loopt alles gesmeerd en hoor ik niet veel verschil met wat uit de mond van VB-tooghangers komt. Maar... vraag hen niet om mee naar De Beest (De Leeuw van Vlaanderen) te gaan om een pint te pakken, want dan smelt hun vriendelijkheid als sneeuw voor de zon en stellen ze je verschrikt de vraag 'Gij zijt toch gene Vloms Blokker zeker?'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vorige zomer in Tsjechië geweest. Ik heb daar andere verhalen gehoord.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 februari 2009 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Sorry ik ben even weg. Ik ga nu mijn achtertuin van België afsplitsen en er een belastingsparadijs vestigen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 februari 2009 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je hen vraagt wat nu precies het probleem is met het Vlaams Belang, staan ze daar met hun mond vol tanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meerderheid vd Vlamingen willen België niet opheffen.
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is "deze feiten zijn algemeen geweten" ook al een argument.
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mischien zijn er in Vlaanderen wel meer separatisten dan overtuigde Belgicisten als we de grijze , onverschillige massa niet meetellen. Het is te zien wat je een meerderheid noemt Pietje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pelgrim : 22 februari 2009 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je over de Tsjechische wegen hebt gereden heb je meteen ervaring met 1 ding dat vroeger beter was.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daar ca. 15 jaar geleden geweest. De autostrade naar Pilzen was toen voor een stuk in kaseien. Dat de wegen nu slechter zijn lijkt mij onwaarschijnlijk. Het duurde toen meer dan 5 uur om de afstand van de Duitse grens over Pilzen naar Praag af te leggen , ca. 180 km en dit was de enige hoofdweg. Binnen Praag waren er in de straten soms putten van tientallen centimeters diep, ge moest opletten dat ge er met uwen auto niet bleef inhangen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En op sommige momenten verwondert het ook niet dat dit het land van Kafka is.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 februari 2009 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |