![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8681 |
Staatssecretaris
|
![]() Gij kalf. Je kan zelf de tapes van de NYPD beluisteren waar dit op te horen is, staat samen met het transcript in de bron die ik u net gaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8682 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij stom rund wat ben ik met een stukje tekst van de website van die lunatic ... no audio no proof
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8683 |
Partijlid
|
![]() Euh, hallo? Wat hebben die trucks eigenlijk met het instorten van de WTC-torens te maken? De toren kwam van boven naar beneden, remember? De voet werd niet opgeblazen...
Waarom zou men dan trucks aanbrengen om de torens naar beneden te laten komen? Leg me dat eerst even uit, want ofwel is dit complete nonsens, ofwel is het totaal irrelevant. En die schilderijen op de zijkant..."hey we're here by order of the American Government. They ordered us to bring these explosive-loaded vans here with those paintings on them. So atleast the civilians know that it's actually their own government who blows up the towers". Tok tok...iemand thuis? Ja zeg...hoe meer zever de believers hier posten, hoe minder ik in een inside job ga geloven zenne. Post eens wat nuttige en goed onderbouwde info waar we tenminste iets aan hebben. Des te meer nonsens, des te meer ik zin heb om het officiële verhaal te geloven, kwestie van geen rotzooi en zever meer naar mijn hoofd geslingerd te worden door believers... Want momenteel heb ik eigenlijk nog niks anders dan: 1) Het feit dat die 3 gebouwen naar beneden kwamen (welke ik - en de meeste andere ingenieurs ook - zeer vreemd vinden). 2) De snelheid waarmee de 3 WTC-gebouwen naar beneden kwamen 3) De manier waarop de 3 WTC-gebouwen naar beneden komen 4) Een totaal verkeerde en onrechtvaardige "War on Terror" (waarmee Bush en de olie- en wapenindistrie hu zakken vulden). 5) Achtergehouden bewijsmateriaal 6) De volledige coöperatie van de Amerikaanse overheid wat betreft het onderzoek naar de aanslagen...NOT Behalve dat niks dan nonsens en speculaties...komaan zeg. Laatst gewijzigd door Insdeath : 23 februari 2009 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8684 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tja, onze heren "sceptici" hier vragen zich waarschijnlijk nooit af waarom tot op vandaag audio-opnames van brandweelui, hulpverleners en slachtoffers in de torens classified blijven.
Als je luistert naar sommige van de stupide redenen die worden gegeven voor het classified houden van tientallen honderden bewijsstukken, dat hou je niet voor mogelijk. De enige zinvolle redenen voor het classified houden van die opnames is omdat wat daar op staat bezwarend is voor de officiele versie. Op het enige materiaal dat tot heden toe is vrijgegeven staat het vol met meldingen van "bombs, explosions", etc. Wie weet wat nog allemaal zou uitkomen als ze alles zouden vrijgegeven? Vele maken bovendien buiten de explosions melding van "zware schokken". Shaking ground, shaking building". En dan komen simpele zielen hier lullen over haarlakbussen, of computerschermen. Yeah right, als ergens op de 87é verdieping een computer ontploft dat zal een gebouw van 500. 000 ton wel eens goed shaken zekers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8685 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die torens vallen zomaar niet om door een bom in de kelder te plaatsen. Die torens waren waarschijnlijk zo stevig gebouwd dat het pure noodzaak was om gedurende het uur dat ze stonden te branden overal explosieven lieten afgaan. Tijdens een normale demolitie doet men ook niet anders dan gebouwen verzwakken vooraleer men ze naar beneden laat komen met explosieven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dit is "irrelevant"!?? U bent de waanzin nabij! Laatst gewijzigd door Akufen : 23 februari 2009 om 22:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8686 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nu, een tijdje googlen ivm die explosions heeft mij tot dusver opgebracht: 58 getuigen van explosions (geschreven pers. geen conspiracy sites he. allen uit de mainstream, WP. AP., NYT, etc...) 31 getuigen van explosions (voor de camera) Zoals ik eerder al meldde. Ik heb de hele dag toen gevolgd op tv en zowat iederéén die uit de gebouwen ontsnapt waren en een micro inder de neus werd geduwd, hadden over "bombs goin off, huge explosoins, enzovoort. Maar weet je, ik ga hier niet lang meer rondhangen hoor. Kijk eens naar hoe parcifal zich gedraagd tegen mij in z'n laatste reply's aan mij. En dat alles is gestart omdat ik hem gewoon één simpel vraagje stelde..... ![]() Hij weet zich geen raad met mijn opmerking, vind geen zinnig antwoord, en begint dan maar wat verwijten naar m'n hoofd te slingeren. Strafste is, ik ben hier nog niet zo lang en heb nog nooit het gehad over "bewijzen voor een conspiracy", of iets dergelijks. Die kan je trouwens toch niet vinden zolang alles classified blijft. Kijk, heel deze topic gaat altijd dezelfde richting uit. Sommigen (zijn dat de believers?) die zeggen dat er een conspiracy was, en een andere groep die vraagt naar bewijzen. Waarna een believer zich uitput in het "trachten" iets te bewijzen, waarna hij/zij dan wordt belachelijk gemaakt door die andere groep omdat z'n "bewijs" niet voldoet aan de maatstaven van hen. Daarom dacht ik dat het voor de verandering eens niet slecht zou zijn, mochten we eens gaan kijken naar het "bewijsmateriaal" voor de officiele theorie. Eens zien hoe solide die is. Maar ik merk dat velen van de verdedigers van de officiele theorie daar niet veel zin in hebben. (parcifal al zeker niet. terwijl het net hij is die aanhoudend zegt dat de officiele theorie de "meest logische" is.) Maar wanneer je hem dan dan wijst op enkele onlogische dingen dan is dat "een verspreking" of iets dergelijks en moeten we daar vooral niks achter zoeken. Tja, als je alle leugens, tegenstrijdigheden en totaal onlogische uitlatingen van diegenen die ons de officiele theorie hebben vertelt, gaat afdoen als "versprekingen", dan zijn we natuurlijk snel klaar. Laatst gewijzigd door Big Slick : 23 februari 2009 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8687 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hier nog wat over die exlosies: http://www.youtube.com/watch?v=2hBDXB6cifo Citaat:
Citaat:
De teller van bewijzen van de officiële versie ligt veel hoger dan die van de inside-job theorie (die ongeveer op 0 staat). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8688 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 24 februari 2009 om 00:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8689 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dan laat ik dat even rusten. Maar hé, Akufen, niet vergeten dat ik nog steeds inside-job-believer ben, remember? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8690 |
Staatssecretaris
|
![]() Welk deel van "Je kan zelf de tapes van de NYPD beluisteren" begrijpt u niet? Of gaat u nu gewoon doen alsof het niet bestaat tot ik het hier voor uw neus zet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8691 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8692 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 februari 2009 om 01:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8693 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
0,0 getuigen die verklaren dat ze explosieven hebben gezien De brandweer lieden en andere hulpverleners die explosies hoorden beweren helemaal niet dat het controlled demolitions waren ! Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 februari 2009 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8694 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
durf je die discussie met mij aan te gaan ? Ik vraag mij werkelijk af hoe jij aan dat idee bent gekomen. Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 februari 2009 om 01:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8695 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8696 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Insdeath : 24 februari 2009 om 02:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
It was as if they detonated het was alsof ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8698 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8699 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wat zij denken doet er niet toe "? Dat doen wij wel voor ze ? terwijl wij er niet bij waren ?
|
![]() |
![]() |