![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logisch.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 24 februari 2009 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja int begin... kleine kindjes, kleine zorgen he
![]() We hebben heel veel geluk met ons klein kapoentje, ze slaapt ganse nacht door en is niet snel lastig. Ze kan wel dagen hebben dat je ze absoluut niet mag neerzetten in haar wipper of box. Ze moet dan dichtbij papa of mama zijn. Maarja, van die momenten kunt ge alleen maar genieten he ![]() 't is echt leuk een kindje te hebben, dat maakt U compleet vind ik. Er komt zoveel boven U waarvan ge denkt, verdekke seg, ben ik zo'n softy? LOL Maar zoals ge het zegt, later vraagt da veel meer toezicht he. Tblijven meisjes he, en niet iedereen gaat daar zo geteerliefd met om
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zijn ze weg zonder opleiding, en doen ze nog hun goesting.
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zij zal bijna alles mogen man
![]() Haar vriendjes daarintegen haha
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kort houden die mannen.
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zal ik doen, no worries (no warries)
Maarja, ze moeten hun ook welkom voelen of ze gaat altijd naar hem thuis gaan, en da moeten we langs ene kant ook zien te vermijden he ![]()
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, de foute gewoonweg wegfilteren. Dat volstaat. Een deftige jongen zal geen remmen hoeven.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 24 februari 2009 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De fatsoenlijke (naar mijn evenbeeld ![]() De rest die plagen we wat.
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() Het belangrijkste in een goede opvoeding is rechtlijnigheid. Consequent opvoeden lijkt eenvoudig maar dat is het niet. Vaak zullen je partner en jij verschillen van opvatting hoe iets juist moet aangepakt worden, maar het is van het grootste belang steeds samen één front te vormen.
Een kind zal van nature altijd de grenzen aftasten van wat mag en wat niet. Als het voor een kind duidelijk is waar de grens ligt, zal het zich een stuk veiliger en rustiger voelen en op de lange duur ook minder proberen steeds de grens te overschrijden. Verder vind ik duidelijkheid en een goede communicatie ook heel vitaal. Zelf heb ik altijd veel met mijn kinderen gepraat. Ook over de moeilijke dingen. Eerder dan de slaapkamer van je dochter te barricaderen, vind ik het zinvoller om met je kind open over sexualiteit te praten, en vooral veel informatie geven over voorbehoedsmiddelen. Want geloof me vrij, als de tijd er is, zal je dochter toch manieren vinden om intiem te zijn, als het niet thuis is dan ergens anders. Dan heb je toch liever dat het in een fijne omgeving gebeurd, maar met voldoende bescherming ? Je kop in het zand steken of alles tegenwerken levert meestal het tegengestelde resultaat op... |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen...als ze klein zijn, zou je ze opeten.
Later als ze groot zijn... heb je er soms spijt van dat je ze toen niet opgegeten hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, maar, als ik wegben dan krijgt ze een ijzeren onderbroek aan met slot op he.
![]() Neen hoor, zeer mooie post dat je daar neerpent, Monalisa Maar dat heb ik al besproken met die van ons, da zij da maar voorlicht en de pil regelt enzo. Ik trek er mijn handjes vanaf, want ik wil het niet weten. Maar ze moeten zeker niet gaan seksen onder mijn dak als ik er ben. Amai ... kpak hem bij zijne kraag en smijt hem buiten gelijk Jazz in de Fresh Prince
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Structuur, regels, regelmaat, duidelijkheid, consequentie, warmte en liefde, niet te veel aandacht en niet te weinig. Meer vragen ze op die leeftijd niet.
![]() 't Is helaas wat minder eenvoudig dan het klinkt. Laatst gewijzigd door Preitje : 24 februari 2009 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil er toch ooit een paar in mijn armen houden zenne...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen wij wel ne keer in uw armen komen liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Men moet een rijbewijs hebben voor een auto, en een diploma psychiater om in de desbetreffende instellingen te mogen werken.
Maar kinderen en huisdieren mag zomaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Flanellen, op uw laatste posts afgaand, ge daalt ze man
![]()
![]() |
#59 |
Banneling