![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toen het bekend werd dat ze ziek was dacht ik echt nog van: toch schoon dat de politieke tegenstrevers nu niet op haar beginnen kakken.
beetje te vroeg gejuicht dus ![]()
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, tot nu toe is het enkel Giserke die met zulke wansmakelijke conspiracy theoriëen afkomt dus we zullen maar niet veralgmenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Uw stemgedrag baseren op wat aanhangers van een partij hier neerpennen lijkt me niet echt optimaal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn eigen moeder is aan kanker overleden en ik heb dat hele proces dus van heel dicht meegemaakt en ik kan u verzekeren dat 1: die mensen ook betere en mindere momenten hebben. Alleen helemaal op het einde worden betere momenten wel héél zeldzaam. 2: die er heel veel aan hebben om het gevoel te krijgen dat ze gesteund worden. 3: die helemaal geen zin hebben om diep in een hoekje weg te kruipen. If anything is het eerder een probleem dat veel mensen niet goed weten hoe ermee om te gaan, of hen onvoldoende kunnen steunen omdat ze het simpelweg nog minder aankunnen dan de persoon zelf. En ja dan gaan die actief op zoek naar andere steunpunten. Ik hoop voor u dat u een 15 jarige puber of zo bent. Als u een volwassen persoon bent dan zou u zich diep moeten schamen imo. En Giserke van hetzelfde. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 25 februari 2009 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() Ik geloof wel dat ze echt ziek is. Hoe dat je daarmee omgaat beslist ze zelf.Je kan dit een goed idee vinden of niet. Maar de ziekte in twijfel brengen dat doe je niet vind ik. Want dat wordt hier een wellens-nietes spelletje. Het gaat om Morel die hier zeer ziek is. Ik vind dat ze haar ziekte op een moedige manier draagt.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 25 februari 2009 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 28 januari
Lieve Weblog-bezoeker, 't Is niet altijd eerlijk in het leven. Dat ik de laatste weken "iets minder" aktief was dan voorheen is te wijten aan gezondheidsredenen. Ja, het is het kanker. Ja, het is heel ernstig. En ja, ik ga vechten en winnen. Dus voor al die wantrouwigen: mijn enige geheime agenda is "blijven leven" ! We gaan de medische wetenschap verbazen … Liefs, Marie-Rose Laatst gewijzigd door Hoomer : 25 februari 2009 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Nog eentje van Marie-Rose op 30 januari:
De komende dagen ga ik werken aan een opsplitsing tussen mijn "poltieke" blog en een meer "persoonlijke" blog. Waarom ? Omdat ik niet iedereen wil belasten met de misschien soms "minder prettige" dagen, maar anderzijds wel merk dat er heel erg veel mensen me mailen die in een soortgelijke situatie zitten of zaten. En als we mekaar er wat door kunnen helpen is dat toch super meegenomen, niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() En ze weet dat er idioten rondhangen op het net, aan hen het volgende;
Ik was absoluut niet van plan om foto's te laten nemen en te verspreiden van mijn kort haar, vandaar dat Sharon Stone mij hieronder vervangt. Maar als Gazet van Antwerpen zonder dat ik het weet een fotograaf naar een partijmeeting stuurt, dan heb ik er geen probleem mee om de foto op mijn site te zetten. Laat ons goed afspreken: ik weet wat sommige mensen denken en zeggen, maar het is de laatste van mijn gedachten om mijn ziekte op enige manier politiek uit te buiten en er extra publiciteit mee te halen. Ik zal tijdens mijn lange en zware behandeling écht wel andere zorgen hebben. Dus voor eens en altijd: wie belangstelling heeft in mij en in mijn gevecht, mischien omdat hij/zij in hetzelfde bootje zit, is van harte welkom op mijn website en zal ik zo goed mogelijk informeren. Met een fotootje misschien, af en toe. En voor alle andere mensen is de rest van het internet meer dan groot genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Over samenhorigheid.
"Doodgraag leven" gaf acht afleveringen lang een eerlijk verslag over de ups en downs van vijf ongeneeslijk zieke kankerpatiënten op VRT. De laatste aflevering werd uitgezonden op 9 december 2008 maar de blog is nog steeds actief. Kim, één van de jongemannen die in dit programma werd gevolgd, schreef op 28 januari een "open brief" aan mij. http://multiblog.vrt.be/kim/2009/01/...ie-rose-morel/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus uw insinuaties zijn niet alleen respectloos aan Morel maar aan alle kankerpatiënten. Maar ik zou zeggen, als jij ooit kanker moest hebben, laat dan iets weten. Dan kunnen met uwe kanker eens lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Stop ermee Giserke aub, ge maakt het alleen maar erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
anderzijds maakt ze wel reclame voor haar politieke agenda vanuit haar ziekenbed, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Burgemeester
|
![]() Je zou het wenselijker achten mocht ze zich schikken in haar lot, zich afzonderen in de eenzaamheid van het ziekenhuis en dagelijks een potje huilen ?
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() waarom reageer je niet op de tegenstrijdigheid van wat er geschreven en uiteindelijk gezegd word
Laatst gewijzigd door globalmedia : 25 februari 2009 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ga toch wa in je moskee kakken gast
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Kijk, sommige zwaar zieke mensen willen hun boodschap kwijt, andere niet. De één doet dat via een dagboek, de andere via een webblog. Daar is nu toch geen probleem mee. Niemand hoeft dat te lezen. Diegenen het daar al moeilijk mee hebben, verraden meer over hun eigen dan over Morel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Giserke en globalmedia,
Toen Yves Leterme in het ziekenhuis lag heeft hij ook een filmpje opgenomen op U-tube. Waarom niet, als meneer Leterme daar behoefte aan had, tijdens die zware periode ? Ik hoorde jullie dan wel niet, en terecht. Waarom dan bij Morel haar ziekte in twijfel trekken ? |
![]() |
![]() |