![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Best mogeljk wat je ervaart maar even in mijn directe omgeving kijken leert me ook wat anders. Als je het even emotieloos durft bekijken.
-Een neefje die voor nummerplaatdiefstal op zijn 17 is moeten voorkomen. -Eentje die op 15 voor vernielingen aan een bedrijf en brandstichting voor de rechtbank is mogen verschijnen. -Een zus die haar kleinkind meer bij haar heeft dan de eigenlijke moeder, een nichtje dus. -Eentje met een genetisch defect waar ze het eerste jaar bijna niet mee geslapen hebben en bijgevolg de wanhoop nabij waren. -Een schoonzus die niet weet wat eerst te doen met 4 exemplaren tussen 6 en 2 en een voltijdse baan. .... Laat ons ook eens het argment "voor uw oude dag" ontkrachten : Bij mijn vriendin zijn ze met 5. Eentje woont in Moskou, eentje in Limburg, eentje in Leuven, eentje in de buurt maar komt enkel naar huis om iets mee te graaien en wij die ook eens in de 2 maand naar haar thuis gaan....Veel bezoek van "de kinderen" krijgen ze dus niet te zien. Wij waren/zijn met 4 maar de deur plat lopen doen we ook niet echt...wie heeft daar trouwens nog tijd voor als je met twee gaat werken? Aan kinderen moet je zonder redeneren beginnen, anders laat je het liever zoals het is, rustig zonder... maar aangezien wij beiden eerst denken en dan pas doen zal het er wel nooit van komen, gelukkig maar. Maar het is u van harte gegund hoor !! ![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 25 februari 2009 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, voor sommige is het nooit gepast....
Eens dat uw kind er is, past ge automatisch uw levensstijl aan hoor. Dat is gewoon zo, ge moet ook wel dan ![]() En ja, wie niet bereid is deze opofferingen te maken, begint inderdaad beter niet aan kids. Maar wij hebben het vooral gedaan om ons te verENEgen (verenigen lol) Maar ook omdat wij onze liefde wouden uiten, en geloof me, wij hebben daar geen seconde spijt van. En believe me, wij zitten niet in de beste positie om kids te hebben, maar wij doen dat goed. Haar eten staat er altijd, haar pamperkes, zalfke, en noem maar op. 't kost wat geld een kindje, zo'n babystoeleke 85 euro zenne lol... Maar tis letterlijk elken euro waard, zo'n liefde is prijsloos. Ik wou nooit kids vroeger, maar nu zou ik niet meer zonder kunnen
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tuurlijk man!!!
Stel dat maar niet in vraag, die babytjes kennen hun mama en papa snel hoor. Ze is hier nu zeven maand en een half. En ze ziet ons graag man, daar ben ik honderd procent zeker van.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 februari 2009 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() sperekn jullie ook constant over jezelf in derde persoon tegen dat kind? "de pappa is blij" enzo ![]() Laatst gewijzigd door barfo : 25 februari 2009 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of ik spreek vanuit ervaring?
![]() Ze zijn slimmer dan je denkt hoor.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 februari 2009 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Hamsters kunnen ook de link leggen tussen een verschijning van iets groot en het krijgen van eten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door barfo : 25 februari 2009 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat gebeurt ja. We brabbelen al zeker geen onbestaande woorden.
Ik wijs wel eens met de vinger naar mij en zeg dan "papa" en dan wijs ik naar de mama en zeg ik "mama" en dan wijs ik naar haar en zeg ik "klein kapoentje" En dat vindt ze grappig, wat ze ook enorm kan apprecieren is dat ik begin te dansen en met ballekes begin te gooien. Maar we proberen het zeker niet te moeilijk te maken als we woordjes aanleren. Ze kent al "dada" dan zwaait ze, en swingen kent ze nu ook al. En als ze in hare wipper ligt kan ze zo al is met haar beentjes stampen, en dan zeggek: stamp stamp stamp en dan stampt ze en lacht ze... Echt man, onderschat die kleine kindjes maar niet. Ze weten veel hoor ![]() En ask zeg bij het verversen van hare pamper: eikebah kaka, bweeeeiihhh Dan kan ze zo onschuldig lachen van
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() te zien hoe groot de fout is, wel op weg helpen naar de oplossing
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() duidelijk geen kinderen...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
hoe denk je dat opvoeden gebeurt?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
klinkt allemaal heel romantisch en tof, en er zijn idd maar weinig mensen die durven toegeven dat ze nooit meer aan kinderen zouden beginnen moesten ze de keus hebben (mij ma geeft dat gewoon toe na 3 hellsangels op te voeden of toch te proberen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() op zeven maanden kennen ze het verschil tussen mamma/pappa en vreemde man/vrouw
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() je gaat ervan uit dat opvoeden pas begint wanneer ze beginnen spreken?
edit: *bzzz* is beter, electrische "stimulatie"
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 25 februari 2009 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk ik. EDIT: bzzz is voor de hippe, moderne ouders. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 25 februari 2009 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |