![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ge maar net het stukske quote van de bezwarende omstandigheden
![]() Hier is de echte wetgeving: Citaat:
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 februari 2009 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
* Gevangenisstraf van drie maanden tot een jaar en/of een geldboete van 1000 tot 100.000 euro bij openbare overlast. Zie het bold daar staan? Overlast is o.a. een gebuur die belt dat uw plant stinkt. Voor een jointje dus, gevangenisstraf en (hoge) boetes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Hier nog een stukje bold uit wat u daar post.
* Doorverwijzing naar de correctionele rechtbank: de correctionele rechtbank blijft bevoegd voor de bestraffing van cannabisbezit voor persoonlijk gebruik, ook al is sinds de wetswijziging de correctionele straf vervangen door een minder zware politionele straf (gelijklopend met de straffen voorzien in de wet op de beteugeling van dronkenschap). |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zijn verzwarende omstandigheden/ Moet k het straks nog eens zeggen? Of moetk u gelijk het verschil uitleggen?
Niet als het gaat over 3g op zak en een geteelde plant in huis. Wat is één geteelde plant. Dat kan wel oplopen tot 200g als het seizoen mee zit. Doe niet onnozel manneke, ik weet wel degelijk waarover ik spreek als het om mijn wietjes gaat
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 februari 2009 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij zegt dat het strafbaar is...
Ik zeg, niet als je maar één plant hebt, of drie gram op zak. Dan begon je daar quotes aan te halen voor verzwarende omstandigheden, en ja die zijn strafbaar. Maar ge moet iets niet uit context trekken om uw gelijk te halen. Trouwens, mij kan het weinig schelen, ik lig er niet meer wakker van. In ieder geval, één plant is niet strafbaar. Wat eigenlijk dom is, want met ene plant zijde nix. Komt misschien twee maand toe...
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Als je wil nemen we toch gewoon de proef op de som, als je ergens in Vlaanderen leeft tenminste. Je PM'ed me jouw adres en ik kom af, sta wat in uw tuin te roken en ik bel de politie van het stinkt hier verschrikkelijk naar wiet. Even kijken hoelang u nog vrij blijft Citaat:
En als die gepakt moesten worden, laat men die dan gaan want het is maar èèn plant denk je? Laatst gewijzigd door HAMC : 26 februari 2009 om 17:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar jongeske toch, toen wij op een appartement woonde hebben ze voor ons ook al de flikken gebeld, de gang rook nor wiet...
Weet gij wat die flikken zeiden tegen ons??? Leg anders een handdoek aan uw deurspleet onderaan dat die geur binnenblijft. En da zweer ik. Zelfs toen de wijkagent kwam kijken of wij werkelijk daar woonde toen we ons domicille daar hadden staan stonk mijn app naar wiet en lagen er nog resten op salontafel. We zijn immers al een decennia verder dan uw laatste ervaring hoor ![]()
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan ons om zoiets te geloven, of niet.
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 2 jaar is echt wel fucking lang....
Der lopen mannen rapper vrij voor slagen en verwondingen Erger nog, die zien meestal den bak nog ni eens...
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 februari 2009 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
25 jaar geleden staken ze me eens een nachtje in den bak omdat ik het wat aan het uithangen was. De dienstdoende agent toen die stak het stuk shit dat ik op zak had mee in de envelop en smorgens kreeg ik het terug. Toen in die tijd kreeg je daar jaren gevangenis voor. Die straffen waren echt en de wetgeving toen werd niet teniet gedaan omdat er ène redelijke flik bij was. Mijn laatste ervaring was trouwens 2 jaar bak voor kweken in 2005. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ja, inderdaad.
En die gast heeft einde straf gedaan. Twee volledige jaren bak voor 1.9 gram wiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij vlieg je niet in den bak voor een eigen kweekje. Wat wel gebeurd is dat ze uwen boel aanslagen, onderzoek starten of ge nen dealer zijt en uwen huisbaas op den hoogte brengen. En ge kunt dan maar best vrijwillig afstand doen van uw gerief
In't ergste geval krijgde een werkstraf en moete is op gesprek gaan met zo'n drugspreventie gedoe. Natuurlijk als gij een kamer vol met wiet hebt, ... leg dan maar is uit dat eigen gebruik is lol
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 februari 2009 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of anti detectie folie
![]() En anti detectie tape Volgens mij zien ze dat ook in de kelder hoor Maar het beste om niet gepakt te worden is: DONT TEL ANYONE Zelfs niet uwen besten maat, niemand gewoon; Maar beter van al nog, niets groeien en vechten voor uw rechten als homegrower, en als ge ze dan hebt, dan pas groeien ![]() eerst een deftig gedoogbeleid of legalisering voor ik nog maar iets uitkweek.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 februari 2009 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Nu, de wet zegt dat je èèn plant mag hebben. Even terug naar mijn voorbeeld over die jongens die een halve kilo halen van èèn buitenplant. Dat mag dan? Maar een halve kilo is handel en bezit, dus mag het niet dan? Duidelijk is die wet dus niet met alle interpretatieproblemen tot gevolg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, ene geteelde plant. Maar nen halve kilo haalt ge niet meer zenne, tenzij ge da kei lang voorgroeit. Maar ons Belgisch weer laat dat niet toe hoor, 200 a 250g voor nen buitenplant is al heel goed gescoord.
Het mag niet, maar wordt gedoogd. De weet heeft inderdaad altijd haar achterdeurtje in dit om haar gelijk te halen.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 februari 2009 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Van acht stuks komt daar vier kilo af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Buh, ik groeide mijnen buitenkweek altijd binnen voor hoor voor ik da buitenzetten zette zenne. Onder TL lampen van kleurcode 33 . tga zelfs met spaarlampen, maar tding met da fluo gedoe is, ge moet die er kei dicht opzetten of thelpt gin bal. Hpi lampen (voor groei dan he) zen meestal tbeste, maarja da verbruikt keiveel.
Ge laat die geleidelijk aan wennen aan het buitenweer voor ge ze buitenzet. En da noemt "harden". Ik had hier al nen schonen indica op voorgroei staan voor buiten, maarja, tligt nu op mijnen composthoop. Eind april zette ik die altijd buiten, en dan hadde al echt sterke planten die ge al kon doortoppen of fimmen en dan waren de bomen in augustus en ja... dan schieten ze lekkere haarkes en kunde ongeveer oogste in oktober, haze helaas pas in november, dus niet ana te raden in belgie In september oogsten is een zeldzaamheid, 't is meestal in de eerste weken van oktober dat gebeurd Kunt gij die zelfs al laten bloeien in april door ze te verduisteren, gewoon donker zetten zodat ge de 12/12 cyclus nabootst
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 februari 2009 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt met spek aant schieten. Straks probeer je ons misschien nog wijs te maken, dat er ene twee jaar effectief heeft gezeten om door een rood licht te rijden.
![]() |