![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8761 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() fout
Laatst gewijzigd door Big Slick : 26 februari 2009 om 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8762 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
General Ralph Eberhart, NORAD Commander in Chief, said that before 9/11, “Normally, our units [flew] 4-6 sorties a month in support of the NORAD air defense mission.” In 2000, there were 425 “unknowns”—pilots who didn’t file or diverted from flight plans or used the wrong frequency. Fighters were scrambled in response to 129 of those cases, when problems were not immediately resolved. 129 keer op een jaar. Da's zowat om de 3 dagen. Is dat genoeg om als "routine" bestempeld te worden volgens u? Laatst gewijzigd door Big Slick : 26 februari 2009 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8763 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8764 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het punt is dat u elk denkproces opzij gaat om heel dit fabeltje van "normaal handelen" te blijven geloven. Ik neem het u trouwens niet kwalijk want u bent er vast van overtuigt dat u gelijk heeft. Het alternatief is toch te gek voor woorden is het niet? Een overheid die fouten zou maken en daarmee de grootste terreuraanslag een handje helpt? Citaat:
Blijf jij maar geloven dat ze verrast werden, en dat die verrassing 2 uur duurde! Ik ga er geen slaap over laten. Vergeet ook niet dat dit soort "toevalligheden" op ELK vlak van 9/11 voorkwam. Overal waar je kijkt vind je gaten waar een boeing in past. Behalve dan waar ze horen in te passen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8765 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8767 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarom ik u die vragen stelde.
Heeft u als eens cijfers bekeken ivm de slachtoffers uit het WTC? Sommige cijfers en bij nader inzien de staat waarin sommige lichamen (restanten) doet mij enigsinds de wenkbrouwen fronsen. . Enkele voorbeelden. Van de 2780 slachtoffers is amper iets meer dan de helft terug gevonden, geidentificeerd.. Van ca. 1200 slachtoffers is NIETS terug gevonden! Eerste frons. Stel je even voor: een oppervlakte van 65 op 65 meter. Da’s zowat een half voetbalveld. Op die oppervlakte zit bijna 3000 man bijeen die een massa beton over zich heen krijgen en nadien wordt er van 1200 NIETS terug gevonden?! Heu?? Waar zijn die lichamen naartoe?? Hoe kunnen die lichamen verdwenen zijn? Ik kan daar met de beste wil van de wereld geen zinnig antwoord op vinden. 1200 x 75 (gem. gewicht van een lichaam) = 90.000 kilo mensenvlees op zulk relatief kleine oppervlakte. Verdwenen. “Vaporized”, was zoals de New Yorkse lijkschouwer het beschreef. En wat te vinden van lichaamresten die wél zijn terug gevonden? Amper 290 lichamen zijn intact terug gevonden. Enkel 12 waren identificeerbaar op zicht! Tweede frons. 12?? Meer dan 20.000 restanten van lichamen zijn gevonden. Een derde daarvan was klein genoeg om rechtstreeks in de testbuisjes te kunnen! Frons! Het grootste aantal stukjes dat van één lichaam zijn gevonden is 200, en dat vertegenwoordigde amper een fractie van z’n gehele lichaam. Frons. Wat dus betekent dat lichamen in meer dan duizend(en) stukken uiteen gereten zijn. Zoals u stelde: Citaat:
(ik heb in m’n bijna 30 jarige carriere als brandweerman nogal wat lijken gezien. zelfs bij slachtoffers van een reguliere gasexplosie is de hoogste graad van verminking één of enkele afgerukte ledematen. meestal zijn de lijken erg verbrand maar intact.) Ik heb ook nooit gehoord of weet van instortingen van gebouwen waar de lijken of restanten ervan beyond identificatie waren. Laat staan dat van meer dan de helft helemaal niets wordt terug gevonden. Ik sluit me overigens volledig aan bij uw laatste opmerking. Citaat:
In 2006 zijn op het dak van het Deutsche Bank Building ca.300 restanten van WTC slachtoffers ontdekt. Geen enkel stukje was groter/langer dan 1cm! Btw, dat gebouw staat ca. 120 meter verwijderd van waar de torens stonden. Wat denk jij zelf? Hoe krachtig moet een explosie zijn om je lichaam te reduceren tot stukjes van 1 cm en om die stukjes meer dan 100 meter ver weg te blazen? Ik heb zelf zowat zitten denken over welke natuurkracht tot zoiets in staat zou kunnen zijn. Ik ken er geen. Een explosie (correctie: zware explosie) is bij mijn weten het enige wat zoiets met een mensenlichaam kan aanrichten. Laatst gewijzigd door Big Slick : 26 februari 2009 om 22:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8768 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8769 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
W�*�*r dat vliegtuig is opgestegen , is totaal irelevant in deze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8770 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is immers nog nooit eerder staal van 400 meter hoogte naar beneden komen zeilen . Het waren de grootste instorting van menselijke bouwerken ooit waarbij enorme hoeveelheden energie vrijkwamen . Epot van de torens was gelijk aan 260 ton TNT !!!! welke in 10 seconden vrijkwam . Bij controlled demolition geldt: De hoeveelheid energie die bij de instorting vrij komt is veel groter dan de hoeveelheid energie veroorzaakt door de explosieven die nodig zijn om die instorting op gang te brengen. De kunst van het met een kleine hoeveelheid precies geplaatste energie een veel grotere hoeveelheid energie triggeren , dat is controlled demolition . Citaat:
Citaat:
Citaat:
wat dacht je van een stalen profiel van 60 ton dat met 200 km/h aan komt vliegen ? Laatst gewijzigd door atmosphere : 26 februari 2009 om 22:57. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen allen zeggen dat ze hun werk voor 9/11 keurig deden , dat is logisch . Maar de routine onderscheppingen kun je niet vergelijken met 9/11 , simpel zat . De ene onderschepping is de andere nog niet . Ooit is er een klein vliegtuigje op het Kremlin in rusland geland ! dat lukte ook zo maar tot ieders verbazing . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8772 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Pipo! Waar dat vliegtuig is opgestegen is WEL relevant, de procedure voor een ADIZ is strenger dan die voor het binnenlandse. En ja een vliegtuig in nood wordt onderschept, maar het ATC is niet verplicht onmiddelijk NORAD te bellen, ze gaan, dat is wanneer ze doorhebben dat radiocontanct verbroken is, meerdere keren contact proberen maken, eventueel andere vliegtuigen vragen voor visuele bevestiging, etc. Dit moet allemaal niet in een ADIZ, waar constant contanct word gemaakt, afwijken of radiocontanct verliezen direct tot scramble leidt, en vluchten op voorhand aan de VS papieren moeten geven met vluchtplan etc. (dit word vermeld in UW EIGEN CITAAT dat u als tegenargument gebruikte, wat aantoont dat de persoon in kwestie bevestigt dat de overgrote meerderheid van onderscheppingen (niet scrambles, want die zijn niet noodzakelijk onderscheppingen) zich in de ADIZ voordoen). Ik heb dit al meerdere keren gezegt, aangetoont en vele links gegeven die dit aantoonden, en toch zit ik het hier weer uit te leggen, dus zoek het verder zelf maar uit, of kom eens met iets nieuws af op dit onderwerp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8773 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8774 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8775 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er zijn geen vliegtuigen onderschept juist omdat er geen scramble order is gegeven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8776 | ||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waarom ze, gezien uw eerder statement, u niet verbazen , verbaast mij dan weer. Citaat:
Excuses. Citaat:
Ik vraag me enkel af wat iemand "aan stukken blaast". Zoals u zelf eerder suggereerde is een explosie een mogelijkheid. Citaat:
Citaat:
Neen. D�*t doet een explosie wel, zoals je zelf eerder al aangaf. Daarom ben ik zo verbaasd dat deze gegevens u niet verbazen. U heeft in ieder geval nog geen andere geldige mogelijkheid gegeven die zoiets met een lichaam doet. Citaat:
Hou nu eindelijk eens op met te doen alsof er geen explosies waren die dag, of te doen alsof als ze er al waren, dat het niets betekende ontploffinkjes waren van haarlakbussen en andere onzin. http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=cZ4dVo5QgYg Laatst gewijzigd door Big Slick : 27 februari 2009 om 02:58. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8777 |
Partijlid
|
![]() Jep. Lijkt me dat de scrambling-procedure nogal te wensen over liet op 9/11. Tenzij degene die die scrambling order moest geven liever wachtte tot het te laat was...
Kwestie van 's lands belangen te behartigen (olie- en wapenindustrie anyone?)... Was diegene die die order moest geven niet de Secretary of Defense of iemand die hem vertegenwordigde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8778 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=IwQa5...eature=related
Deel 1 van m'n vorige link. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8779 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de twin towers zaten heel wat transformatoren en hoogspannings leidingen : electrical explosion http://www.youtube.com/watch?v=SF5HuO-2Ci0 Wat hebben explosies ver voor de instortingen nou te maken met een gecontroleerde explosie ? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8780 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() JA DUH, ik verwees simpelweg naar de typische truther-fantasie dat er honderden onderscheppingen per jaar zijn, voor er hier weer één met die fameuse cijfers afkomt.
|
![]() |
![]() |