![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die had exaam van de rijschool. Dat was in Geel. Dus die stopt voor een rood licht, staat daar toch wel een zot die het teken doet om door te rijden. ![]() Bebuist, voor door een rood licht te rijden.
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je met zaad werkt wel veronderstel, maar dat lijkt me wat te gek. Stekken afharden lijkt me wat onnodig vermits die langgeleden afgehard zijn op de moederplant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jup, ik werkte altijd met vrouwelijke zaden. Kostte wel ietske meer, maar tging ook. En nooit nen hermafrodiet gehad, straf he
![]()
![]() |
#44 |
|
![]() Anders spreken we eens af he Piet, dan komen we met ze'n drieen bijeen. Maar, ik raad u alleszins niet aan om die jongen leugenaar te noemen. Die zal rap terug binnenzitten dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Je weet immers nooit opvoorhand dat die planten goed zijn of niet. Als ik dan hoor dat je niet gelooft dat er een halve kilo per plant afkomt dan zeg ik, gooi dat zaad weg en werk met stekken. Dan ben je tenminste zeker dat je goede planten hebt. Laatst gewijzigd door HAMC : 26 februari 2009 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij eist dus onvoorwaardelijk dat zijn leugens geloofd worden.
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Bewijs dat eens even Piet. Of is het maar loos gepraat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Waarom spreken we niet even af Piet, kan je hem in zijn gezicht leugenaar noemen.
Dan zou ik zeggen, dat is knap Piet. Dat is ballen hebben. Maar nu zo op afstand leugenaar staan roepen dat me denken dat uw leeftijd (veel) jonger is dan u beweerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ge met moederplanten werkt hebde keiveel van hetzelfde staan. In een wereldje van tiendduizenden wietsoorten, vond ik alles eens geproefd te moeten hebben. Ieder zijn ding zeker? ![]() Op kweken heeft iedereen zowa zijn voorkeuren he, maar kvond vanuit zaad altijd leuk. Het hele proces meemaken, Ik zeg dat er wel een halve kilo van komen, maar dan moete ze toch al zeker voorgegroeid worden voor het seizoen begint, ver ervoor. En ik groeide meestal een twee a drie maand op voorhand voor om ze dan eind april buiten te zetten. Ik zeg het, ieder zijn ding. Maar op kweken kunde geen vaste regels vastleggen. De ene werkt met een moederplant(en), de andere proeft liever vanalle soortjes
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stekken zijn illegaal jongeman, en mijn growshop houdt zich netjes aan de wet.
Gaf mij vrouwelijk zaadjes, vrij te krijgen via het intenet en moet er de deur niet voor uit.
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat uw moederplantje es zien man, of ist van de bla bla, willen maar ni kunnen?
En wat " ![]() Maar als ik dus meer dan tien VERSCHILLENDE soortjes in stekken in bloei zou zetten, moet ik regualair zaad kiemen en daarvan moeders selecteren. Daar gaan nog eens mannetjes bijzitten, dus das al verloren voeding aan die mannekes en noem maar op. Van die planten moet ik dan nog eens stekken nemen...waarvan een paar afvallers... ja dan zitte rap aan 50+ he planten. Allemaal goe en wel eens ge op gang zijt, maar geef mij toch maar vrouwelijk zaad Vriouwelijk zaad is gemakkelijk, zaadje in de grond, goeie genetica heb je zowiezo bij een goei erkend zaadleverancier, da komt boven, ge soigneert da, hup da spuwt haren, ge geeft da wa meer pk en hopsakee ge spoelt uw voeding eruit, ge hebt uwen oogst. Simpeler kan het niet
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 februari 2009 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Waar zeg ik dat ik moederplanten heb misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ach 't is een discussie niet waard...
voor mijn geval was vrouwelijk zaad gewoon het handigste.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan mij die wiet nu schelen?
USA, daar ging het over.
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry
![]()
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Second_Vermont_Republic
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ging heel het westen toen niet naar de nieuwe wereld?