Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2009, 19:49   #161
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Het simpele feit dat ze er geen heeft in haar studie.
Bullshit. Zoals ik al zei, haar methodologie bestond erin vooral geen rekening te houden met de heilige linkse huisjes. Ze hield niet genoeg rekening met kansarmoede dat volgens links een excuus is om in de criminaliteit verzeild te geraken. Pas op, dat excuus geldt enkel voor verrijkers hoor.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 19:52   #162
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Ga jij gerust nog eens kijken. En lees er de duiding van Paulus op na. Je sleepte er gewiekst de Europeanen bij om de hoge criminaliteitsgraad bij de Marokkanen onder de mat te vegen. Vergelijk de graad tussen 'Oude Belgen' en Marokkanen. Vergelijk ook het aandeel van Marokkanen in de gevangenisbevolking met hun aandeel in de Belgische bevolking.
Ah Paulus.
Die tweede onwetende die niet wist hoe je percentages ten duizend moest lezen.
Heb ik ook al lang weerlegd.

Ik vindt het trouwens grappig dat u zo focust op enkel Marokkanen.

Post gerust die grafiek hier nog eens. Dan kunnen de andere mensen ook zien wat ik bedoel.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 maart 2009 om 19:53.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 19:54   #163
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bullshit. Zoals ik al zei, haar methodologie bestond erin vooral geen rekening te houden met de heilige linkse huisjes. Ze hield niet genoeg rekening met kansarmoede dat volgens links een excuus is om in de criminaliteit verzeild te geraken. Pas op, dat excuus geldt enkel voor verrijkers hoor.
Dat u niets kent van wetenschappelijke studies en procedures wist ik al lang. U hoeft dat niet nogmaals voor mij te illustreren.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Oud 1 maart 2009, 19:56   #164
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat u niets kent van wetenschappelijke studies en procedures wist ik al lang. U hoeft dat niet nogmaals voor mij te illustreren.
Dat u geen cijfers kan interpreteren hebben we ook al begrepen. U hoeft dat niet nogmaals voor mij te illustreren.
Oud 1 maart 2009, 19:58   #165
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah Paulus.
Die tweede onwetende die niet wist hoe je percentages ten duizend moest lezen.
Heb ik ook al lang weerlegd.

Ik vindt het trouwens grappig dat u zo focust op enkel Marokkanen.

Post gerust die grafiek hier nog eens. Dan kunnen de andere mensen ook zien wat ik bedoel.
Paulus weet ten minste dat je geen appelen met peren moet vergelijken. Hopelijk is het in uw architectenpraktijk anders gesteld met uw bedenkelijke logica.
Oud 1 maart 2009, 22:10   #166
Experiment
Banneling

Standaard

Citaat:
Paulus weet ten minste dat je geen appelen met peren moet vergelijken. Hopelijk is het in uw architectenpraktijk anders gesteld met uw bedenkelijke logica.
Experiment is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 22:40   #167
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Post de cijfers dan hier nog eens als u denkt dat ik ernaast zit.

Oud 1 maart 2009, 23:17   #168
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Fallen angel, als ik niet weet hoe ik een huis moet tekenen ga ik niet lopen beweren dat een architekt dit niet kan of fout doet, die kritiek kun je jezelf veroorloven als je kunt zeggen hoe dan wel; anders is het gezever en betweterij.
U heeft enkel kritiek maar kan niet zeggen waarom of wat anders had gemoeten dus noteer ik dat u een oordeel heeft over iets waar u zelf weinig van kent.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 06:34   #169
artisjok
Banneling

Standaard

Fallen Angel is niet de enige die kritiek heeft op het onderzoek van Van San.
o.a. Dirk Jacobs : Doctor in de sociale wetenschappen, Universiteit Utrecht, is als onderzoeker verbonden aan het Instituut voor Politieke sociologie en Methodologie (IPSoM) aan de Faculteit Politieke en Sociale Wetenschappen van de Katholieke Universiteit Brussel
http://users.belgacom.net/jacobs/criminaliteit.htm

Het non-argument : "het past niet in het kraam van..." wordt hier steevast gebruikt bij gebrek aan echte argumenten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 09:43   #170
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kansarmheid als vergoeilijking voor criminaliteit. Het linkse dogma bij uitstek.
Wel vervelend nu 10.000 autochtonen hun job verliezen en toch massaal niet de criminele toer opgaan.
Vraag blijft dan ook waarom de linkse kerk geen stop toeriep/toeroept bij de massale aanloop van kansarmen uit de Magreb, wetende dat dat bij die mensen uitloopt in een verhoogd aandeel in de criminaliteit. Zo maakt de linkse kerk zich medeplichting aan een verhoogde criminaliteit op de autochtonen.
Jij verwart armoede met kansarmoede.
De crisis maakt de mensen (hopelijk tijdelijk) arm. maar kansarmoede is structureel. Op lange termijn en systematisch. Zoals Fallen Angel aangeeft, is de stijging in de criminaliteit iets dat pas later zal voorvallen, en dat door de sociale zekerheid nog wordt afgeremd.
Klets ik uit mijn nek? Wel, laten we eens een historisch interssant voorbeeld bekijken: de mijnwerkersgemeenschappen in Engeland. Tot 1984 was er een bloeiende mijnindustrie in Engeland. 1984-1985 beslist Thatcher om die te sluiten, echter zonder voor nieuwe jobs te zorgen.
Wat lezen we vandaag?
Citaat:
Barnsley has suffered all the classic depressive symptoms of a northern industrial town. unemployement, drug abuse and crime at some of the highest levels of the country.
bron: A civil war without guns
ken Smith
ISBN 1-870958 284

Laatst gewijzigd door driewerf : 2 maart 2009 om 09:50.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 11:16   #171
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Fallen angel, als ik niet weet hoe ik een huis moet tekenen ga ik niet lopen beweren dat een architekt dit niet kan of fout doet, die kritiek kun je jezelf veroorloven als je kunt zeggen hoe dan wel; anders is het gezever en betweterij.
U heeft enkel kritiek maar kan niet zeggen waarom of wat anders had gemoeten dus noteer ik dat u een oordeel heeft over iets waar u zelf weinig van kent.
Ik heb al tientallen keren gezegd wat er aan haar onderzoek ontbreekt.

Een deftige METHODOLOGIE.

Het enige dat zij zegt in hetgeen dat blijkbaar als methodologie moet doorgaan: Dit heb ik niet kunnen doen, dat heb ik niet kunnen doen, de codes van de wijken komen niet overeen, de cijfers komen niet overeen, ik heb geen volledige cijfers kunnen vinden, etc.

Dat is geen deftige methodologie voor een onderzoek waaruit men algemene maatschappelijke uitspraken wil halen.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 maart 2009 om 11:22.
Oud 2 maart 2009, 12:48   #172
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb haar volledig onderzoek gelezen (iets wat u waarschijnlijk niet gedaan heeft) en tot de bevinding gekomen dat er een aantal hiaten in haar onderzoek (methodologie) zitten die een academicus onwaardig zijn.
Over de validiteit van haar (halfslachtige) conclusie kan men dus niet oordelen aangezien haar onderzoek niet correct verlopen is.

De vraag is dus wie zich dogmatisch opsteld:
Diegene die zich star vastklampt aan de conclusie van 1 halfslachtig onderzoek?
Of.
Diegene die zich baseert op een concensus van tientallen onderzoeken?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 12:59   #173
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

?

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 maart 2009 om 12:59.
Oud 2 maart 2009, 13:08   #174
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb haar volledig onderzoek gelezen (iets wat u waarschijnlijk niet gedaan heeft) en tot de bevinding gekomen dat er een aantal hiaten in haar onderzoek (methodologie) zitten die een academicus onwaardig zijn.
Over de validiteit van haar (halfslachtige) conclusie kan men dus niet oordelen aangezien haar onderzoek niet correct verlopen is.

De vraag is dus wie zich dogmatisch opsteld:
Diegene die zich star vastklampt aan de conclusie van 1 halfslachtig onderzoek?
Of.
Diegene die zich baseert op een concensus van tientallen onderzoeken?
Welke tientallen onderzoeken zijn dit dan ?
Mochten ze bestaan, links zou er al lang mee uitgepakt hebben
Bent u deskundig in de materie om Van San te becritiseren ?
Ik denk het niet.

Trouwens er is niet alleen Van San die wijst op de problemen, er zijn er nog anderen. Neem nu professor Vermeulen, een islamkenner en al meer dan 30 jaar verbonden aan de KUL.
Professor Vermeulen stelt dan de islam een veroveringsgodsdienst is die zich nergens aanpast. Het beroven van niet gelovigen is volgens de islam toegelaten meer nog, het is een verplichting om een goed moslim te zijn; om over ergere zaken t.o.v. ongelovigen nog maar te zwijgen .
Ik zeg dit niet, dit wordt beweerd door een professor aan de KUL maar dit zal volgens u ook ne zeveraar zijn zeker.

Ik kom hier nu al met de bevindigen van twee deskundigen af, terwijl u daartegenover slechts uw eigen indrukken stelt, tijd om met iets anders over de brug te komen. Ik heb anders nog genoeg materiaal voor 100 posts.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 13:51   #175
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En dan is er nog Fleur Jurgens met het onderzoek in opdracht van de politieacademie, ook zij komt met alarmerende berichten, maar ook zij heeft waaarschijnlijk haar onderzoek net als van San niet volgens een juiste methode gedaan!
Met alle respect Fallen Angel; maar als arschitekt blijf je beter bij eigen leest dan te oordelen over het werk van academici : ik wacht nog op uw toelichting hoe deze onderzoeken volgens u dan wel dienen te gebeuren maar meen begrepen te hebben dat u dit niet kunt toelichten?
En Artisjok, natuurlijk zijn er mensen die het onderzoek net als Fallen Angel bekritiseren, wat niet betekent dat het onderzoek daarom onjuist is.( of kan worden aangetoond waarom je dit zelfs maar zou moeten veronderstellen)
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 18:02   #176
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Jij verwart armoede met kansarmoede.
De crisis maakt de mensen (hopelijk tijdelijk) arm. maar kansarmoede is structureel. Op lange termijn en systematisch. Zoals Fallen Angel aangeeft, is de stijging in de criminaliteit iets dat pas later zal voorvallen, en dat door de sociale zekerheid nog wordt afgeremd.
Klets ik uit mijn nek? Wel, laten we eens een historisch interssant voorbeeld bekijken: de mijnwerkersgemeenschappen in Engeland. Tot 1984 was er een bloeiende mijnindustrie in Engeland. 1984-1985 beslist Thatcher om die te sluiten, echter zonder voor nieuwe jobs te zorgen.
Wat lezen we vandaag?

bron: A civil war without guns
ken Smith
ISBN 1-870958 284
De vraag blijft dus waarom de linkse partijen het vertikken om een migratiestop van uitheemse kansarmoedigen in te voeren, wetende dat de Noord-Afrikaanse allo's waarmee ze ons persé willen verrijken, voor een groot deel in dat kansarmoedesegment terecht komen en blijven. De vraag blijft dus waarom die linkse partijen blijven liegen met hun term verrijking.
Oud 2 maart 2009, 18:26   #177
driewerf

Standaard

Citaat:
De vraag blijft dus waarom de linkse partijen het vertikken om een migratiestop van uitheemse kansarmoedigen in te voeren, wetende dat de Noord-Afrikaanse allo's waarmee ze ons persé willen verrijken, voor een groot deel in dat kansarmoedesegment terecht komen en blijven. De vraag blijft dus waarom die linkse partijen blijven liegen met hun term verrijking.
Welke linkse partijen hebben het over "verrijking"?
Oud 2 maart 2009, 18:28   #178
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke linkse partijen hebben het over "verrijking"?
De Spa, Groen en voormalig Spirit.

"Diversiteit MOET". Vertaling naar de praktijk toe : criminaliteit tgv van geïmportreerde kansarmoede MOET.

Laatst gewijzigd door Gilette : 2 maart 2009 om 18:31.
Oud 2 maart 2009, 19:19   #179
driewerf

Standaard

Citaat:
De Spa, Groen en voormalig Spirit.

"Diversiteit MOET". Vertaling naar de praktijk toe : criminaliteit tgv van geïmportreerde kansarmoede MOET.
Je had het over linkse partijen.
Oud 2 maart 2009, 20:08   #180
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Je had het over linkse partijen.
Dat zijn dus linkse partijen.
De andere extreem-linkse partijen zijn zo marginaal klein, dat ze de moeite van het vermelden niet waard zijn. Die staan overigens op dezelfde lijn kwa migratiebeleid als de diegenen die ik vermeld heb.

Laatst gewijzigd door Gilette : 2 maart 2009 om 20:10.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be