Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2009, 17:42   #2881
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
FF topicje vanonder het stof halen.

Ik heb van het weekend niet zoveel gedronken, van de nacht zwaar in beraad met mezelf gegaan. Ik heb besloten een lasertherapy te doen tegen mijn nicotine verslaving. Want nu ik niet meer blow, merk ik toch op dat ik minstens een half pakje sigaretten méér rook. Zal niet aan de weed liggen, wel aan mij, misschien in mijn persoonlijkheid.

Ik heb zaden op komst voor een moestuintje aan te leggen, basilicum, koriander, bieslook. Op de vensterbank komt cresson en ik ga ook eens waterkers een kansje geven. Daarbij komt nog buiten een aardappelveldje, worteltjes, witloof en noem maar.

Ik ga gezonder leven, en ik ga mij ook niet meer wagen aan vettig eten.
Ik denk dat ik zo beter af ben. Ik ben tot de conclussie gekomen: mijn lichaam is mijn tempel. Letterlijk.

Het blowen kan niet gezond zijn, rook hoort niet thuis in je longen. Ik hoop van harte dat mijn posts niemands blowgebruik, druggebruik heeft aangemoedigd. Je lichaam is je tempel, het moet nog even mee.

Wish me luck and thumbs up
Schaf u gewoon zo'n vaporizer aan. Geen schadelijke rook en pure THC. Of bak wat cakejes.
Oud 3 maart 2009, 17:59   #2882
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Schaf u gewoon zo'n vaporizer aan. Geen schadelijke rook en pure THC. Of bak wat cakejes.
Ik denk dat je z'n post verkeerd gelezen hebt, er staat duidelijk dat hij gezonder wilt leven en z'n lichaam gezonder wilt behandelen. Een vaporizer of drugscakejes gaan daar niet bij helpen.

@420yeahbaby: Veel succes met je voornemen!
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2009, 18:17   #2883
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik denk dat je z'n post verkeerd gelezen hebt, er staat duidelijk dat hij gezonder wilt leven en z'n lichaam gezonder wilt behandelen. Een vaporizer of drugscakejes gaan daar niet bij helpen.

@420yeahbaby: Veel succes met je voornemen!
Weinig schadelijk aan pure THC.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2009, 18:38   #2884
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Ach jongens, vaporizen, bakken in cake, ...
Als je het niet zelf opkweekt en elders koopt, weet je nooit welke rommel erop zit he...

En kweken, da mag al niet...

Ik weet het niet jongens, ik heb nu echt al even niet meer geblowed... Ik mis dat wel hoor... Maar vang dat op met een fleske wijn... Maar zelfs met de wijn minder ik. Bier is uit den boze, want ik kan zonder overdrijven nen bak op een avond verslinden, en dan word ik vies als er geen bier meer is.
Van wijn word ik zo meer loom.

Kweetni, slecht kan da toch niet zijn? Gewoon niets meer... Lasertherapy voor de nicotine verslaving en vanaf dan gewoon gezond leven, meer sporten, meer groenten en fruit eten....
Slecht kan dat toch niet zijn?

Btw thanks savatage

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 3 maart 2009 om 18:41.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2009, 18:51   #2885
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je het niet zelf opkweekt en elders koopt, weet je nooit welke rommel erop zit he...

Ik weet het niet jongens, ik heb nu echt al even niet meer geblowed... Ik mis dat wel hoor... Maar vang dat op met een fleske wijn... Maar zelfs met de wijn minder ik. Bier is uit den boze, want ik kan zonder overdrijven nen bak op een avond verslinden, en dan word ik vies als er geen bier meer is.

Kweetni, slecht kan da toch niet zijn? Gewoon niets meer... Lasertherapy voor de nicotine verslaving en vanaf dan gewoon gezond leven, meer sporten, meer groenten en fruit eten....

Btw thanks savatage
Bijna zo erg als een spijtbetuiging op een Amerikaanse talkshow.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2009, 21:30   #2886
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Btw thanks savatage
Als je wil stoppen met alcohol en tabak, zou je dan niet beter bij je huisarts langsgaan?
Zeker bij die lasertherapie heb ik mijn twijfels. Daarover bestaat er, denk ik, niets van wetgeving of regelgeving. Ik denk dat om het even welke onbenul mag beginnen met lasertherapie.

Het beste met je voornemens.

Het is spijtig dat men, met het huidige drugsbeleid, niet eens de kans krijgt om op een gezondere manier cannabis te gebruiken.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2009, 21:45   #2887
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

420, niet vergeten dat een nicotineverslaving maar 3 dagen duurt na uw laatste sigaret, wat daarna volgt is puur en alleen de gewoonte van het opsteken.

Citaat:
Een vaporizer of drugscakejes gaan daar niet bij helpen.
Tuurlijk wel, cannabis heeft ook positieve kanten. En door het op die manier in te nemen elimineer je de negatieve kanten.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 00:45   #2888
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als je wil stoppen met alcohol en tabak, zou je dan niet beter bij je huisarts langsgaan?
Even offtopic, maar waarom zou je dat (eerst) doen?
Oud 4 maart 2009, 07:01   #2889
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Even offtopic, maar waarom zou je dat (eerst) doen?
Kom dan af met je argumenten. Waar zou je die hier al gepost hebben? Geef dan een link.
Je stelt dat sporadisch een joint roken mag toegestaan worden, maar je kan niet uitleggen wat je bedoelt met sporadisch.
Je kan niet uitleggen waarom jij dagelijks of wekelijks alcohol mag drinken en een ander niet met dezelfde regelmaat een joint mag roken.
Je stelt dat cannabis de kans verhoogd op gebruik van heroïne, maar heb niets om dit aan te tonen.
Op mijn stelling dat jongeren er toch zelf zullen achterkomen wat cannabis is en doet, is je enige argumentatie "liever niet". Alsof dat hen zal tegenhouden. Sterke argumentatie!
Je zou uitleggen wat er misdadig is aan het gebruik van cannabis. maar komt niet verder dan "ja maar het is illegaal". Idem voor de handel en kweek.
http://forum.politics.be/showthread....51#post3992151
Oud 4 maart 2009, 07:10   #2890
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach toch niet jaloers zijn op paddo's, ...
Dat is zo klaar gemaakt, toegegeven: ik mis het wel.
Maar beter veilig spelen en de geest wat gesloten houden en wat meer drinken.

Moest het nu allemaal legaal zijn, ik vind dat mens moet kunnen doen en laten wat hem wilt tussen zijn vier muren. Zolang het van de buitenwereld afgesloten blijft, waarom niet? Maar net omdat dat niet geval is leg ik er de rem op.

Maar geloof me vrij, eens er ooit een deftig gedoogbeleid komt en/of totale legalisering, ja dan ga ik toch even terug naar de growshop en smartshop om opnieuw wat kweekjes te beginnen.
Het was echt een hobby, en niet omdat ik verslaafd was ofzo. Ik deed dat gewoon kei graag, en door cannabisplanten op te zetten heb ik enorm veel geleerd van de natuur. Zoals die outdoor beesjes dat je plant komen bezoeken. Ik heb ecologisch ongedierte weten bestrijden en noem maar op.
Ik dacht nooit dat ik zoveel ervaring in de natuurkunde kon verschaffen door gewoon interesse te tonen.
Het was gegroeid naar een passie, en ja... dat kost geld zuh mannen lol

Maar ik zeg het, ik ga mij een wijntje proberen maken van de druivelaar en als dat lukt, heb ik ook weer eens iets he.
Het is echt niet te schatten hoe therapeutisch dat werkt, in de natuur werken. Heb nu ook een opleiding gekozen in die richting, tuinarbeider. En ik denk dat ik daar helemaal ga in openfleuren.
Witloof, jeneverbeskes, aardbeitjes, aardapellen, prei, selder, ... het zal vast en zeker ook een leuke hobby worden en ik kan er nog lekkere soep van maken se
Want geloof me jongens, wiet en/of paddokweekjes, 't is de miserie niet waard.
In de jaren zestig zijn Amerikaanse hippies erin geslaagd om whiskey te stoken waarin lokale paddo's verwerkt waren . Eén van hen had van zijn grootvader geleerd alcohol te stoken, en had de grootvaders stookketel geërfd . En daar heeft hij daarna experimentjes mee uitgevoerd. Alcohol van psychedelische paddestoelen !! De Vikings hadden ook zo een drankje, heb ik eens gelezen , dat werd gebruikt door de beruchte Berserkers, krijgers die pijn noch angst kenden...

Laatst gewijzigd door beste vriend : 4 maart 2009 om 07:12.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 10:57   #2891
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
In de jaren zestig zijn Amerikaanse hippies erin geslaagd om whiskey te stoken waarin lokale paddo's verwerkt waren . Eén van hen had van zijn grootvader geleerd alcohol te stoken, en had de grootvaders stookketel geërfd . En daar heeft hij daarna experimentjes mee uitgevoerd. Alcohol van psychedelische paddestoelen !! De Vikings hadden ook zo een drankje, heb ik eens gelezen , dat werd gebruikt door de beruchte Berserkers, krijgers die pijn noch angst kenden...
Nog dichter bij huis: Panoramix.

Oud 4 maart 2009, 11:43   #2892
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kom dan af met je argumenten. Waar zou je die hier al gepost hebben? Geef dan een link.
Je stelt dat sporadisch een joint roken mag toegestaan worden, maar je kan niet uitleggen wat je bedoelt met sporadisch.
Je kan niet uitleggen waarom jij dagelijks of wekelijks alcohol mag drinken en een ander niet met dezelfde regelmaat een joint mag roken.
Je stelt dat cannabis de kans verhoogd op gebruik van heroïne, maar heb niets om dit aan te tonen.
Op mijn stelling dat jongeren er toch zelf zullen achterkomen wat cannabis is en doet, is je enige argumentatie "liever niet". Alsof dat hen zal tegenhouden. Sterke argumentatie!
Je zou uitleggen wat er misdadig is aan het gebruik van cannabis. maar komt niet verder dan "ja maar het is illegaal". Idem voor de handel en kweek.
http://forum.politics.be/showthread....51#post3992151
Jezus, ik vroeg gewoon wat het nut is om eerst naar de dokter te hollen als je wilt stoppen met alcohol of tabak te consumeren. Wat betreft de legalisatie van softdrugs ben ik al lang uitgediscussieerd met jou, dus forget it.
Oud 4 maart 2009, 12:34   #2893
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Jezus, ik vroeg gewoon wat het nut is om eerst naar de dokter te hollen als je wilt stoppen met alcohol of tabak te consumeren. Wat betreft de legalisatie van softdrugs ben ik al lang uitgediscussieerd met jou, dus forget it.
Jezus heeft hier niets mee te maken.
Als je uitgediscussieerd bent wegens geen argumenten meer, mag je dat gewoon toegeven.
Heb je toch nog argumenten, zoals je beweert, mag je ze eindelijk eens geven.
Oud 4 maart 2009, 12:35   #2894
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jezus heeft hier niets mee te maken.
Als je uitgediscussieerd bent wegens geen argumenten meer, mag je dat gewoon toegeven.
Heb je toch nog argumenten, zoals je beweert, mag je ze eindelijk eens geven.
Lees ze er dan gerust op na in deze thread, ik heb ze meerdere malen gepost. Maat wat baten kaars en bril ...
Oud 4 maart 2009, 12:38   #2895
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees ze er dan gerust op na in deze thread, ik heb ze meerdere malen gepost. Maat wat baten kaars en bril ...
Even 145 pagina's lezen, is dat uw voorstel?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 12:40   #2896
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Even 145 pagina's lezen, is dat uw voorstel?

Op mijn scherm zijn het er slechts 73

Artisjok weet ze wel te vinden als ze wil.
Oud 4 maart 2009, 12:43   #2897
willem1940NLD

Standaard

Zijn drugsfans van nature agressief of worden ze zo door het gebruik? Kip/ei ...
Oud 4 maart 2009, 12:44   #2898
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op mijn scherm zijn het er slechts 73

Artisjok weet ze wel te vinden als ze wil.
Wat is dan het verschil, hier zie ik er 145?

Verschaeve
Oud 4 maart 2009, 12:46   #2899
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Wat is dan het verschil, hier zie ik er 145?
Omdat jij 20 berichten per pagina ziet en ik 40 per pagina. Je kan dat ook instellen onder Gebruikersinstellingen - Opties - naar beneden scrollen en dan het aantal berichten per pagina verhogen. Dat bespaart alvast heel wat klikwerk in de toekomst.
Oud 4 maart 2009, 12:47   #2900
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat jij 20 berichten per pagina ziet en ik 40 per pagina. Je kan dat ook instellen onder Gebruikersinstellingen - Opties - naar beneden scrollen en dan het aantal berichten per pagina verhogen. Dat bespaart alvast heel wat klikwerk in de toekomst.
LOL, natuurlijk.

Verschaeve
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be