![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een slechte zaak voor ons imago in 't buitenland ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard ken ik jouw visie, daar je ze hierboven (en in talrijke andere threads) duidelijk hebt gepost.
![]() |
#23 |
|
![]() Een ernstige zaak, zzoals trouwens elk geweldmisdrijf. Ik hoop dat de misdadiger snel wordt opgepakt en voorbeeldig gestraft wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ha. Is nu tenminste duidelijk waar The Answer in de sportquiz z'n ruggesteun vond.
Triestige dag. Voor Antwerpen. En voor dit forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Op de radio klonk het alvast zo:
Citaat:
*KNIP* Oproepen tot geweld zijn hier niet gewenst. Laatst gewijzigd door Akira : 5 maart 2009 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Al lijkt alles er toch wel op te wijzen dat het hier om een moslim ging. Overigens zijn knokploegen nooit een goed idee. Gelieve overtredingen van het forumreglement niet te citeren. Laatst gewijzigd door Akira : 5 maart 2009 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Akira : 5 maart 2009 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Hebde een alternatief?
Op rechts stemmen: verstaan ze niet. Een minimum aan respect in sociale contexten: verstaan ze niet. Integreren & werken is de snelste weg naar geluk: verstaan ze niet. De vrouwen moeten ze met rust laten: verstaan ze niet. In dit land wordt vreedzaam betoogd en mag iedereen een mening hebben: verstaan ze niet. Scheiding kerk en staat: verstaan ze niet. Ge leert eerst stappen alvorens ge begint te lopen (de landstaal leren!): verstaan ze niet. ... Is't verstaan ze niet OF willen ze niet verstaan? En ge moogt anders ne keer naar mijn eerste youtube filmke in mijn handtekening zien, ge zult het dan misschien verstaan... Laatst gewijzigd door Experiment : 4 maart 2009 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 5 maart 2009 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ja, zover is't dus quoi. Ge moogt er niet naar kijken, tegen spreken, commentaar op geven, allusies maken op islamitische thematiek,... 't Is hier plezant wonen jong, in de multikulkermis!! Op eieren lopen, gans de fucking dag lank...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Hij mag gerust terechtstaan voor moordpoging en na het uitzitten van zijn lange straf volgt een onmiddellijke deportatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor veel buitenlanders is dit een land met een burgeroorlog, zonder regering en vol van kindermoordenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zie maar ne keer wat de media ervan bakken. Ze promoten da gedrag gewoon! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da's wat ik elke keer te horen krijg als ik op congé ga naar Noord-Afrika: "Monsieur, s'ils étaient ici, ce seraient des petits moutons!" of "Vous avez le pire de notre pays en Belgique!" Schoon ze als ge da te horen krijgt in ne Kasbah in Marrakech... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een goei toeffeling is inderdaad precies het enige dat ze verstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommige volkeren vragen om een harde hand. Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten hoe ik een land als Irak of Iran anders zou leiden dan met een ferme vuist.... edit: met dat laatste bedoel ik dat het ginds nu een complete catastrofe is, terwijl Sadam nog een ferme grip op de kar had... ![]() Laatst gewijzigd door Experiment : 4 maart 2009 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, 't is weer dan dat?
Er slaat er éne door en de hemel komt weer naar beneden gevallen. ![]() Die staaf-sukkel moet worden opgepakt en berecht, en als-ie een dubbele nationaliteit heeft, verliest-ie de Belgische en gaat-ie terug naar 't land van herkomst. Indien niet, dan blijft-ie hier en krijgt-ie hier z'n verdiende loon. Meer moet daar toch niet over gezegd worden? Al die gevers van 'goei toeffelingen', ik ken ze wel, zulle. Schuimbekken voor den tele-vies, schuimbekken op tinternet, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze wel als éérsten lopen, met de staart tussen de benen. En maar piepen "meer blauw op straat! meer blauw op straat! meer blauw op straat!" Komt eens uit uw kot en DOE ZELF EENS WAT. Al was 't maar gaan praten met de 'bruinen'. Leg 't ze maar eens goed uit hoe het hier in elkaar zit, desnoods maakt ge 'r maar een tekeningske bij. Als ge durft, tenminste.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() klopt, maar Adam en Marius waren nu eenmaal erg donker van huidskleur. Ben je dus een racist als je zegt dat getuigen verklaarden dat de dader een donkere huidskleur had? Sinds het geval Van Holsbeeck blijkbaar wel.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 4 maart 2009 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country." — John F. Kennedy |
|
![]() |
![]() |