![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is origineel niet "made by Paulus" is "made by Kent Hovind en Ken Ham" Paulus kopieert gewoon hun methodes.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 maart 2009 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals gewoonlijk als je, je gram niet haalt. Dat zegt dan, naast het ontbreken van je tegenargumentatie, meer over jou dan over mij uiteraard. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Argumenten pakken niet op jouw ZEVER.
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mijn bewering zever is, dan ben jij iemand die zonder argumentatie op zever reageert.
En je bent er vast nog fier op ook. Proficiat. PS. Iets zever noemen, is niet hetzelfde als iets weerleggen hoor. Dat is weglopen van de discussie, waar je nota bene zelf op inpikte, om dan achteraf bij gebrek aan argumentatie er minderwaardig over te doen. Enfin. Mijn stelling dat de VB-krant de meest betrouwbare krant is, omdat ze het meest gecontroleerd wordt, blijft intussen mooi staan. Tussen uw zever dan ![]() Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Het is algemeen geweten dat je omhoog kunt vallen en hoopjes kan pissen. Prove me wrong. Elke poging tot ridiculisering zal beschouwd worden als het weglopen van de discussie." Veel geluk ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 maart 2009 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij nu zelfvoldaan bent met een dooi mus, zijn we hier gewoon en blijft jouw zaak.
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja, natuurlijk
![]() Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pietje, gelieve on-topic te blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit wordt ik Nederlander. Dan word ik nog liever Chinees al zouden mijn ogen zeer doen van ze in spleetjes te trekken.
We zijn meer dan 170 jaar uitgebuit geweest door Wallonië, die ons het vel over de oren gestroopt hebben. Ik heb geen zin om in de volgende 170 jaar ook nog mijn oren zelf te verliezen. Laatst gewijzigd door Garry : 5 maart 2009 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Brussel binnen te halen lopen ze desnoods een jaar lang in hun blote kont rond maar 't zal tegen hun gehaktballen zijn.
Laatst gewijzigd door Garry : 5 maart 2009 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wat blijft er nu over van het schreeuwelijke: Citaat:
Graag uw excuses. Dank u. (of een rechtzetting)
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 5 maart 2009 om 21:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Een verkapte fascistische partij ja. Solidarisme is tegen de democratie. En diegene die het niet gelooft, dat hij maar naar de geschiedenis kijkt van het solidarisme. Antidemocratisch, racistisch, corporatistisch, führerprincipe, en noem maar op. Enfin, alle ingrediënten van het fascisme zijn in dit concept verweven. Laat u niets wijsmaken.
Laatst gewijzigd door system : 5 maart 2009 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Zullen we ook deze leugen aanpakken ? Of is die niet gepubliceerd ?
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd toch, dat van iedereen in de wereld, alleen de Belgen dit over Nederlanders zeggen. Stuiptrekje van eeuwenlange Franstalige indoctrinatie.
|
![]() |
![]() |