![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 | |
Minister
|
![]() Citaat:
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 6 maart 2009 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 |
Banneling
|
![]() De meeste redenen om een kind te willen zijn emotioneel-egoistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, ik blijf bij mijn standpunt... kids zijn het beste dat een mens kan overkomen, zolang het ten volle gewenst is natuurlijk.
Onderschat dat maar niet hoor, zo'n babytje. Dat is ni "wacht, kzen er binnen vijf minuten". Nee nee, das constant direct ingrijpen en geen seconde uit het oog verliezen. Maar dat schept een enorme diepe band. Tuurlijk zijn er al is momenten van stress, da ge zegt: ghoo rotjoeng ![]() Als uw kindje klokje rond slaapt, das teken da ge het echt héél goed doet ![]() En de napjes tijdens de dag, die zijn heilig ![]()
![]() |
#1426 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat jonge koppeltjes die aan kinderen willen beginnen, deze in de eerste plaats willen zodat ze binnen 50 jaar niet alleen naar TV moeten kijken ? Da's er toch een beetje over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 | |
Minister
|
![]() Citaat:
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 6 maart 2009 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kamiel, dat is vooral in China zo he... hier toch niet?
![]()
![]() |
#1429 |
Minister
|
![]() explain!
![]() |
#1430 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat ze kids maken zoda ze kunnen werken voor hun en afdragen en ze later kunnen onderhouden
![]() |
#1431 |
Minister
|
![]() Ben er zeker van dat het er onbewust met te maken heeft uit schrik dat de eenzaamheid hun zal overvallen. Er kunnen natuurlijk nog andere redenen zijn om een kind te kopen, maar het is altijd uit een emotioneel/egoïstisch standpunt.
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 6 maart 2009 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1433 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het dus toch wel vergezocht hoor. En ook al was het waar: big deal. Kinderen opvoeden kost immers massa's geld, massa's tijd en massa's kopzorgen. Als jij vindt dat het al egoïstisch is wanneer men onbewust hoopt dat je kinderen binnen een aantal decennia nog eens aan jou zullen denken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan daar in de berggebieden van china he... khem da is gezien op zo'n programma van Goedele.
Zelfs een zoon staat daar boven zijn eigen moeder he... Tis dan vooral hoe ze met die meiskes omgaan. Maar kijk man, sommige mensen kiezen wel degelijk voor kindjes om hun liefde te delen/verenigen he. Is liefde uiten dan ook een vorm van egoïsme?
![]() |
#1435 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1436 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ge stijgt in mijn respect. Zeer goed punt dat je aanhaalt, een kind kost hopen geld. En als ze groot zijn moet je ze toch loslaten en gaan ze hun eigen weg. Als mijn dochter vakantiejobkes gaat doen, ik ga genen euro vragen van haar. Juist als ze afgestudeerd is (hopelijk) en aan een full time job begint ga ik een kleine 150 a 200 euro vragen waarvan ik meer dan de helft zal sparen. Hoewel we nu al van geboorte af sparen... 20 euro per maand is maar 5040 euro als ze 21 is. Daarom ook nog voorhuwelijksparen via de CM, daar is het een interest van maar liefst 60% (if not more) Maarja, maak U geen illusies, das maar vanaf 14j en een een vast bedrag per maand, 't is ni da ge er fel van kunt profiteren Een kind is een investering langs ene kant, ge wilt er het beste van maken. Ge doet dat zeker niet om uw eigen te verrijken.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 6 maart 2009 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1438 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eigenlijk respecteer ik iedereen hier hoor
![]()
![]() |
#1440 | |
Minister
|
![]() Citaat:
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 6 maart 2009 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |