![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2961 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kom Willem, na ni zo beginnen he... Wss ligt de criminaliteit daar hoger, en dat terwijl ze voor cannabis helemaal geen pv opmaken
![]() |
#2962 |
Schepen
|
![]() Zeg het mee met de Vlaams Belang Jongeren : 'KOFFIE JA! DRUGS NEEN!' , whahahaha.
![]()
![]() |
#2963 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat Nederland een groter probleem heeft met alcohol en jongeren? Wat hebben junks te maken met cannabis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2964 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Koffie is ook drugs hoor, wa een ignorante losers
![]() |
#2965 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, ze roken die koffie niet op hoor.
![]() |
#2966 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus alle drugs is rookbaar?
Kom nou willem, je doet onnozel ![]() Koffie is LICHAMELIJK verslavend, dus erger op zich dan wiet Hard drugs maw
![]() |
#2967 |
|
![]() Nee hoor, ik kan wekenlang zonder koffie.
![]() |
#2968 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch is koffie lichamelijk verslavend. Daar heb je een "afkick" van als je verwant koffiedrinker bent.
Gene swans, zijn nog onderzoeken naar geweest. En het zou mij niet verbazen dat koffie drinken VEEL SCHADELIJKER IS dan een wiet theetje drinken (niet blowen he)
![]() |
#2969 |
Schepen
|
![]() Waarvan akte!
![]() |
#2970 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Holy fuck wat een comeback Willem. Er zijn heroïneverslaafden die weken of maanden zonder gaan. Zullen we uw logica daar op toepassen?
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 6 maart 2009 om 21:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2971 |
|
![]() Ik denk dat je jokt of misschien doelt op vervangende middelen, maargoed, met het stofje zelf heb ik geen enkele ervaring.
![]() |
#2972 | |
Minister
|
![]() @ Akufen:
Life imitates Hollywood.! Als je een tijdje in de USA bent geweest dan zal je mijn mening over het gevaar van drugs wel kunnen inzien. In de USA woedt de 'War on Drugs' . Verplichte minimale straffen voor bezit van kleine hoeveelheden drugs, het maakt niet uit wat voor soort verboden drugs. Lees maar eens wat de vernietigende gevolgen zijn voor de maatschappij. http://www.toad.com/drugs/betterway.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2973 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Spuiten, heb ik nooit willen weten. Maar heb wel tien jaar lang geblowed, getuigt des te meer dat het niet van de joint afhangt dat je naar zwaarder gaat. Liefst van al zou ik blijven blowen, maar omdat ik zoveel verantwoordelijkheid nu heb, bespaar ik me liever de miserie. Maar ik kan met zekerheid zeggen, na tien jaar blowen, heb ik mijn joint altijd voor andere drugs geplaatst. Een jointje heeft geen neveneffecten op het lichaam he, .. Ik heb wel gespeeld met andere drugs, maar vond de last de morgend erna nooit waard. Daarom heb ik altijd heilig trouw gezworen aan mijn jointjes en paddo's. Nooit een afkick en nooit lichamelijke klachten, terwijl dat met die hard drugs wel zo is. Maar dat ben ik persoonlijk he... en in mijn vriendenkring (blowers) zijn ze van hetzelfde gedacht.
![]() |
![]() |
#2974 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2975 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2976 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vlaams Belangers verliezen terrein, bewijzend: mensen worden wakker.
We houden niet van extremisme. Toch willen we onze waarden behouden. Maar dat kunnen we niet zonder de bevolking absolute vrijheid te gunnen. En daarvan is cannabis een mooi voorbeeld. Mensen hun eigen "shit" te laten growen, vertegenwoordigt vrijheid. Vrijheid die we niet hebben, daar een minderjarige zich wekelijks straalbezopen kan zuipen. Ik zuip me nu ook bezopen, dit omdat het mag. Geen probs met drank, tenzij ik ze zelf maak. Maar wel heeft een grower eens "gepakt" last met zijn wietplantjes, ook al maakt ge de probs niet. Al gebeurd het achter gesloten muren, blijft een prob eens gepakt. As kik zat gepakt word, is da nix, as ik brave burger speel geven ze mij nog een taxi naar huis... waarop velen thuis hun wijf bijeen koeken En dan hedde nog losers dat denken hun kids "op te voeden" met "de vinger te wijzen" ipv uit een hogere ervaring te spreken... Staan een generatie achter... ze weten amper iet van dit onderwerp.... Een vinger wijzen, is meestal aanlokkend als ze in een ander perspectief geduwd worden door ervaring. Vanaf ge een vinger wijst, moete constant perfect "spelen", maar kids worden slimmer dan je denkt. Dus niet wijzen, gewoon juiste info geven.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 7 maart 2009 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2977 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Goeie vader gij dan lol... zeer ONDERONTWIKKELD in mijn ogen... als ge al moet wijzen om voorbeelden te stellen, staat ge in mijn ogen achter. Enorm achter! Ge moet nooit de vinger wijzen, weet ieder hoger ontwikkeld wezen, toch? Ge moet begeleiden zonder voorbeelden te stellen, gewoon de hoogste ervaring laten zegevieren; Maar wijzen? Dat is voor de zwakken. wijzen is voor de zwakke, de sterke wijzen niet
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 7 maart 2009 om 01:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2978 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zijn niet de drugs die die problemen veroorzaken maar de manier waarop zij die ze gebruiken "achtervolgd" worden zoals de eerste de beste straatcrimineel. Laatst gewijzigd door Akufen : 7 maart 2009 om 03:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2979 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Burgemeester Eindhoven: juist meer coffeeshops" http://www.volkskrant.nl/binnenland/...er_coffeeshops "De aankondiging van de drastische maatregelen in Roosendaal en Bergen op Zoom vormde de opmaat naar de ‘wiettop’ die vrijdag in Almere wordt gehouden. Want andere burgemeester vrezen ‘het waterbed-effect’. Uit het onderzoek blijkt dat maar weinig burgemeesters voorstander zijn van afschaffing van het gedoogbeleid. Een meerderheid kiest voor verruiming daarvan. Die uitkomst is in lijn met eerdere onderzoeken. Eind vorige eeuw ondertekenden al enkele tientallen burgemeesters een verklaring waarin ze het toenmalige paarse kabinet opriepen tot een experiment met gedoogde wietteelt. " http://www.volkskrant.nl/binnenland/...gale_wietteelt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2980 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |