![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Fout. Ik ga gewoon door op cijfers. U negeert die. Overigens, ik heb geen lidkaart van om het evenwelke politieke partij. En ik weet wel niet of ik dat laatste ook van u kan of mag zeggen...
Laatst gewijzigd door system : 7 maart 2009 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Ook dat is niet helemaal juist. Men beweert hier dat Verhofstadt een slechte premier was. Goed, iedereen heeft het recht om dat te zeggen. Maar het is toch evident dat men, op basis van de resultaten, van cijfers dus, ook eens moet gaat kijken of Verhofstadt nu al dan niet een slechte premier was. Dus of die aantijging over Verhofstadt waar is. En wat blijkt? Dat Verhofstadt een palmares kan voorleggen waar vele voormalige eerste ministers jaloers op zouden zijn. D�*t zijn de feiten. D�*t zijn de cijfers. En dat dit niet in goede aarde valt bij bepaalde mensen, daar kan ik niets aan doen. Cijfers zijn cijfers en cijfers liegen niet.
Laatst gewijzigd door system : 7 maart 2009 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zelfs met boekhoudkundige truukjes om het begrotingsevenwicht in stand te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, als u dat niet denkt, maar iets anders denkt, dan maakt u zichzelf iets wijs. Laatst gewijzigd door system : 7 maart 2009 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Lol, die peilingen, ik lach mij een breuk! Toch proberen hé, die persmuskieten van het Rode Nest op de Reyerslaan e.a plaatsen van verderf.
In alle geval, als ze de pech hebben dat JMDD en BDW wél geneigd zijn om met Dewinter (zal zeker veeeeeel water in zijne wijn doen op vreemdelingengebied, ge gaat zien!!) zijn ze er dik aan voor de moeite. Ik voorspel alvast VB Burgemeesters van Vilvordia tot in la Tierre del Escaldis ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog altijd op programmapunten van VB (ivm vreemdelingen) die onaanvaardbaar zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de Dewinter nu eens zou zeggen: "Om nu eindelijk de Vlaamse zaak door te duwen, wat prioritair is voor het voortbestaan van onze welvaart, zijn wij bereid tijdens de volgende legislatuur onze programmapunten over vreemdelingen stemrecht in de chriogenetische frigo te steken totdat Vlaanderen volledig onafhankelijk is. Daarna komt het VB gewoon terug op bij de volgende verkiezingen en zal de Vlamingen dan nog kunnen beslissen of het vreemdelingenthema dan prioritair is. Dat zou ik ridderlijk vinden, maar vrees voor het ego van dewinter... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als er nergerns nog SLP-mensen zetelen zullen ze vanzelf ophouden met die partij op te nemen in de peilingen(net zoals de PVDA). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Andere vraag: welke programmapunten moeten in de frigo? Als je denkt dat het vreemdelingenthema bijkomstig is, kijk dan eens naar het % werkloze vreemdelingen, praat met leraars van zwarte scholen en met cipiers en met personeel van ocmw en met busbestuurders in moeilijke wijken. Ter verduidelijking, ik zeg helemaal niet dat de vreemdelingen de schuld zijn van al wat verkeerd loopt. Maar er is wel een reuzegroot probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TyrannyResponseTeam : 7 maart 2009 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is wèl zo ver, maar de platbroekerige 'democratisch' politici nog niet. ik weet nu nog altijd niet welke VB-programmapunten * onaanvaardbaar zijn, * in de frigo moeten * moeten afgezwakt worden.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 7 maart 2009 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementslid
|
![]() VLD en VB doen het veel beter dan ik verwachtte, LDD minder goed.
De LDD verliest blijkbaar aan VLD, VB en NVA. Ik vraag me af of dat interview met JMDD er iets mee te maken heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat ook niets van in de standaard.
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij was de architect van de uitverkoop van Belgie. De banken scheefgroei, is zijn zijn periode ontstaan. De federale staat is onbestuurbaar geworden, omdat hij alle mankementen onder tafel heeft geveegd. De crisis van het gerecht duurt al jaren voort. Alle crisissen waar Belgie nu mee zit ,vinden hun oorsprong in de periode Verhofstadt Laatst gewijzigd door Sidharta : 7 maart 2009 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |