![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() heeft niets met je vorige link te maken...
Ik zei toch, geen reden tot paniek, wel opmerkelijk
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.sciencedaily.com/releases...0609124551.htm
Citaat:
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 7 maart 2009 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 21 �* 23 december? Ik dacht dat die kalender zo accuraat was?
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Den kalender was gebasseerd op 360 dagen per jaar. Wij met 365 of 366... Tis dus omdat onze kalender zo onperfect is, dat wel degelijk 21 december is. Maar omdat ze links roepen 21 en rechts 23 zette ik er dus meer den 23e er ook bij. Maar zal wss 21 december zen. Oooit paddo's gepakt? Ge kent dan pieken he? Wel zo is dat dus met wat NU al gaande is, 21e december 2012 ist pieken ![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
volgens het evolutie patroon van darwin lijkt het erop dat de homo sapiens er ineens was wat zeer bijzonder zoniet mysterieus is. Het lijkt erop dat de homo sapiens eerder kunstmatig is ontwikkeld? Indien dit zo zou zijn is de vraag door wie? De goden misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
We kunnen maar moeilijk aanvaarden dat in de verre oudheid misschien de mensen niet zo primitief waren als wat we altijd hebben gedacht. Het lijkt er zelfs op dat sommige oude beschavingen meer kennis hadden van de astronomie en wiskunde en bouwkunde dan de grieken en romeinen. zelfs op astronomisch gebied hadden volkeren kennis die wij pas kort geleden herontdekt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
voor u is god(en) een soort opperwezen, een illusie gecreeerd door de mens maar wie zegt dat goden niet gewone intelligente mensen waren van een nog niet gekende oude beschaving? vergeet niet dat oude kolonisten in het ontdekkingstijdperk dikwijls werden aanzien als goden met hun moderne wapens en schepen enz.. het lijkt dus niet onlogisch dat als er ooit een oude intelligente beschavings is geweest dat deze mensen ook als goden werden beschouwd. sommige beweren zelfs dat deze goden niet van de aarde afkomstig zijn maar dat moet je zelf maar zien of je dat wilt geloven. maar 1 ding staat volgens mij wel vast en dat is dat er in de oudheid meer gaande was dan een paar primitieve holbewoners die wat hutten gingen bouwen en vuur maken en later de landbouw en zo ontdekte |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
2. Het is wèl onlogisch dat er oude, intelligente beschavingen type Atlantis of dergelijke waren. Deze worden namelijk nergens genoemd. Archeologen vinden potten en pannen van boerengaten van vele duizenden jaren over de gehele wereld, maar van de fantastische beschavingen van toen vindt men nog geen scherfje... Indien er wel dergelijke beschavingen zijn, zou men op zijn minst duidelijke, ondubbelzinnige verwijzingen moeten hebben daarnaar. En die zijn er niet. 3. Wat is er in hemelsnaam verkeerd met de chronologie holbewoners => vuur => hutten => landbouw => kleine samenlevingen => dorpen => steden ? Klinkt mij bijzonder logisch in de oren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
We spreken over duizenden jaren geleden. Hoe weet jij nu wat er toen wel en niet groeide in Afrika ? Dan zwijg ik nog over het onderstaande: THE MUMMIES have however been exposed to constant cigarette smoke 1881-1992. Cocaine would have been secretive but fits that period, increasingly 1962-1992. Beginning with ancient tomb robbers, Ramisu II's munny had a long history of manhandling. It turned up July 1881 at Qurna near Thebes in a cache of 40 royal Mummies which had been moved many times since their braging that July to Cairo, where varied personnel unwrapped, photographed, measured, and studied. G. Elliot Smith & team published anatomical examinations 1912. Radiograms 1924 showed Ramesu II arteriosclerotic, x-rays 1965 (without removal from coffin) severe periodonitis & periapical abscess, but investigators went heedless of mummy exposure 1881-1992 to casual smokers--professionals who examined, laborers who moved to exhibitions and installed, museum attendants & visitors (Egyptian men have been partial to Camels.) http://www.midwesternepigraphic.org/didNot.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Niet dat ik zoiets uitsluit. Vreemdere zaken zijn reeds gebeurd. Maar ik zie geen sluitende bewijzen, enkel interpreteerbare geïsoleerde gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aaahhhhhh stof tot nadenken, boeiende lectuur. Mijn taske koffie kan niet beter aankomen nu. Goeiemorgend iedereen btw
Citaat:
Citaat:
De Goden die kosmonauten waren, maakt veel meer sense voor mij persoonlijk dan het bekende gnosis verhaal dat ons voorgetekend wordt in de bijbel. De wereld die in haar huidige toestand verkeerd, zal veranderen. Weet nu niet of het 2012 zal zijn, maar ik geloof wel dat 2012 een input kan zijn om het right away te doen, de massa ontwaking. En herinner jongens en meisjes, er kan geen orde op zaken komen vooraleer de chaos heeft geheersd. Chaos is rondom ons, we leven onder een mom van illusies en laten ons daaronder leiden. Citaat:
Ik zeg niet dat het door aliens gedaan is, maar ik zeg wel dat die mensen dan wel degelijk niet zo primitief waren als ons voorgetekend wordt. Er zijn zelfs aanwijzingen dat men vroeger electriciteit had. Archeologen zijn toch opgeleid met geschiedenisboeken gedrukt door het westen vooral? Hebben ze dan nooit andere bibliotheken verbrand ? Hebben ze de Maya beschaving en haar bibliotheek niet verwoest zodat wij het nooit zouden weten? Als de westerse geschiedenis dan toch zo up to date en correct zou zijn, waarom hebben er dan zoveel massamoorden moeten plaatsnemen? Waarom heeft de Kerk des tijds alle wetenschap tot zich getrokken en niet gedeeld met de dagdagelijks mens? Hell zelfs Newton moest voorzichtig zijn des tijd met zijn uitspraken en uitvindingen. Als het dan toch allemaal zo correct is, waarom dan de mass controll?
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 8 maart 2009 om 11:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Men weet al heel veel over de bouw van pyramides. De blokken werden uit steengroeves gehakt, en via sledes manueel gesleept naar site van de (toekomstige pyramide). Soms werden er lastdieren gebruikt om mee te trekken.
Aarden hellingen werden aangelegd, en steeds verhoogd of verbreed, om deze blokken naar hun uiteindelijke bestemming te slepen. Achteraf werden deze hellingen dan afgebroken (restanten vind men nog links en rechts). Het precieze weten we nog niet, maar veel mysterieus zie ik er niet in. Het is meer een combinatie van keihard labeur en knappe planning dan van iets anders. Vergeet ook niet dat de pyramides niet van de ene dag op de andere ontstonden. De bouw naar een klassieke pyramide toe heeft uiteindelijk vele eeuwen gekost. De klassieke pyramides ontstonden uit opeengestapelde mastaba's, en het is geen geheim hoe die ontstonden. Laatst gewijzigd door kiko : 8 maart 2009 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 20 jaar ongeveer voor de grote pyramide van gizeh
![]() |
#140 |
|
![]() |