![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar heb geen nood LDD zal niet snel zich geroepen voelen om met een van die hieltjeslikkers in zee te gaan. JMDD hebben ze al een paar keer teveel een kaakslag verkocht, incl. het paleis, dus....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jonge Brussel dat wordt een groot stort. Vlaanderen kan Brussel missen zoal kiespijn. Daarbij, Antwerpen is het centrum van de wereld en al de rest is parking. En daar hebben ze zelfs een eigen volkslied dat tien keer mooier is dan de Brabason en de Vlaamse leeuw samen; Cirio, …cirio,… En in Aantwaarpe zingen we zo, Weg met de zeurge en weg met ’t verdriet, Zijn wij signoren of zijn wij het niet En zo lang de signoren bestoaan, Zal Aantwaarpe noet ni vergoan, Wij wete wa lol is ast glas moar goe vol is, de rest trekke wij ons ni oaan Als ge op veel plaatsen door Brussel loopt hebt ge al veel geluk als ge tussen de vuiligheid waar dat ge door loopt uw eigen tenen nog kunt zien!!! En wat is daar eigenlijk de voertaal? Ge moet kompleet minstens drie talig zijn om dat volkske te kunne verstaan. Stuurt een Fransman door Brussel en die lacht zijn eigen een kriek en een Hollander die komt er even stom uit als dat hij er is ingegaan want die verstaat daar ni de balle van van wat ze daar allemaal tegen hem uitkramen. De enige taal die daar nog een beetje zuiver verstaanbaar is is het Arabisch, maar dan moet ge dat ook nog kunnen natuurlijk. In Brussel kunt ge het uit veiligheidsoverweging wel beter gaan leren zodat ge tenminste begrijpt wat die mannen allemaal onder elkaar staan te broebelen. En dan willen ze gezegd hebben, “we moeten Vlaanderen op de kaart zetten”. Over heel de wereld weten ze onmiddellijk waarover ge het hebt als ge over Antwerpen spreekt. Dat moet ge niet meer op de kaart zetten, dat staat er al eeuwen op. Ga in Amerika en spreekt over Antwerpen, dat kennen ze en waar ongeveer dat dat ligt weten ze ook, zelfs in kleinste boeren gat, maar als ge daar van België spreekt is de kans groot, als ze er al van gehoord hebben, dat ze denken dat dat de hoofdstad van Brussel is. Laatst gewijzigd door Garry : 8 maart 2009 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JMDD is goed bezig om mijn stelling onderuit te halen. Die man zou, voor zijn eigen partij, nu beter zijn bek houden.
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt en hierdoor graaft hij zijn eigen euh het graf van zijn partij. Ik hoop dat de mensen dit inzien.
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
![]() de Vlamingen zijn niet zo dom meer zoals sommige politici denken ![]() Laatst gewijzigd door Shadowke : 8 maart 2009 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop het, gesprekken op de werkvloer doen mij twijfelen.
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat niet direkt maar proteststemmers twijfelen tussen het VB en JMDD. Dit zijn wel mensen die niet met politiek bezig zijn.
![]() |
#112 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou best kunnen zijn, ik weet het gewoon niet. Tot verleden week was ik ervan overtuigd dat JMDD met veel van deze stemmen ging lopen.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had hij beter al heel zijn leven gedaan. Een heilige is dat niet hoor. Ik ga er hier niet over uitweiden hier maar ik weet met wat voor pottentaters hij bevriend is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |