![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Bono and The Edge are also writing the music to Spider-Man: The Musical, expected to open in late 2009.
![]() ![]() Naar de nieuwe cd luisteren was voor mij echt een tenenkrullende ervaring. Ik vond ze tot en met Achtung Baby nog wel meer dan OK eigenlijk. En ik hou zelfs van Brian Eno. Maar helaas.
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toen die plaat uitkwam heb ik afgehaakt. Laatst gewijzigd door Djiezes : 10 maart 2009 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik speel daar 6-snarige bass op. Those were the days little girl Nubian. http://www.youtube.com/watch?v=rInMQ...eature=related
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag U2 toen ze nog volkomen onbekend waren in de Vrije Vloer te Utèrèg.
Een jaar later nogmaals, ik meen in De Doelen te R'dam. Toen geen onaardig groepje. Jammer dat Bono is gaan denken dat hij God zelf is.
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een mooiere beschrijving van Bono is niet te vinden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg nu nog dat we het nooit eens zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft zijn dit de twee beste (lees: eigenlijk enige echt goeie) U2-albums :
![]() ![]() ![]()
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik vind de nieuwe ook erg goed om eerlijk te zijn, en die oudere albums wat minder....
Tzal de leeftijd zijn zeker ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind Bono een hypocriet. De vredesengel uithangen terwijl hij belastingsfraude pleegt. En even erg... Ierland verwijten dat ze niet genoeg belastingsgeld tegen ontwikkelingshulp aangooien terwijl hij zelf geen cent belastingen betaalt in Ierland door relocatie van zijn zaakjes. Denkt inderdaad dat hij god is en dus in mysterious ways mag werken.
Dit gezegd zijnde... ik zou wel willen dat ik zijn stem had. Al vind ik dat hij tegenwoordig van dat talent ook al een stuk minder gebruik maakt. Als ik vandaag recente nummers van U2 hoor, dan hoor ik niet meer de stem van New Year's Day, Pride, With Or Without You of Sunday, Bloody Sunday. En tenzij je 2 flessen sterke drank en 5 pakjes sigaretten per dag gebruikt, verandert je stem niet zo erg, dus ik vrees dat hij gewoon geen moeite meer doet. U2 heeft afgedaan. Gelukkig laten ze een aantal evergreens van lang geleden achter waar ik nog graag en vaak zal naar luisteren.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 maart 2009 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |