![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Wat studeer je? 2. Waarom ben je (en ik denk dat je min of meer even oud als ik bent) weer gaan studeren. Gewoon gezonde nieuwsgierigheid hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Omwille van twee redenen: ik vind nooit voldoening en het interesseert me enorm. Ginder in Baskenland had ik op zich een goed leven. Maar toch gaf het allemaal geen voldoening. Ik zat altijd met een interne strijd: ja, ik ben hier graag, maar, wil ik echt mijn hele leven jobs doen waarvoor je, om het lelijk te zeggen, van niks verstand moet hebben? Nee dus. Ik wilde terugkomen, maar meteen gaan werken, zag ik ook weer niet zitten. En sociologie interesseert me al heel lang. En dan was mijn keuze snel gemaakt. Of het wat oplevert binnen een paar jaar valt af te wachten natuurlijk. Maar ik hoop wel dat het meer mogelijkheden met zich meebrengt om stilaan een zekere voldoening te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Zam da wel eezns invullen rond 4 uur 's morgens als ik nog wakker ben
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de bedenking, dewelke ik zeker zal behandelen in de bespreking van de methodologie in mijn thesis. Ik ben me er ten volle van bewust dat de vragenlijst vrij lang is, zeker in vergelijking met niet-wetenschappelijke vragenlijsten. Het is echter zo dat het bijlange niet over 800 vragen gaat, maar 170 dewelke ik zelfs zonder de controlevragen niet kan reduceren tot 25. mvg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Waar kan je de resultaten zien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Jep antwoorden gaat op die manier langs de korte primaire weg ipv langs de langere weg. Andere route in de hersenen. Emotie tov reden. Of is het dat niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Als je een vragenlijst krijgt, met onbeperkte tijd om die in te vullen, kun je over elke vraag nadenken, en antwoorden naargelang het beeld dat je van jezelf wil ophangen .M.a.w. je kan comedie spelen. Als de tijd beperkt is, en je heel snel moet antwoorden op �*l die vragen, kan je géén smoeskjes bedenken : je echte persoonlijkheid komt bovendrijven. En dat is natuurlijk de bedoeling, vooral als het is om iemand wel of niet een job aan te bieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Heel erg bedankt aan iedereen die de vragenlijsten al heeft ingevuld!!!
Ik ben echt blij met zoveel altruïstische mensen!! Ik ben nog altijd op zoek naar mensen, dus wie zich vooralsnog geroepen voelt... Een overzicht van de resultaten zal ik na afronding van mijn thesis op dezelfde website plaatsen http://www.bloggen.be/thesis_bedrijfspsychologie |
![]() |
![]() |