![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U hebt natuurlijk nog nooit (onbewust) op andermans verscholen 'knopjes' gedrukt daar u een moreel verheven persoon bent die neerkijkt op de sukkelaars die wel deel uitmaken van de 'maatschappij' waarvan u, middels uw 'eagle-eye view', uiteraard een perfect beeld hebt. Ondertussen hebt u uiteraard al erg veel 'gedaan' om mensen wiens 'grens' bereikt is, toch nog in te tomen ondanks de grote boze maatschappij die uw nobele taak op alle mogelijke manieren probeert te bemoeilijken. De arrogantie en verzuring van bepaalde personen die menen over voldoende morele en intellectuele capaciteiten te beschikken om de ganse samenleving te veroordelen, blijft mij verbazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() hij is misschien zo geboren, is het dat dat je wil zeggen?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 12 maart 2009 om 12:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als die geboren zou zijn met een anti-sociale eigenschap dan hadden ze dit zeker moeten opgemerkt hebben tijdens zijn peuter-kleuter-kind-puber zijn!!
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gek toch hoe Pietje en Filosoof eerder beweerden dat zo'n "cowboy situaties" enkel kunnen gebeuren in de USA, waar wapens legaal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is ook altijd iets met die moffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ik veronderstel wel als men morgen gemakkelijker aan een vuurwapen kan komen zoals in de V.S bijvoorbeeld, dat men deze taferelen nog meer zou zien hier.
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Tenslotte zijn er veel mensen met wapens, perfect legaal, en die zie ik niet rondstappen al moordend. En het is niet alsof hier aan een ilegaal wapen geraken moeilijk is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ien-jaar.dhtml Van de grote "schoolshootings" zijn: 5 van de 10 gebeurt in de VS 5 van de 10 gebeurt in de EU (strenge wapenwetgeving) Plus als ik me niet vergis had de vorige schoolshooter in Duitsland 2 zelfgemaakte vuurwapens.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 maart 2009 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou het? De schietpartijen in Europa van de voorbije jaren duiden net aan dat het wapenbeleid losstaat van de schietpartijen van dolle schutters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=kamiel spieces;4018920]
Citaat:
Indien u absoluut geen verantwoordelijkheid wenst te nemen voor wat u neerschrijft en geen enkele kritiek aanvaardt van personen die afgaan op uw woorden 'omdat ze u toch niet kennen', dient u zichzelf ervan te weerhouden om nog iets op een forum te plaatsen. Als u zegt dat een bepaalde misdaad de schuld is van 'de maatschappij', dan veroordeelt u. Simpel. Als u 'de maatschappij' veroordeelt alsof het een derde, van uzelf losstaande entiteit betreft, dan voelt u zich moreel verheven en stel ik dit vast. Simpel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is trouwens zo dat in de twee meest 'liberale' (op het vlak van vuurwapens) West Europese landen, Frankrijk en Zwitserland, geen enkel zulks incident is voorgevallen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 maart 2009 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() 't is nochtans simpel: waarom moesten die ouders zoveel wapens in huis hebben? Nog van Onkel Heinrich liggen misschien?
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door globalmedia : 12 maart 2009 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sta echt waar verwonderd dat dit niet meer gebeurd
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Daar gaat het goede imago van Duitsland naar haar buitenland toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat sommige mensen nu éénmaal anti-sociale smeerlappen zijn. Je moet hun misdaden niet altijd proberen te "verklaren" door iets dat hun "aangedaan" is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Vrije verkoop van inslaap pillen NU !!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 12 maart 2009 om 17:47. |
|||
![]() |
![]() |