![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Alhoewel die andere kranten zijn ook niet veel beter. Bekik de front of de website en je ziet direct hoe populistisch. Ideaal medium om mensen een rad voor ogen te draaien. Kan ik goe verstaan !
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kom maar weinig mensen tegen die geen president willen. Telt dat als argument?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De krant is toch alleen maar goed voor de voetbaluitslagen... en dan nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De info kan misschien wel biased zijn, als het op de verkiezingen aankomt, drukken ze het er wel door.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Rock on! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU heeft nochtans wel totalitaire neigingen hoor. Waant zich boven alle andere organen en instellingen, accepteert nauwelijks kritiek, werkt met een bureaucratie waar de gewone burger geen vat op heeft en doet permanent aan desinformatiecampagnes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Jep, maar of het in het geheim bedoeld is om juist een totalitaire staat te worden is nog iets anders he. Ik vind zeker en vast dat de EU niet democratisch genoeg is. Kwil er ook op wijzen dat er veel macht bij de leden blijft, vooral door enkele landen zoals het VK die geen superstaat willen, de instellingen worden dan ook gevuld door de verkozen regeringen van de lidstaten. De EU was een internationale instelling, maar is nu meer dan dat, de democracie in dat proces is blijkbaar vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 11 maart 2009 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof mijn eigen ogen niet bij het lezen van dergelijk onzin. 180 Jaar bestaan van een democratisch Belgiëke van een scheet groot, en in al die tijd is de democratie hier doden letter en nu nog meer dan ooit. Lig je zelf toch niet steeds opnieuw een rad voor de ogen te draaien. Hoe kleiner de gemeenschappen hoe beter bestuur. Zie maar eens naar de welvaart in al die verschillende kleine vrijstaten die er zijn. En hoe komt dat denk je? Doordat ze zelfbeschikkingsrecht hebben en houden. Op de navo na is een verenigd europa een oer kostelijk nutteloos, zelfs enorm hinderlijk iets. Dat soort samenvoegingen was nuttig ten tijden dat we nog met de knuppel ten strijde trokken. Nu zie je dat al jaren lang al dat soort gegroepeerde gemeenschappen zinderogen stuk voor stuk uit elkaar donderen, en waarom denk je? Zelfs van dat o toch zo sterke USSR, dat over een immens gebied strekte met onmetelijke rijkdommen aan eigen grondstoffen, waar europa nog niet eens van kan dromen, schiet niets van over. Niente, Fini, basta. Europa is een klucht maar dan wel een die heeeeeeeeeel veeeeeeeeel geld kost. Een klucht die opgevoerd wordt door politiekers met grootheidswaanzin. Laatst gewijzigd door Garry : 11 maart 2009 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Uw kleine rant hier klinkt heel mooi, en delen ervan zijn waar, maar wat kan jij meer doen voor uw standpunt dat ik voor het mijne? Bon, stemmen op de juiste partijen is al een begin, misschien wat campagne voeren ook. Ik heb hier trouwens nog niet tot een superstaat opgeroepen ofzo he, ik zeg simpelweg zo'n dingen moet je in de handen van het volk laten, en niet bij de politiekers met idd soms een "grootheidswaanzin". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zullen inderdaad in ons eentje niet veel aan de toestand veranderen. Net zoal je zegt, stemmen op de juiste partij en wat campagne voeren. Het is dan ook van belang dat ge hier uw ongezouten mening durft te geven en ik voel mij niet te beroerd om ook de visie van een ander te bekijken. Ik ben ook niet God en het is mogelijk dat ik op die manier mijn mening wat moet bijschaven maar op het gebied van Europa heb ik echter nog nergens argumenten gevonden die me aan mijn visie dienaangaande doen twijfelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door globalmedia : 11 maart 2009 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al lang geen job meer nodig zeuneke. Ik wens U het zelfde geluk toe. Hard werken, spaarzaam omgaan en de juiste gevolgen trekken en de juiste maatregelen nemen, dat is de raad die ik u kan meegeven en misschien, heel misschien kom je ooit ook in dit stadium waarin ik mij al jaren bevind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je stemt, geeft je volmacht aan een vertegenwoordiger. En die doet er mee wat ie wil en meestal komt het neer op belastingen.
|
![]() |
![]() |