![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij is nochtans welkom
![]() Iedereen trouwens
![]() |
#202 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, de boog moet niet altijd gespannen staan he, politiek wordt na tijd ook maar saai als da de enige focus van de mens wordt.
Ik blijf er toch heilig van overtuigd dat er iets gaat gebeuren die beruchte dag. It is of importance, als er niets gebeurd ga ik eigenlijk wel een beetje teleurgesteld zijn. Maarja, geen nieuws is dan weer ook goed nieuws he. En als er dan iets gebeurd, liefst iet van een enorm hoog niveau zonder teveel lijden.
![]() |
#204 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik denk dat je de tijdspanne van 6500 jaar onderschat maar er zal natuurlijk nog vanalles terug te vinden zijn. maar je moet niet vergeten dat die 6500 jaar niet zullen zijn zoals in het gepost filmpje waar de mensheid ineens verdwijnt maar de mens zal blijven bestaan. in 6500 jaar kan heel wat gebeuren zoals oorlogen, cultuur veranderingen, vernieuwingen enz.. hierdoor zullen heel wat zaken van het heden verloren gaan. en 1 feit staat vast en dat is de 1ste keer dat de mensheid de aarde zo globaal bevolkt heeft met steden en techniek. maar een oudere grotere beschaving had niet de hele aarde bevolkt en was misschien vrij plaatselijk aan de kust gelegen en ja dan vind je er maar bitter weinig van terug |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Bij voorkeur enkele concrete antwoorden of voorbeelden, en geen binnensmonds gemompel over "niet open-minded genoeg zijn". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Staatssecretaris
|
![]() kijk, als je niet de moeite wilt doen om ook maar iets te lezen van deze mysterieuze zaken dan moet je hier ook niet komen alsof je voor alles een antwoord hebt.
Je komt hier gewoon iedereen uit maken omdat er mensen zijn die zich niet neer leggen bij de gevestigde theorieën over ons bestaan en niet zomaar alles zonder nadenken slikken wat op national geographic komt of in onze geschiedenis boekjes staat geschreven door archeologen wiens theorieën uiteindelijk meestal ook uit 80% speculatie en interpretatie van de archeoloog en schrijver bestaan en bijgevolg nooit als waarheid mogen beschouwd worden zeker niet als er nieuwe feiten aan het ligt komen die bepaalde theorieën duidelijk doen wankelen en omverwerpen. Tenzij er archeologen zijn die een tijdmachine hebben wil en zal ik mij niet zomaar neerleggen bij bepaalde theorieën over ons bestaan en bijvoorbeeld over de grote piramide in egypte enz. En archeologen zijn dikwijls goed in hun vak maar zijn meestal niet goed in andere zaken zoals geologie, chemie, biologie, astronomie, wiskunde, bouwkunde, oude taalkunde enz.. en dit zijn dikwijls ook aspecten die een belangrijke rol kunnen spelen om een betere en juistere interpretatie te kunnen maken. En verder vind ik dat elke goede archeoloog altijd moet open minded zijn en open staan voor een andere kijk op de zaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Reactie: je antwoordt niet op de vraag èn je besluit dat ik toch niet open-minded genoeg ben. Grappig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Na 11 pagina's zijn de belangrijkste argumenten voor het geloof in de Maya-profetieën:
- die Maya's waren toch krakken se en - ik voel gewoon dat er iets zal gebeuren Heeft er iemand ook iets meer verifieerbare argumenten, of houden we het bij wishful thinking ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge moet wel degelijk die Engelse post van Terrence eens doorlezen. Zeker de moeite, en timewave zero is ook ter sprake gekomen. Maarja das dan ook weer gebasseerd op de Maya kalender en de I Ching enzo
![]() Ook niet vergeten die zonnestormen... Ik zeg het, ik tracht het zo hoaxvrij te houden, dus kga niet echt het "algemene" erover posten, omdat het resoluut door NASA ontkent wordt, en ik zou niet weten wie anders het kan bevestigen buiten NASA en ESA (op de chinezen enzo na). Want zij hebben de technologie en de kennis. Maar ik ben er wel zeker van dat ze veel voor zichzelf houden, en niet zomaar delen met de mensheid. Maar ge ziet toch zelf, de wereld is drastisch aan het veranderen, alles gaat sneller en sneller, ons klimaat ondergaat drastische wijziging, de natuurrampen extremer, ... In 2012 is't het hoogtepunt ... die tijdlijn van mckenna (novelty theory) reikt naar het ONEINDIGE. Fucking amazing denk ik dan... Maarja, gij denkt daar anders over, uw recht.
![]() |
#212 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als jij enkel wilt geloven wat in de geschiedenis boekjes staat dan is dit jou goed recht maar ik doe dit niet. zelf heilige teksten die voor ons niet meer dan religisch gezever zijn kunnen misschien halve tot ganse waarheden bevatten over wat wij sowieso toch niet kunnen snappen. want oh jongen als iemand begint over het feit dat er misschien bezoek was uit het heelal dan word je pas neergeschoten hier ![]() dus ik hou het bij een hogere oudere beschaving die welliswaas niet zo technologisch en verspreid was als de onze maar in iedere geval op wiskundig, astronomisch en bouwkundig gebied bijvoorbeeld de romeinen ver voorbij staken. het feit dat deze oude beschaving misschien plaatselijk gelegen was en eerder klein kan er voor gezorgd hebben dat we geen sporen meer van hun vinden omdat we dan mss echt de juiste plaats moeten vinden en dat is zoals een naald in een hooiberg zoeken. wat we wel vinden zijn eventueel verspreidde sporen van hun kennis overal ter wereld in kleine mysterieuze zaken die misschien door overlevende van de grote zondvloed zijn gebouwd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ging net 'tzelfde vragen... en da's niet cynisch bedoelt he!? vind het wel interessant, ... maar hoor graag enkele feiten voordat men voorspellende kennis toedicht.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 14 maart 2009 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
En aangezien er een veel grotere wereldbevolking is dan vroeger, zal pakweg een aardbeving meer slachtoffers maken dan in tijden dat er minder mensen leefden op die plaats. Het is m.a.w. onzinnig om te vergelijken in hoeverre er meer of minder natuurrampen zijn dan vroeger, want men k�*n het niet vergelijken. En niets zo veranderlijk als het klimaat. Klimaat is immers continue aan verandering onderhevig. Om de zoveel eeuwen of millennia verandert het klimaat wel eens, soms zelfs drastisch. Ook dergelijke gegevens worden pas de laatste honderd jaar min of meer bijgehouden, en wat is nu honderd jaar ? Minder dan niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En het greenhouse effect was ook van alle tijden?
![]() |
#216 |
Vreemdeling
|
![]() Toch stom van die Maya's dat ze hun eigen ondergang (tweemaal: in de 9e eeuw nC - Gregoriaanse - en de 16e eeuw nC - Gregoriaanse) niet hebben voorspeld.
En nu gaat die zuiplap zeggen dat ze dat wel hebben gedaan. Als dat zo is, namen ze blijkbaar hun eigen voorspellingen niet eens serieus. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hunne val was wel voorspelt man... en noemt gij mij zuiplap? Sebiet toek oep a bakkes
![]()
![]() |
#218 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() WTF?
Wat als de NASA nu afkomt met Niburu verhalen? Dit is voor een groot stuk het verhaal dat 2012 believers vertellen. http://science.nasa.gov/headlines/y2009/09apr_theia.htm Citaat:
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 16 april 2009 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tiamat en Marduk schieten me te binnen
![]()