![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn fortis directeur had me ook opgebeld om in te schrijven:de goede.zaak.van.mijn.leven ROTFL Dat ik een defensief beleggingsprofiel had opgegeven leek geen probleem voor de fortismensen toen, dat ik nog geen andeelhouder was, wat nodig schijnt, d�*�*r kon hij wel een mouw aan passen. Ik heb toen geantwoord dat ik er eens over zou nadenken ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 12 maart 2009 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, fil, zeg je nu dat De Gucht geen voorkennis had.
Want dat is niet wat Leterme zei terzake, die zei het omgekeerde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op internet had men misschien wat kunnen ontdekken. Of bij buitenlandse kranten. Zo kan men nu op internet en bij buitenlandse kranten ontdekken dat Belgie op de europese watchlist staat, als kandidaat om failliet te gaan. Maar wees zeker. Ne zoon als minister, was veeeel beter om hierop te wijzen dat ze vrijdagnamiddag dringend moesten verkocht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Voorkennis!!! De rest van uw betoog: België is zojuist nog kredietwaardiger ingeschat dan de VS zelf. ![]() http://www.iimagazine.com/rankings/r...aGlobal09.aspx Als er dan toch een kans is op een failliet van België dan toch enkel maar omdat half verzuurd Knokke niet beter wist dan al hun geld in één aandeel te steken en nu graag de hele samenleving daarvoor zou willen zien opdraaien. Erg! Laatst gewijzigd door Goudbever : 12 maart 2009 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vanop de site van de Tijd (meest bezochte beurssite in Vlaanderen)
Citaat:
Maar nee inderdaad. Deze informatie is altijd geheim gehouden door onze door de politiek gestuurde media! Je kan je de verbazing op het gezicht van mevrouw De Gucht voorstellen toen die begin oktober op slinkse wijze te horen kreeg dat het echt niet goed zat met haar bankaandelen. lol. Zure verliezer deze topicstarter. Had beter zijn geld op een spaarboekje gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Lippens kondigde toen wel het faillissement van Amerikaanse banken aan, faillissement waar Fortis van zou gespaard worden, omdat ze een goed beleid hadden, en het dividend schrapten. Maw hij kwam het schrappen van het dividend verkopen, en tegelijkertijd een goednieuwsshow rond Fortis opvoeren. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé mevrouw De Gucht schiet plotseling wakker enkele weken, nadat Lippens het faillissement van enkele Amerikaanse banken aankondigd, maar wel enkele uren voor de nationalisatie. Laatst gewijzigd door Bob : 13 maart 2009 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |