![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn punt is dat Dewinter helemaal geen racistische mening had en toch racist nummer uno is voor de media en de TRIO.(ik heb het niet over VB maar FDW himself)Hij wordt zelden uitgenodigd en als eindelijk uitgendigd mag hij amper zijn zegje doen.Zo is het gemakkelijk hem te besmeuren.
Zie hier enkele reacties van de Pharakijkers : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Over zijn "racistische" punten discussieren.
Citaat:
Citaat:
Elk legaal Belgisch geboren wat-dan-ook kind is Belg. In andere woorden krijgt Belgisch papieren en is niet anders dan de rest. Hij/zij mag ook eender welk religie praktiseren. Wat is hier racistisch ? Citaat:
Toch heeft FDW geen probleem met Moslims die in Belgie hun religie praktiseren. Citaat:
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Wat mij vooral bij blijft is dat dewinter er goed uitkwam. Af en toe zijn de opmerkingen misschien overdreven maar uiteindelijk denk ik toch dat voor de meerderheid dewinter toch gelijk krijgt.
Ondanks dat ik geen VB aanhanger ben was ik verbaasd over de argumentatie van FDW. Hij heeft in de grond van de zaak tenslotte weinig ongelijk gekregen gisteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Fan of geen fan van het VB.
Dewinter kwam er goed uit ondanks die bazige, soms brutale meiden met hun opgezegd refreintje. Ook de meerderheid van het normaal geselecteerd publiek liet soms duidelijk hun afkeer merken voor de drie meiden en nam het op voor FDW. En de uitsmijter van FDW was duidelijk allesbehalve een racistische daad, integendeel, daar hadden ze niet van terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een normaal informatieloket in het gemeentehuis van de stad Utrecht is daar niet voldoende. Om de buurt goed te kunnen informeren over de geplande werkzaamheden werd een apart loket achterin de bibliotheek ingericht, waar de ganse buurt zijn vragen kon komen stellen. Echter: "ACHTERIN... ACHTERIN????? de bib was (ik citeer Létterlijk) TE VER voor de allochtonen" dus moesten er TWEE APARTE LOKETTEN worden geopend in de moskee: ééntje voor vrouwen (dat een uurtje vroeger sluiten omdat de vrouwen dan moeten gaan koken) en ééntje voor de mannen... EXTRA kostpijs: 100.000 EURO! te betalen door de kaaskoppen uiteraard.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb een simpele vraag : waarom is FDW door zijn uitspraken een racist ?
Meer vraag ik niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ligt de schuld niet bij JOU die méént gehoord te hebben op Canvas, VRT en VTM dat alle journalisten soms het woord racist gebruiken terwijl JIJ (foei, stouterd) dat ONTERECHT hebt gelinkt aan FDW? Je weet toch dat de journalisten van Canvas, VRT en VTM zoiets nooit of te nimmer zouden durven opperen, vermits ze er zeer strikt op toezien om vooral NEUTRAAL te blijven in hun informatieve opdrachten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 13 maart 2009 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik die uitzending online ergens bekijken.
Leuk voor vanavond, borreltje en een stukje Goudse kaas erbij.. ![]()
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je het objectief durft te bekijken was hij duidelijk de meerdere in het debat, ondanks de slechte moderatie.
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "Ik spreek uitstekend Nederlands, misschien zelfs beter dan u." Dat was een typerende uitlating van "de groene Alariachi" aan het adres van Dewinter. Mijn God, wat een slecht debat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Het was eigenlijk een goed debat, ik snap het niet. Anders zit men hier altijd te klagen dat de moderatie alles wat VB wil zeggen onderbreekt. Nu hebben ze het VB de kans gegeven, FDW heeft alles mogen zeggen en had de kans om met argumenten de andere de mond te snoeren en toch komen er nu nog klagen. Het feit dat die moslim vrouwen enkel met flauwe argumenten kwamen toont aan hoe zwak hun zaak is. En dat gaf FDW de gelegenheid om op een gematigde manier zijn boodschap te brengen. Had hij het niet zo gematigd kunnen vertellen zou hij vandaag afgerekend zijn op zijn inhoudsloze boodschappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.canvas.be/extra/html/page...=300&width=550
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat we gezien hebben is niet typerend voor moslima's maar eerder voor hollanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Kansloze Belgicist!
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 13 maart 2009 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die wijven samenzetten met FDW is natuurlijk gevonden vreten. Ik krijg het schijt van die trutten. Overal het hoge woord, laten hun gesprekspartner nooit uitspreken en als het hen te veel worden, trappen ze het af. Ze willen geen 'moslima' genoemd worden maar eisen wel het recht op het dragen van een hoofddoek. Nou ja..... Mijnheer FDW (en zijn partij) zal nooit mijn stem krijgen en hij overdrijft wel wat met zijn 5de colonne die ons Avondland zal overspoelen, maar objectieve waakzaamheid is geboden en het is geen schande/racisme/xenofobie/... om te stellen dat de Islam alleen maar past in onze Westerse samenleving als het bepaalde fundamentele opvattingen achterlaat én het louter een individuele beleving wordt.
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dat programma trouwens nog ergens online te bekijken? Ik ben er erg benieuwd naar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |