![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik schrik heb dat een moslim in mijn appartement wel eens een schaap zou kunnen slachten heeft dat niks te maken met racisme maar wel alles met bezorgdheid om mijn appartement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Zolang ik mijn varkensworst maar kan kopen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet alleen draagt deze colloboratie bij tot het verankeren van een duale samenleving, ook worden de islamieten gesterkt in hun overtuiging dat een intgratie-inspanning niet moet, mits ze toch telkenmale bijgetreden worden door de pocos die niets liever doen dan islamitische hielen te likken. De gevolgen zijn reeds merkbaar in volledig bezette islamitische wijken ; de autochtoon kan er niet meer terecht voor voedings- en drankwaren die hij/zij graag heeft, en uiteraard zal je hier geen hypocriete poco horen over klagen.De poco zal zich maandenlang uitsloven om een 'verkeerd denkende kardinaal' te bekritiseren, maar van het religieus fanatisme van de verrijker liggen ze geen moment wakker, die hebben dan ook het juiste kleurtje en de juiste koeltoer. Net zoals het langs de kant van de pocos oorverdovend stil blijft als je het over de nogozones hebt (die zij welteverstaan zelf niet bewonen hoewel ze blijven kirren over het verrijkingsaspect). Een lange termijnvisie hebben de pococollabos dus niet ; ze vergeten steeds hoe het andersdenkenden en ongelovigen vergaat in gebieden waar de moslims numeriek de overhand hebben : gedaan met de vrijheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo driewerf, welk politiek correct antwoord ga je hierop formulieren zonder schijnheilig 2 maten en 2 gewichten gehalte ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) Waarop is die suggestie gesuggereerd? 2) wie zijn die "men" die die eisen gaan stellen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
hoe komt het dat een geregistreerde keten "Mekka food" hier met haar vrachtwagens mag rondrijden? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zijn Olivier Maingain en zijn FDF plots geen anti-Vlaamse racist?
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Of misschien niet. Tegenstanders van het homohuwelijk waarschuwden ons ook dat necrofielen met hun favoriet lijk zouden kunnen trouwen, eens het homohuwelijk ingevoerd.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 14 maart 2009 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
de 33 000.000 illegalen die daar bovenop komen de dhimmi's de politiek correcten de islamofielen Bettina Geysen althans volgens Circe, Gilette, Type O en vriendjes.
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Halal is een soort van islamitische voedingswarenwet. Een duidelijk bewijs dat ze zich niet wensen te houden aan de hier geldende voedingswarenwetten, want daar zitten ook onreine kaffers met hun tengels aan de koekjes en worden de koeien eerst verdoofd voordat een onreine kaffer ze slacht. Citaat:
Ik dacht dat Maingain gewoon een fascist was in feite.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 maart 2009 om 13:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
terwijl moslims, door net hun inkopen in de gewone supermarkt te kunnen maken zich des te meer onder de bevolking zulle mengen.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() nu ga ik er toch wel van uit dat indien je GELIJKE voedingsmiddelen koopt in GELIJKE winkels, je effektief een vorm van INTEGRATIE hebt ja. Als ik de helft van mijn gekende supermarkt moet laten ombouwen om het apartheidseten voor de moslims te laten uitstallen, dan zie ik niet in wat dat met integratie te maken heeft. Tenzij ze me voorlaten als ik een halve varkenskop aan mijn karretje hang, zie ik daarin totaal geen positief teken. welke positieve gevolgen ontwaar jij in het "mengen" van burka's met halalkarretjes en normale mensen die gewoon hun inkopen gaan doen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Vreemd dat ik op mijn vorig werk moslims gewoon smoskes zag bestellen - oké, zonder hesp of ander varkensvlees - afkomstig van een Belgische broodjeszaak.
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Zou je onderstaande uit je pen krijgen? Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Politiek correct negationisme. Het is namelijk al zo ver in de nogo-zones (waaronder bepaalde Antwerpse wijken. Ook in bepaalde Antwerpse scholen dient men nu enkel halaleten op, zonder enig respect voor de overtuiging van niet-moslims).
Uit liefde voor de islamitische veroveringsidelogie, gaat u de negationistische kant op. Doet u dat ook voor andere veroveringsidelogieën? Zo nee, waarop baseert u uw selectiviteit? Racistische motieven ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet alle moslims eisen APARTHEIDSVOEDING. maar als er apartheidsvoeding wordt aangeboden omdat er een paar kwieten dat wèl eisen, dan zullen ze het natuurlijk ook wel kopen. Alleen zullen ze mij dan als klant moeten missen. Aan de supermarkt om te zien waar ze de meeste winst mee maken tiens. Het wordt alleen vervelend als men zoals in Frankrijk op den duur 30minuten of meer moet gaan rijden als autochtone fransman omdat er in je buurtsupermarkt geen enkele saucisse of wijn meer te vinden is bij de halalverdeler. Dat krijg je dan als je er netjes blijft komen en dan maar de halalproducten mee gaat aankopen. Als die autochtone fransmannen van in het begin die supermarkt met halalproducten hadden gemeden, dan hadden ze nu geen half uur moeten rijden om nog een fles wijn met saucisse te vinden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent dus een fervent aanhanger van de islamitische apartsideologie ; moslims kunnen zich pas onder ongelovigen begeven als die ongelovigen hun apartheidsvoeding toelaten in de supermarkt, anders hebben ze geen reden om zich onder de kaffers te begeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar er zijn vele andere gelovigen in God die menen dat de Mohammedanen fout zitten en voor de gek worden gehouden omdat die Allah een andere naam is voor de Duivel. En vreemd genoeg (tja hoe komen ze erop) zien zijn in de werkelijkheid van alledag in deze wereld een bevestiging van dit standpunt: Allah=Duivel. En deze soort gelovigen zien echt schade aan de geestelijke volksgezondheid als producten gewijd aan de Duivel, gepropageerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Licht ons de raciale kenmerken van de moslim maar toe. We zijn ook benieuwd naar de wetenschappelijke referenties die u zal aanhalen om uw wetenschappelijke onderbouwing te staven ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() dat een winkel dit doet is normaal, deze wilt nieuwe klanten lokken.
maar dat men halal vlees geeft in de schoolkantines omdat er paar niet-integrerende moslims dit willen, dat zou niet mogen! Laatst gewijzigd door Fabke : 14 maart 2009 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Aanschouw O wereld het vermogen tot begrijpend lezen van Gilette:
Citaat:
En hoe reageert onze vriend Gilette? Zo: Citaat:
Dus Gilette: Neen, molsims zijn geen apart ras. Ik hoef dus geen "raciale kenmerken van de moslim" te vermelden. En ja, dat betekent dat moslims wel racistisch behandeld kunnen worden.
![]() |