![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
zwart en wit... Laatst gewijzigd door globalmedia : 14 maart 2009 om 22:58. |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#285 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Wrm zouden we halalproducten moeten verbieden en andere producten niet? Vanwege het dierenleed? Als bepaalde mensen graag halal eten, dan moeten ze daar de kans toe krijgen. Je gaat een Italiaan toch ook zijn spaghetti niet afnemen zeker? Met andere woorden: wij hebben ons niet te moeien met eetgewoontes van andere mensen! Ik moest idd niet lang nadenken over mijn antwoord. Ieder rationeel wezen zou hetzelfde geantwoord hebben. |
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Minister-President
|
Ik ben niet voor dat apart zwemuur-gedoe of hoofddoek-gezaag maar hier vind ik dat we de vrije markt zijn gang moeten laten gaan. Bij ons in de supermarkten heb je een kosher-afdeling en daar heb ik geen last van als niet-jood. Aan de andere kant mogen ze wel een Vlaamse sectie inlassen met zurkelpatatten, koeietong en zoetekoek.
|
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik vind de vergelijking met coca-cola zeer geslaagd. Is namelijk net hetzelfde! |
|
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Zever in Pakskes! Er hebben altijd al 'zwarten' gewoond in Zuid-Afrika, namelijk de bosjesmannen. Daarna kwamen de Zulu's en daarna de blanke kolonialisten.
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#297 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
[quote=Gilette;4022918]
Citaat:
Als u dat schelden noemt, dan ben ik de kerstman "Een rationeel mens doet dat nu precies wel, en gaat niet meteen plat voor gebruiken die een onzichtbaar wezen zogezegd verplicht maakt voor zijn adepten. Wat is er rationeel aan het gatlikken van religieuze fanatici die bijzondere eisen stellen?" Wat is er rationeel aan het verbieden van bepaalde producten die bij wet niet verboden zijn? "Absoluut fout. Als burger mag ik mijn mening uiten over het sluipend gif dat islamisering heet. Ik mag het zelf aanklagen, of u dat zint of niet. Ik weet hoe moeilijk de linkse kerk het daarmee heeft, maar je zal er toch moeten aan wennen." U mag idd een eigen mening hebben, maar staaf die dan ook a.u.b. met enkele deftige argumenten Nuja, u mag van mij aanklagen wat u wil. Veel succes zal u niet hebben. |
|
|
|
|
|
|
#299 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Deze onmogelijkheid tot enige rationele overpeinzingen werden tevens door de verlichte linkse schrijver J. Zwagerman opgemerkt. Hij omschreef het nog wat pittiger. Voor meer info verwijs ik naar het artikel in Knack, alhoewel ik vrees dat gedebiliseerde linkse hersenen het niet zullen aankunnen. Dat gebrek aan succes zou ik maar niet van de daken roepen. We zullen zien bij de volgende verkiezingen wanneer de halalpartijen Spa en Groen met de hakken over de sloot nipt de kiesdrempel zullen halen. Dat komt ervan als je partijprogramma zich beperkt tot het gatlikken van islamieten. Laatst gewijzigd door Gilette : 14 maart 2009 om 23:31. |
|
|
|
|
|
|
#300 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|