Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2009, 22:55   #281
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Jij bent wrs niet verder geraakt dan de laatste kleuterklas?

P.S: dit is geen scheldtirade, maar gewoon een ondervinding .
Tja, als ik het heb over de achterlijkheid en barbaarsheid van sommige islampraktijken en over het gatlikken door dhimmies is dat geen scheldtirade, maar gewoon ondervinding.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 22:57   #282
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Inderdaad, laten we al die halal zever verbieden. Eten wat de pot schaft en daarmee uit.
Toen ik in Frankrijk woonde, had ik het eens met zigeuners over de arabieren. De zigeuners hadden een goed idee om kandidaat-immigranten te testen, om te zien of het geen fanatieke moslims waren, die mischien aanslagen zouden kunnen plegen : " als ze een verblijfsvergunning vragen, een bord met varkenskoteletten voorzetten. Als ze weigeren te eten : uitwijzen "
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 22:57   #283
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Tja, als ik het heb over de achterlijkheid en barbaarsheid van sommige islampraktijken en over het gatlikken door dhimmies is dat geen scheldtirade, maar gewoon ondervinding.
jouw gilette mes snijt ook maar aan 1 kant he
zwart en wit...

Laatst gewijzigd door globalmedia : 14 maart 2009 om 22:58.
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 22:58   #284
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Racistische springstof ? Of net springstof die je sneller in het paradijs helpt ?
Weisse Rose zal het je kunnen uitleggen. Hij is een kenner en een onvoorwaardelijk fan van islamitische 'rationaliteit' (proest..).
Oud 14 maart 2009, 23:01   #285
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Halal gaat niet enkel over vlees. Ook over allerlei andere producten.

Als jij denkt dat een onreine kaffer die eerst met zijn klauwen aan een varkenspoot heeft gezeten nog halale pakjes mag verzetten of stockeren, dan heb je het toch wel mis.

Volledige informatie over Halal Concept:

http://www.eurohalal.be/nl/Halal-Con...definitie.html
Zijn onze meisjes eigenlijk wel halal ? Zouden ze daar niet eerst en vooral moeten afblijven ? Per slot van rekening zijn wij allemaal volledig besmet met varkensvleeskiemen, en dit sinds duizenden jaren zelfs ! Zelfs het grondwater moet totaal verontreinigd zijn , dus ook de regen, �*lles !!! De enige manier voor die mensen om rein te blijven, is zo snel mogelijk vertrekken naar zuiverdere oorden !
Oud 14 maart 2009, 23:02   #286
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
regelneverij.Zo kennen we de Vb'ertjes weer.
regelneverij !! de moslims kennen daar anders ook wat van ! De VB kan daar nog een ferme punt aan zuigen !
Oud 14 maart 2009, 23:04   #287
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sharpeizoe Bekijk bericht
Waarschijnlijk zelf ook nog niet veel problemen gehad met de islamitische cultuur zeker??

Uw reactie slaat nergens op ! afrikaanse, griekse,... producten hoeven geen apart keurmerk naar een bepaalde groep van de bevolking zodat ze het "mogen" eten en daar gaat het om. Het gaan niet om de producten zelf, maar op de manier waarop ze het weer eens moeten introduceren. waarom leggen ze die producten niet gewoon tussen de rest en moet er persé een apart rek/gebied zijn voor die "halal"-prutsen ... G

Blijkbaar speel je te veel met je hamster anders zou er wel nagedacht geweest zijn over jouw antwoord ...
Nope, ikzelf heb nog geen problemen gehad met de islamitische cultuur. Nochthans heb ik veel vrienden die de islamcultuur aanhangen.

Wrm zouden we halalproducten moeten verbieden en andere producten niet? Vanwege het dierenleed? .
Als bepaalde mensen graag halal eten, dan moeten ze daar de kans toe krijgen. Je gaat een Italiaan toch ook zijn spaghetti niet afnemen zeker?
Met andere woorden: wij hebben ons niet te moeien met eetgewoontes van andere mensen!

Ik moest idd niet lang nadenken over mijn antwoord. Ieder rationeel wezen zou hetzelfde geantwoord hebben.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 23:07   #288
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Simpel, nu kunnen ze door de winkel direct naar hun "eigen" sectie hun producten kopen en moeten ze zelf geen kennis meer maken met onze producten, laat staan dat ze dan nog in contact komen met ons tijdens deze winkelsessie (uitgezonderd kassierster dan ...)
Natuurlijk, een moslim leeft enkel op halalvlees .
Oud 14 maart 2009, 23:08   #289
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Ik ben niet voor dat apart zwemuur-gedoe of hoofddoek-gezaag maar hier vind ik dat we de vrije markt zijn gang moeten laten gaan. Bij ons in de supermarkten heb je een kosher-afdeling en daar heb ik geen last van als niet-jood. Aan de andere kant mogen ze wel een Vlaamse sectie inlassen met zurkelpatatten, koeietong en zoetekoek.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 23:09   #290
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat apart compartiment is in ieder land overal ter wereld, snap niet hoe je aan die vergelijking komt. Is gewoon een "herkenningscampagne" en trouwens statement van coca cola dat altijd zo geweest is sinds het begin van coca cola. Wil gerust gans de geschiedenis uit de doeken van coca cola hoor

Ik denk niet dat ieder ander land terwereld geneigd is om een apart rekje te maken met halal-producten. Vind trouwens coca cola vergelijken met deze discussie totaal niet van toepassing, maar dan zijn wel steeds de rechtsen die rond de pot draaien en geen argumenten geven ...
Garagepoorten, "kaboem-dinges" en stierengevechten zijn hier wel van toepassing?

Ik vind de vergelijking met coca-cola zeer geslaagd. Is namelijk net hetzelfde!
Oud 14 maart 2009, 23:09   #291
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Nope, ikzelf heb nog geen problemen gehad met de islamitische cultuur. Nochthans heb ik veel vrienden die de islamcultuur aanhangen.

Wrm zouden we halalproducten moeten verbieden en andere producten niet? Vanwege het dierenleed? .
Als bepaalde mensen graag halal eten, dan moeten ze daar de kans toe krijgen. Je gaat een Italiaan toch ook zijn spaghetti niet afnemen zeker?
Met andere woorden: wij hebben ons niet te moeien met eetgewoontes van andere mensen!

Ik moest idd niet lang nadenken over mijn antwoord. Ieder rationeel wezen zou hetzelfde geantwoord hebben.
Ieder rationeel wezen ziet het verschil tussen de bereiding van deegwaren en het bloederig, barbaars islamitisch slachten van dieren terwijl er faciliteiten met verdoving beschikbaar zijn.
Oud 14 maart 2009, 23:10   #292
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
Trouwens, aan al degenen die nu op hun kop staan omdat er halal wordt verkocht: da's puur de vrije markt logica. Multinationals kennen maar éen ding: winst. Culturele fricties, integratie, gevoeligheden, etc. staan uiteraard slechts ter discussie als de winstmarges ermee vergroot kunnen worden.
Ik ben dan ook geen liberaal, of kapitalist. Halal -toestanden hebben voor de moslims grote symbolische waarde, net zoals hoofddoeken . Dat staat als vergroting van hun macht, hun invloed op , en in ONZE maatschappij. D�*�*rom is dat uit den boze. Zonder het aspect " dierenleed " nog maar te benaderen.
Oud 14 maart 2009, 23:12   #293
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
de zwarte in zuidafrika waren hoofdzakelijk ingevoerde slaven uit de andere delen van Afrika. Of is je dat ontgaan?
Zever in Pakskes! Er hebben altijd al 'zwarten' gewoond in Zuid-Afrika, namelijk de bosjesmannen. Daarna kwamen de Zulu's en daarna de blanke kolonialisten.
Oud 14 maart 2009, 23:16   #294
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
In de gehalaliseerde no go zones is het al zo ver. In de Antwerpse scholen van 't stad ook.
EN in de Antwerpse gevangenis.
Oud 14 maart 2009, 23:18   #295
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
EN in de Antwerpse gevangenis.
Verbaast mij niet dat rooie Laurette dat geregeld heeft.
Oud 14 maart 2009, 23:18   #296
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Weisse Rose? Voor wanneer uw pleidooi voor de achterlijke praktijk van het stierenvechten? Net zo barbaars en bloederig als het halalslachten ... Waarop wachten de dhimmies eigenlijk? Moeten de Spanjaarden eerst geïslamiseerd zijn voor ze ook dat "verrijkend" gaan vinden?
Volgens de moslims zelf, is Spanje islamgebied sinds dat ze daar 400 jaar lang de bevolking verdrukt hebben. Stierengevechten zijn dus in feite een moslimgebruik, dus dat moet kunnen in België ! Olé !
Oud 14 maart 2009, 23:18   #297
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Weisse Rose? Voor wanneer uw pleidooi voor de achterlijke praktijk van het stierenvechten? Net zo barbaars en bloederig als het halalslachten ... Waarop wachten de dhimmies eigenlijk? Moeten de Spanjaarden eerst geïslamiseerd zijn voor ze ook dat "verrijkend" gaan vinden?
Volgens de moslims zelf, is Spanje islamgebied sinds dat ze daar 400 jaar lang de bevolking verdrukt hebben. Stierengevechten zijn dus in feite een moslimgebruik, dus dat moet kunnen in België ! Olé !
Oud 14 maart 2009, 23:19   #298
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=Gilette;4022918]
Citaat:
Het volstaat je eerste posts te lezen toen je deze draad kwam binnen razen om je haat te spuwen op wie niet islamofiel is.

Een rationeel mens doet dat nu precies wel, en gaat niet meteen plat voor gebruiken die een onzichtbaar wezen zogezegd verplicht maakt voor zijn adepten. Wat is er rationeel aan het gatlikken van religieuze fanatici die bijzondere eisen stellen?

Absoluut fout. Als burger mag ik mijn mening uiten over het sluipend gif dat islamisering heet. Ik mag het zelf aanklagen, of u dat zint of niet.
Ik weet hoe moeilijk de linkse kerk het daarmee heeft, maar je zal er toch moeten aan wennen.
"Het volstaat je eerste posts te lezen toen je deze draad kwam binnen razen om je haat te spuwen op wie niet islamofiel is."

Als u dat schelden noemt, dan ben ik de kerstman .

"Een rationeel mens doet dat nu precies wel, en gaat niet meteen plat voor gebruiken die een onzichtbaar wezen zogezegd verplicht maakt voor zijn adepten. Wat is er rationeel aan het gatlikken van religieuze fanatici die bijzondere eisen stellen?"

Wat is er rationeel aan het verbieden van bepaalde producten die bij wet niet verboden zijn?

"Absoluut fout. Als burger mag ik mijn mening uiten over het sluipend gif dat islamisering heet. Ik mag het zelf aanklagen, of u dat zint of niet.
Ik weet hoe moeilijk de linkse kerk het daarmee heeft, maar je zal er toch moeten aan wennen."

U mag idd een eigen mening hebben, maar staaf die dan ook a.u.b. met enkele deftige argumenten .
Nuja, u mag van mij aanklagen wat u wil. Veel succes zal u niet hebben.
Oud 14 maart 2009, 23:29   #299
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:

"Het volstaat je eerste posts te lezen toen je deze draad kwam binnen razen om je haat te spuwen op wie niet islamofiel is."

Als u dat schelden noemt, dan ben ik de kerstman .

"Een rationeel mens doet dat nu precies wel, en gaat niet meteen plat voor gebruiken die een onzichtbaar wezen zogezegd verplicht maakt voor zijn adepten. Wat is er rationeel aan het gatlikken van religieuze fanatici die bijzondere eisen stellen?"

Wat is er rationeel aan het verbieden van bepaalde producten die bij wet niet verboden zijn?

"Absoluut fout. Als burger mag ik mijn mening uiten over het sluipend gif dat islamisering heet. Ik mag het zelf aanklagen, of u dat zint of niet.
Ik weet hoe moeilijk de linkse kerk het daarmee heeft, maar je zal er toch moeten aan wennen."

U mag idd een eigen mening hebben, maar staaf die dan ook a.u.b. met enkele deftige argumenten .
Nuja, u mag van mij aanklagen wat u wil. Veel succes zal u niet hebben.
Er werden al tal van rationele argumenten uiteen gezet. Het is mijn schuld niet dat pocos zichzelf blijven debiliseren en enkel nog islampropaganda en koranverzen als deftige argumenten kunnen beschouwen.

Deze onmogelijkheid tot enige rationele overpeinzingen werden tevens door de verlichte linkse schrijver J. Zwagerman opgemerkt. Hij omschreef het nog wat pittiger. Voor meer info verwijs ik naar het artikel in Knack, alhoewel ik vrees dat gedebiliseerde linkse hersenen het niet zullen aankunnen.

Dat gebrek aan succes zou ik maar niet van de daken roepen. We zullen zien bij de volgende verkiezingen wanneer de halalpartijen Spa en Groen met de hakken over de sloot nipt de kiesdrempel zullen halen.
Dat komt ervan als je partijprogramma zich beperkt tot het gatlikken van islamieten.

Laatst gewijzigd door Gilette : 14 maart 2009 om 23:31.
Oud 14 maart 2009, 23:29   #300
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
De Spaanse cultuur is doorweekt met Arabische invloeden. Vandaar dat het ook zo'n schitterende cultuur is.

Nuja, stierengevechten hebben niets te maken met halalproducten.

Zelf ben ik niet tegen stierengevechten. Het is een traditie, een onderdeel van de Spaanse cultuur.
Tja, en bij de Papouas heb je er nog enkele, die nog steeds aan koppensnellen, en cannibalisme doen. Wat wil je, hé ? Da's nu éénmaal traditie. Moet kunnen , vind ik. Het is wel een beetje wreedaardig natuurlijk, maar wie ben ik , om daar kritiek op te geven ? Met voorvaders die op kruistocht gingen, en landen koloniseerden, dan mag ik toch niets kritikeren zeker ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be