![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9161 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Geef toe dat je argument geen steek houdt, daarmee zeg je niet dat het meteen een conspiracy is, maar dan zeg je wel dat het onderzoek zo volledig mogelijk moet zijn. En dat is toch de beste houding, niet? By the way, zijn die gesprekken op de blackbox vrijgelaten voor publiek? Ik weet het niet juist meer. Nog een laatste bedenking bij je antwoord: Je somt hier een reeks andere bewijzen op om mij daarmee te overtuigen. Welnu, je kan dat argument gebruiken tegen conspiracytheoristen. Ikzelf daarentegen vraag me gewoon af waarom men zevert over videobeelden die, althans volgens jou, niet zo belangrijk zijn. En al de rest van die poespas, daar heb ik geen affaire mee. Van zodra je een bepaald standpunt inneemt in deze zaak is het heel moeilijk, zoniet onmogelijk, om je mening te herzien. In discussie gaan daarover heeft dan ook weinig zin. Hoe 100 mensen in Washington of op eender welke andere plaats op de hele aardbol erover denken interesseert mij niet. Ik ben enkel geinteresseerd in feiten, geen verhaaltjes. Als men mij dan bewijsmateriaal gaat ontzeggen waar ik recht op heb, dan is dat op zijn minst 'verdacht' te noemen. Wie recht in zijn schoenen staat heeft geen reden bewijsmateriaal achter te houden. Laatst gewijzigd door Cederico : 14 maart 2009 om 16:29. |
|
|
|
|
|
|
#9162 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
1.Wat is bvb de conclusie van het rapport over de reactie van de FAA en Norad? Dat antwoord laat ik aan u. Maar eender wat hun conclusie ook is......... 2. Op WAT zijn die conclusies gebaseerd? Juist! Op de LEUGENS die hun zijn verteld! Dus, als je ook maar één gremel verstand hebt, hoe kan je dan in hemelsnaam een conclusie van hen vertrouwen die is gebaseerd op foute info die ze hebben gekregen? |
|
|
|
|
|
|
#9163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En waar haalt u het idee vandaan dat er nog filmpjes worden achtergehouden ??
Dat was eerst zo omdat het onderdeel vormde van de bewijslast tegen een terreurverdachte. Na de rechtzaak zijn de enige filmpjes waar iets op te zien was vrij gegeven . Al die andere (een stuk of 80 ) bleken waardeloos . Wanneer de FBI zo nodig zaken wou achterhouden dat hadden ze niet eens vertelt dat ze al die tapes in bezit hadden . Het idee dat ze nog iets achterhouden is speculatie . Het feit dat ze er zo veel in beslag hebben genomen zegt niets , dat is standaard bij moordonderzoeken . Alles dat ook maar iets van in formatie zou kunnen bevatten op de crimescene word geconfisceerd. |
|
|
|
|
|
#9164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien als je toch denkt dat al dat andere bewijs gefaked is , waarom heeft de regering dan niet gewoon een filmpje gefaked waarop een 757 te zien is die het Pentagon in crashed om van het gezeur af te zijn en hun versie van de waarheid te ondersteunen ? |
|
|
|
|
|
|
#9165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bovenstaande post wordt gewoon genegeerd . Blijkbaar zijn die verdraaingen van de werkelijkheid wel acceptabel .
Nog een paar zaken : Wanneer komt er eens kritiek op de inhoud van het NIST rapport , technisch inhoudelijke kritiek , bedoe ik dan , en geen speculatie. Waar blijft de uitwerking van de controlled demolition theorie ? Waar blijft het bewijs van het bestaan van geruisloze explosieven of het gebruik van thermiet als stof om gebouwen mee neer te halen ? waar blijft het bewijs van hitte en impact bestendige explosieven ? Waar blijven de getuigen die de explosieven daadwerkelijk gezien hebben ? |
|
|
|
|
|
#9167 | ||||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Hoeveel posts van u moet ik hier plaatsen waar uw argument tegen de conspracy is dat het onmogelijk is omdat: er te veel mensen (duizenden) moeten bij betrokken zijn dat als er een conspracy was, dit al lang op de cover van één of andere grote krant had gestaan, enz.... Citaat:
In zelf argumenten aanbrengen voor de versie die JIJ gelooft ben je minder goed. Citaat:
De realiteit is helemaal niet fuzy. De reden dat ze regarding de gebeurtenissen van 9/11 wel fuzzy is, is juist omdat elementaire vragen NIET worden beantwoord. Citaat:
WIE heeft toen de suggestie geopperd dat Bush zich versprak??????????????? JIJ, m'n beste, niet IK!!!!!!! En toen ik u tot 4 keer opnieuw vroeg, wat Bush dan wel wou bedoelen als hij zich verprak, heb je telkemale geweigerd hierop te antwoorden. |
||||
|
|
|
|
|
#9168 | |||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de rechtszaal zou het inderdaad als bewijs in aanmerking komen. Maar in een rechtszaal is het ook zo dat de overheid illegaal bewijs achterhield. In een rechtszaal is het ook zo dat ze rekening moeten houden met AL het bewijs. In een rechtszaal telt een argument als "who needs a video" niet. |
|||
|
|
|
|
|
#9169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Feit is ook dat de FBI na de rechtzaak heeft voldaan aan het verzoek van Judical watch .
De FBI, een Amerikaanse geheimedienst had de leiding over het gehele Pentagon onderzoek. Deze diensten zijn er juist om dingen achter te houden . Bovendien is het in de VS zo wie zo niets nieuws dat bepaalde informatie pas een X aantal jaren later wordt vrijgegeven. Citaat:
Overigens moet argumenteren inderdaad puur om de inhoud gaan en niet om het gelijk willen hebben zelf . Mij maakt het dan ook niet uit om van standpunt te veranderen , dat deed ik in het verleden ook al. Nu ben ik er echter wel van overtuigt dat er gewoon een 757 het Pentagon in is gevlogen omdat daarvoor solide bewijs materiaal bestaat + het grote aantal getuigenverklaringen die geen van allen melding maken van iets anders dan een vliegtuig dat crashte. Wanneer er zo veel getuigen los van elkaar soortgelijke of aansluitende verklaringen geven neemt de waarde ervan enorm toe. Bij het Pentagon waren er zeer veel getuigen die massaal op de snelwegen bij het Pentagon in de file stonden en zeer goed zicht hadden vanwege het mooie weer . Laatst gewijzigd door atmosphere : 15 maart 2009 om 00:44. |
|
|
|
|
|
|
#9170 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Gewoon effe op de zijkant, de FBI is toch gewoon de Federale Politie van de VS? Zijn die ook een "geheime" dienst toch? Of wat bedoel je met "geheim"?
|
|
|
|
|
|
#9171 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
ps: je kan gewoon een private message sturen. |
|
|
|
|
|
|
#9172 |
|
Europees Commissaris
|
De FBI is inderdaad gewoon de Amerikaanse Federale Politie (hoewel het leger aparte diensten heeft). Met de geheime dienst wordt doorgaans de (buitenlandse) inlichtingendienst de C(entral)I(ntelligence)A(gency) bedeoeld.
|
|
|
|
|
|
#9173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een dienst wiens budget sinds de aanslag spectaculair is toegenomen.... |
|
|
|
|
|
|
#9174 |
|
Europees Commissaris
|
Wat dat punt heeft u gelijk, maar de FBI was gewoon onjuist....
|
|
|
|
|
|
#9175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het FBI houdt zich tegenwoordig bezig met bestrijding van terrorisme, drugsdelicten, georganiseerde misdaad, spionage, geweldsmisdrijven en witteboordencriminaliteit. Sinds 2002 heeft terrorismebestrijding de hoogste prioriteit. |
|
|
|
|
|
|
#9176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een geheime dienst is een overheidsorganisatie die op heimelijke (clandestiene) wijze onderzoek doet ten behoeve van de nationale veiligheid van een land. Geheime diensten worden onderscheiden in veiligheidsdiensten en inlichtingendiensten. In grotere landen zijn dat aparte diensten, in kleinere landen is er vaak één organisatie die zowel veiligheids- als inlichtingentaken vervult. |
|
|
|
|
|
|
#9177 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
En de reden waarom ik een vermoeden heb dat er meer wordt achtergehouden is omdat er véél meer dan 2 video's werden meegenomen. Judicial Watch heeft daar ook achter gevraagd, maar die hebben ze zogezegd niet. Wat er dan mee gebeurd is.....? Als ik voortga op uw informatie dat de meeste beelden irrelevant verklaard werden, dat is dan weer zoiets waar ik liever zelf over oordeel of het al dan niet irrelevant is. Want als je de FBI op hun woord moet geloven... Citaat:
U wist bijvoorbeeld niet dat er videobeelden illegaal werden achtergehouden, waarom niet? Omdat u niet met hetzelfde kritische oog naar uw eigen versie kijkt als naar die van een ander. En dat is in mijn ogen de grootste fout die alle mensen die zich over deze zaak buigen kunnen maken. Daarvoor trok u ook al voorbarige conclusies door mij een "conspiracist-etiket" op mijn voorhoofd te kleven wat erop wijst dat u al veel te lang in debat gaat met die mensen. U zegt en denkt niet te zijn waar ik voor waarschuwde, maar ik ervaar hier anders. Iemand die kan toegeven dat hij niet alle antwoorden heeft komt veel geloofwaardiger over en dwingt overigens meer respect af. Kwestie getuigen: Varkensbaai, Venezuela (Chavez), Iran,... Toevallig 3 voorbeelden waar men dingen deed op veel grotere schaal met veel meer volk. Gewoon maar om aan te tonen dat Amerika die stijl niet schuwt, meer nog, zelfs frequent gebruikt! Maar soit, dat is een geheel andere discussie. Getuigen die bij het WTC meenden explosies gehoord te hebben (wat deed vermoeden dat er dus sprake was van een CD) bleek toch ook helemaal niet datgene te zijn wat men dacht dat het was? Voor hetzelfde geld heb je wel gelijk. Maar solide is noch uw noch élke andere theorie. Tenslotte mijn excuses 'en avance' voor mocht ik dingen gezegd hebben die u kwetsen, maar ik vind persoonlijk dat je, samen met miljarden mensen over de hele wereld, de zaken verkeerd aanpakt, weliswaar met de beste bedoelingen. Laatst gewijzigd door Cederico : 15 maart 2009 om 02:21. |
||
|
|
|
|
|
#9178 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Expertise heeft met het bewijs voor de crash van een 757 in het Pentagon bitter weinig van doen. Er is helemaal niets theoretisch aan dit feit . Hele reeksen van foto en film materiaal van 757 wrakstukken welke worden ondersteund door vele getuigen die inderdaad een 757 zagen crashen , en bovendien de vondst van de black box van vlucht 77 en de identificatie van de passagiers. Wat is er volgens u nog meer nodig aan bewijs voor de crash van een 757 bij het Pentagon ? Laatst gewijzigd door atmosphere : 15 maart 2009 om 02:31. |
||
|
|
|
|
|
#9179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat de Bush administration een alles behalve transparante en eerlijke groep lieden was hoeft u mij niet te vertellen . Laatst gewijzigd door atmosphere : 15 maart 2009 om 02:22. |
|
|
|
|
|
|
#9180 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
De Bush administration is leugenachtig, zover zijn we dan toch al. Ik betrapte u er nochtans wel op dat u een leugen verspreid door de FBI en de Bush administration gewoonweg geloofde en blijkbaar niet (genoeg) heeft onderzocht. Ik ga niet akkoord wanneer u zegt dat het solide bewijsmateriaal is. Als het echt solide was, waren er nu geen 1001 andere versies mogelijk. Maar ik ga daar niet verder op in omdat we dan weer in de klassieke discussie terecht komen die toch niets uithaalt. Laatst gewijzigd door Cederico : 15 maart 2009 om 14:02. |
|
|
|
|