Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2009, 15:38   #361
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
"ik weet dat moslims mij geen hand mogen geven omdat ik onrein ben."

Wat een zever! Ik heb vele moslimvrienden. De begroeting gebeurd altijd zeer hartelijk, met een handdruk.

Het is duidelijk dat met 'geen contact' bedoelt wordt dat Halalvlees bv. niet in contact mag gebracht worden met niet-halalvlees. Zeer simpel dus.
't kan vriezen en 't kan dooien.

jij hebt blijkbaar nog nooit gehoord van de Nederlander imam Fwaiz of zoiets . die smurf wil helemaal geen handjesschudden met mij omdat ik onrein ben. Hij schudt zelfs niet met Beatrix! die vuile trien toch.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 15 maart 2009 om 15:38.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 15:39   #362
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Halal is al kei lang te krijgen in grote ketens, allez die in centrum Antwerpen toch... Das toch niet erg?

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 15 maart 2009 om 15:39.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 15:40   #363
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
't kan vriezen en 't kan dooien.

jij hebt blijkbaar nog nooit gehoord van de Nederlander imam Fwaiz of zoiets . die smurf wil helemaal geen handjesschudden met mij omdat ik onrein ben. Hij schudt zelfs niet met Beatrix! die vuile trien toch.
"jij hebt blijkbaar nog nooit gehoord van de Nederlander imam Fwaiz of zoiets . die smurf wil helemaal geen handjesschudden met mij omdat ik onrein ben. Hij schudt zelfs niet met Beatrix! die vuile trien toch."

Elk volk/religie heeft zo zijn rotte appels.
Je moet dit ene individuele incident niet veralgemenen naar alle andere moslims toe. Dat zou zeer dom zijn.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 16:06   #364
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Halal is al kei lang te krijgen in grote ketens, allez die in centrum Antwerpen toch... Das toch niet erg?

ha ok. als 't maar al lang genoeg bezig is, is 't in orde of wat?

6jaar. zoals de holocaust?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 16:08   #365
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Elk volk/religie heeft zo zijn rotte appels.
Je moet dit ene individuele incident niet veralgemenen naar alle andere moslims toe. Dat zou zeer dom zijn.

Dat doet circe dan ook niet. Circe heeft het namelijk over islam. Het is niet omdat jij vrienden hebt die van zichzelf zeggen moslims te zijn maar hun islam (nog) niet (goed) volgen dat islam zelf ok is en niets is om bang voor te zijn.

Net zoals deze ex-molsima heeft ondervonden.

Islam’s false sense of peace

You should all be so lucky as to be around the quality of Muslims that I’ve had in my life. They are good, loving, peaceful souls, simply trying their best to be good Muslims. It is clear to me now that all of these twisted ideals and morals that they carry are solely a product of their submitting to Islam. The more religious a Muslim is, in terms of knowledge and practical application of the religion, the more twisted their mind and morality becomes. So, you may encounter good people that call themselves Muslims- in my experience, it is very likely. Please do not judge the religion by the people.

Lees hier haar hele verhaal

http://www.faithfreedom.org/2009/03/...tual-numbness/
Oud 15 maart 2009, 16:09   #366
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht

O jawel dat is wel erg. Dit wijst er namelijk op dat de moslimgemeenschap in ons land reeds zo groot geworden is dat supermarktketens er een markt in zijn beginnen zien. Dat wijst er op dat de moslimgemeesnchap reeds begint te wegen op onze samenleving. Dat de moslimgemeenschap reeds zo groot geworden is dank zij vooral de ongebreidelde immigratie, importhuwelijken, hoge geboortes etc. is helemaal geen verrijking zoals zogenaamde 'progressieven' ons willen doen geloven. Hoe groter de moslimgemeenschap, hoe groter de problemen worden. (zoals dat filmpje uit het Zweedse Malmoe ook duidelijk maakt http://forum.politics.be/showthread.php?t=120395). Islam is namelijk niet 'peace' maar onderwerping. Het ware gelaat van islam ziet men pas goed zodra de moslimgemeenschap de meerderheid in een land heeft bereikt. Islam is geinstitutionaliseerde discriminatie/onderdrukking van andersgelovigen/andersdenkenden.
Oud 15 maart 2009, 16:12   #367
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
blijf gerust wachten schat.

als ik lees: GEEN CONTACT, en ik weet dat moslims mij geen hand mogen geven omdat ik onrein ben, dan lees ik dat ik geen halal voedsel mag aanraken.

als jij iets anders wil lezen, dan staat je dat vrij.

toon mij vooral eerst een blonde stoot die bij de halalslager werkt aub. Anders ga ik ervan uit moeten gaan dat het racisten zijn toch? Elk ander bedrijf moet toch bewijzen hoezeer ze "diversiteit" in hun vaandel dragen?
Jij leest "geen contact", en stopt dan met lezen en de rest fantaseer je erbij.
Er staat telkens "geen contact met niet halal-vlees."

Ik weet niet of Moslims jouw geen hand mogen geven, mij mogen ze wel een hand geven.

Jij beweert dat niet-Moslims geen halal-producten mogen be- en verhandelen, maar je kan je nergens op baseren. Zelfs in de tekst waar je mee zwaait staat dit niet!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 16:13   #368
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
ha ok. als 't maar al lang genoeg bezig is, is 't in orde of wat?

6jaar. zoals de holocaust?
Ga je de holocaust vergelijken met halalproducten? Goed bezig!
Oud 15 maart 2009, 16:23   #369
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dat doet circe dan ook niet. Circe heeft het namelijk over islam. Het is niet omdat jij vrienden hebt die van zichzelf zeggen moslims te zijn maar hun islam (nog) niet (goed) volgen dat islam zelf ok is en niets is om bang voor te zijn.

Net zoals deze ex-molsima heeft ondervonden.

Islam’s false sense of peace

You should all be so lucky as to be around the quality of Muslims that I’ve had in my life. They are good, loving, peaceful souls, simply trying their best to be good Muslims. It is clear to me now that all of these twisted ideals and morals that they carry are solely a product of their submitting to Islam. The more religious a Muslim is, in terms of knowledge and practical application of the religion, the more twisted their mind and morality becomes. So, you may encounter good people that call themselves Muslims- in my experience, it is very likely. Please do not judge the religion by the people.

Lees hier haar hele verhaal

http://www.faithfreedom.org/2009/03/...tual-numbness/
Toch wel!

Ik heb het ook over de islam. Het is niet omdat 1 extremistische imam van zichzelf zegt moslim te zijn, dat hij ook de ware islam aanhangt.
We moeten niet bang zijn voor de islam, maar wel voor de extremisten!

Wat betreft dat vehaaltje over die ex-moslima. Er zijn ook voldoende christelijke of ongelovige vrouwen die moslim zijn geworden en daar lang geen spijt van hebben gehad, integendeel!
Oud 15 maart 2009, 16:30   #370
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Verschillende grootwarenhuizen bieden al lang koosjere produkten aan. Nog nooit een bezwaar daartegen gelezen. De motieven van degenen die hier nu moord en brand schreeuwen over het nieuwe halal aanbod zijn dus niet erg zuiver. En hun argumentatie slaat dan ook nergens op (en al helemaal niet gezien het hoge fantasie gehalte dat daarbij gehanteerd wordt).
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 16:38   #371
smiley

Standaard

Citaat:
Toch wel!

Ik heb het ook over de islam. Het is niet omdat 1 extremistische imam van zichzelf zegt moslim te zijn, dat hij ook de ware islam aanhangt.
O neen ? Waar is je bewijs dan dat die 'extremistische' imam niet 'de ware' islam aanhangt. De profeet zelf was een 'extremist'. Was de profeet van de islam dan geen moslim ? De koran zelf is extremisitsch en vijandig tegenover alles wat niet 'islam' is of niet in islam geloof hecht. Is de koran dan niet het zogenaamde 'heilige' boek van de islam ?

Citaat:
We moeten niet bang zijn voor de islam, maar wel voor de extremisten!
Als we moeten bang zijn voor de extremisten dan moeten we dus toch wel bang zijn voor de islam. Zie hier boven.

Citaat:
Wat betreft dat vehaaltje over die ex-moslima. Er zijn ook voldoende christelijke of ongelovige vrouwen die moslim zijn geworden en daar lang geen spijt van hebben gehad, integendeel!
Die meiden hebben ofwel een laag zelfbeeld en zijn blij in een onderdanige ondergeschikte rol. Ofwel zijn zij in de leugenachtige suikerversie van islam getrapt. Net zoals jij trouwens. Ik ben in elk geval, in tegenstelling tot jij, niet van plan niets doent te wachten tot uw vriendjes de meederheid in dit land hebben bereikt. In plaats van de islam mee te helpen promoten met elugentjes om best wil, zoals de bertjes anciaux met de oprichting van een nieuw islamitisch centrum om de autochtoon de islam te leren kennen (om de autochtoon in de islam te integreren) blijf ik, tesamen met vele ex-moslims, de autochtoon de nare waarheid over de islam laten weten, met bewijzen uit de islamitische bronteksten die islampromotors (en zogenaamde 'progressieven' onder ons) verzwijgen omdat zij het daglicht niet verdragen. Ik doe dit uit zelfverdediging. Ik doe dit om het behoud van hetgeen wij momenteel nog enigszins hebben. Onze vrijheden die sinds we met de 'verrijking' te maken kregen reeds danig zijn aangetast door het nefaste politieke beleid van de laatste jaren. Het ware gelaat van de islam krijg jij pas te zien zodra de moslimgemeenschap groot genoeg geworden is.

Laatst gewijzigd door smiley : 15 maart 2009 om 16:40.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 16:45   #372
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik weet niet of Moslims jouw geen hand mogen geven, mij mogen ze wel een hand geven.

Jij beweert dat niet-Moslims geen halal-producten mogen be- en verhandelen, maar je kan je nergens op baseren. Zelfs in de tekst waar je mee zwaait staat dit niet!

wel kijk lieverd:

ik ben een harame vrouw (bl & bl) (lees: blond en bloot).
dat maakt me dus haram
en jij meent dat als ik uw halal onverdoofd geslacht biefstukje even ga afwegen, je biefstukje nog steeds halal zal zijn?

Daar gaat Sheikh Fawaze een heel ander idee over hebben denk ik.

(heb je je blonde stoot al gevonden bij de halalslager?)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 17:07   #373
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

wel kijk lieverd:

dat maakt me dus haram
en jij meent dat als ik uw halal onverdoofd geslacht biefstukje even ga afwegen, je biefstukje nog steeds halal zal zijn?

Je mag je fantasieverhaaltjes nog in een paar andere verhaaltjes gieten, zo overtuig je niet.

Je beweert dat niet-Moslims geen halal-produkten mogen be- en verhandelen maar kan er geen enkel bewijs van geven, zelfs in de tekst die je aanhaalde staat het niet.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 17:15   #374
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
O neen ? Waar is je bewijs dan dat die 'extremistische' imam niet 'de ware' islam aanhangt. De profeet zelf was een 'extremist'. Was de profeet van de islam dan geen moslim ? De koran zelf is extremisitsch en vijandig tegenover alles wat niet 'islam' is of niet in islam geloof hecht. Is de koran dan niet het zogenaamde 'heilige' boek van de islam ?

Als we moeten bang zijn voor de extremisten dan moeten we dus toch wel bang zijn voor de islam. Zie hier boven.

Die meiden hebben ofwel een laag zelfbeeld en zijn blij in een onderdanige ondergeschikte rol. Ofwel zijn zij in de leugenachtige suikerversie van islam getrapt. Net zoals jij trouwens. Ik ben in elk geval, in tegenstelling tot jij, niet van plan niets doent te wachten tot uw vriendjes de meederheid in dit land hebben bereikt. In plaats van de islam mee te helpen promoten met elugentjes om best wil, zoals de bertjes anciaux met de oprichting van een nieuw islamitisch centrum om de autochtoon de islam te leren kennen (om de autochtoon in de islam te integreren) blijf ik, tesamen met vele ex-moslims, de autochtoon de nare waarheid over de islam laten weten, met bewijzen uit de islamitische bronteksten die islampromotors (en zogenaamde 'progressieven' onder ons) verzwijgen omdat zij het daglicht niet verdragen. Ik doe dit uit zelfverdediging. Ik doe dit om het behoud van hetgeen wij momenteel nog enigszins hebben. Onze vrijheden die sinds we met de 'verrijking' te maken kregen reeds danig zijn aangetast door het nefaste politieke beleid van de laatste jaren. Het ware gelaat van de islam krijg jij pas te zien zodra de moslimgemeenschap groot genoeg geworden is.
"O neen ? Waar is je bewijs dan dat die 'extremistische' imam niet 'de ware' islam aanhangt."

Ik kan de vraag ook omdraaien: Waar is je bewijs dat die extremistische imam wel de ware islam aanhangt?
De koran kan op verschillende manieren worden geïnterpreteerd. Het is dus allemaal zeer relatief.

"De profeet zelf was een 'extremist'."

Over welke profeet hebt u het? Dat islam telt namelijk meerdere profeten.

"Was de profeet van de islam dan geen moslim?"

Wederom mijn vraag. Over welke profeet hebt u het hier?

"De koran zelf is extremisitsch en vijandig tegenover alles wat niet 'islam' is of niet in islam geloof hecht."

Dan moet u de koran toch echt eens helemaal doorlezen hoor. Nauurlijk is het makkelijk om enkele hekele passages aan te halen en meteen moord en brand te gaan schreeuwen.

"Is de koran dan niet het zogenaamde 'heilige' boek van de islam?"

Dat is correct.

"Als we moeten bang zijn voor de extremisten dan moeten we dus toch wel bang zijn voor de islam. Zie hier boven."

De islam staat niet gelijk aan extremisme en extremisme staat niet gelijk aan de islam. Als we uw mening moeten volgen dan moeten we ook schrik hebben van de Noord-Ieren, Basken, Colombianen en heel de katholieke kerk. Extremisten heb je in alle maten en gewichten.

"Die meiden hebben ofwel een laag zelfbeeld en zijn blij in een onderdanige ondergeschikte rol."

Daar kan u en ik naar mijn mening niet over oordelen. Jij weet niet wat iemand drijft zich te bekeren tot de islam. Ik weet dat evenmin. Het belagrijkste is echter dat ze zich goe voelen in hun vel, wat zeker wel zo zal zijn.

"Ofwel zijn zij in de leugenachtige suikerversie van islam getrapt. Net zoals jij trouwens. Ik ben in elk geval, in tegenstelling tot jij, niet van plan niets doent te wachten tot uw vriendjes de meederheid in dit land hebben bereikt."

Welke leugens?
Oud 15 maart 2009, 17:17   #375
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
wel kijk lieverd:

dat maakt me dus haram

Met alle respect, maar nu bent uw wel zeer belachelijk bezig.
U interpreteerd 'geen contact met...' helemaal verkeerd!
Oud 15 maart 2009, 19:42   #376
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Als halal inderdaad betekent dat dieren zonder verdoving worden geslacht, dan vind ik het schandalig dat zulk vlees hier in België in de handel mag gebracht worden. Ik meende dat dierenmishandeling wettelijk strafbaar is.
Indien halalvoedsel niet mag aangeraakt worden door niet-moslims, wat gebeurt er dan wanneer ik - als nieuwsgierige huisvrouw - zo eens een pakje halal uit het rek neem om eens goed te bekijken en te zien wat dat nu precies is. Mogen de moslims het nog gebruiken als ik het terugleg? Zo niet zullen ze binnenkort heel wat voedingswaren moeten wegkieperen in die Carrefour.
Oud 15 maart 2009, 20:05   #377
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Als halal inderdaad betekent dat dieren zonder verdoving worden geslacht, dan vind ik het schandalig dat zulk vlees hier in België in de handel mag gebracht worden. Ik meende dat dierenmishandeling wettelijk strafbaar is.
Indien halalvoedsel niet mag aangeraakt worden door niet-moslims, wat gebeurt er dan wanneer ik - als nieuwsgierige huisvrouw - zo eens een pakje halal uit het rek neem om eens goed te bekijken en te zien wat dat nu precies is. Mogen de moslims het nog gebruiken als ik het terugleg? Zo niet zullen ze binnenkort heel wat voedingswaren moeten wegkieperen in die Carrefour.
Alle halal voedingswaren die worden aangeraakt door ongelovigen worden door een speciaal team imams-in-burger ter plekke vernietigd met dezelfde telegeleide technologie die DOVO gebruikt.

Nu tevreden Marie?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 20:15   #378
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Alle halal voedingswaren die worden aangeraakt door ongelovigen worden door een speciaal team imams-in-burger ter plekke vernietigd met dezelfde telegeleide technologie die DOVO gebruikt.

Nu tevreden Marie?
En de teams worden aangerukt door black ops helicopters.

Oud 15 maart 2009, 20:15   #379
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

*

Laatst gewijzigd door Praetorian : 15 maart 2009 om 20:16.
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 20:41   #380
smiley

Standaard

[quote=Weiße Rose;4023818]
Citaat:
Ik kan de vraag ook omdraaien: Waar is je bewijs dat die extremistische imam wel de ware islam aanhangt?
De koran kan op verschillende manieren worden geïnterpreteerd. Het is dus allemaal zeer relatief.
Ik kan je verzen voor de neus schotelen die niet anders kunnen worden geinterpreteert. Dat van anders interpreteren, slechte vertalingen etc. zijn loze uitvluchten van islamprompotors en apologeten die niet alleen verzen verzwijgen of trachten te verdraaien (tot ronduit liegen) maar zelfs de geschiedenis in het voordeel van de islam trachten te herschrijven. Leugentjes om best wil als het ware... de islampromotors doen het om zieltjes trachten te winnen en de zogenaamde 'progressieve' handlangers onder ons doen het om de moslimstem en om de zogehete 'multicul' maar te doen slagen ... niet beseffende dat islam juist multicul tegengaat. Indien men de islam(isering) niet stopt dan zal er van multicul in de toekomst geen sprake meer zijn, alleen maar van islamcul.

Citaat:
Over welke profeet hebt u het? Dat islam telt namelijk meerdere profeten
De enige crimineel uit het rijtje. De 'profeet' van de islam is degene die je in geen enkele andere religie kan terugvinden. Dat is de 'profeet' van de islam. Jij bent zeker ook 1 van die 'intellectuelen'
Citaat:
Wederom mijn vraag. Over welke profeet hebt u het hier?
Hou u niet van de domme. Alhoewel ...
Citaat:
Dan moet u de koran toch echt eens helemaal doorlezen hoor. Nauurlijk is het makkelijk om enkele hekele passages aan te halen en meteen moord en brand te gaan schreeuwen.
Een islamkenner zoals jij die met grote zekerheid kan zeggen wat 'de ware' islam is zou toch moeten weten dat de zogenaamde 'gematigde' verzen in de koran (uit de tijd dat de crimineel van een zogenaamde 'profeet' (slavendrijver, roverhoofdman, veelwijver, kinderneuker, dief, leugenaar, bedrieger, moordenaar, verkrachter, karavaanovervaller die geen tegenspraak duldde en elke criticaster vermoordde of liet vermoorden enz. enz.) nog niet sterk genoeg was om zijn ware aard en de aard van het beestje islam aan de onthutste niet-moslims te tonen; dat die al lang vervangen zijn door de niet zo gematigde, de extremistische.

Citaat:
Dat is correct.
Vandaar het probleem. Dat de koran hadith en de rest ooit geschreven zijn is een groot probleem. Dat de islam ooit uit dat ziek ontsproten brein van die crimineel is ontsproten is een groot probleem en dit tot tot op de dag van vandaag.

Citaat:
De islam staat niet gelijk aan extremisme en extremisme staat niet gelijk aan de islam.
Wie heeft jou dat wijsgemaakt. Uw moslimvriendjes die hun eigen bronteksten niet kennen of een linda bogaert van het centrum voor islam in Europa ?
Citaat:
Als we uw mening moeten volgen dan moeten we ook schrik hebben van de Noord-Ieren, Basken, Colombianen en heel de katholieke kerk. Extremisten heb je in alle maten en gewichten
Wie heeft er nu schrik van de basken of de noord ieren ? De basken of de noord ieren hebben trouwens niks met religie te maken. De basken of de noord ieren vechten helemaal niet voor de oprichting van een soort van 'christenstaat'. Wat de 'allah schijtbaar' roepende (hun oorlogskreet) jihadis wel doen en dit wereldwijd. De basken of de noord ieren zijn helemaal niet religieus geinspireert. U zit appelen met peren te vergelijken.
Citaat:
Daar kan u en ik naar mijn mening niet over oordelen. Jij weet niet wat iemand drijft zich te bekeren tot de islam. Ik weet dat evenmin
Het is niet omdat u niet weet hoe dat mensen in de islam terechtkomen dat ik dat niet zou weten. misschien zou je eens naar ex-moslims moeten luisteren. Velen waren ooit bekeerlingen die na de islam wat beter bestudeert te hebben erachter kwamen wat de islampromotors zoal hadden verzwegen of verdraait om hen maar in de islam te krijgen. Als je een mand appelen met een niet al te beste kwaliteit tracht aan de man of vrouw te brengen dan ga je de rotte appelen in die mand niet bovenaan leggen maar wel onderaan en de nog enigszins toonbare nog eens extra opblinken met een propere vod. Wie zou er anders zo gek zijn die mand met appelen te kopen nietwaar.
Citaat:
Het belagrijkste is echter dat ze zich goe voelen in hun vel, wat zeker wel zo zal zijn.
De islam is een uit haar voegen gebarste gevaarlijke sekte die zich hier alleen maar kan handhaven via leugen en bedrog. Ieder sektelid voelt zich in den beginne goed in het vel vooral dan diegenen van wie het leven tevoren een puinhoop was zoals die waalse trien van bij ons die zich in Irak was gaan opblazen na eerder kennis gemaakt te hebben via moslimvriendjes met de 'religion of peace'.

Citaat:
Welke leugens?
Degene die je op pro islamitische sites kan terugvinden inkluis die van de door de overheid gesponsorde, gesubsidieerde sites zoals die van de vergelijking bijbel/koran of die van het centrum voor islam in Europa met een linda bogaert of een prof de ley. Islamkenners zoals een Urbain Vermeulen daarentegen die niet zeggen wat de zogenaamde 'progressieven' willen horen, die worden met pek en veren beladen. Linda bogaert is vandaag de islamkenner van dienst. Zij zegt wat men graag wil horen, zowel de islampromotors met hun mand vol rotte appelen als de zogenaamde 'progressieven' onder ons. Allen zingen zij in koor. Islam is PEACE, zeer vrouwvriendelijk en tolerant. Alles hebben wij aan islam te danken. Islam is de oplossing voor de 'problemen'. Niet de islam is het probleem maar wel de onverdraagzame xenofobe racistische islamofobe (stel je voor) enz enz. wat zij nog allemaal uit hun duim kunnen zuigen, autochtoon is het probleem. Het Vlaams Belang is HET probleem.

Laatst gewijzigd door smiley : 15 maart 2009 om 20:48.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be