Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2009, 18:41   #241
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Je stelde nationalisten collectief gelijk met uitschot. Jazeker is een nationalist, net als ik trouwens. Maar gezien de manier waarop jij discussie voert en neerkijkt op anderen, moeten we het uitschot misschien eerder in jouw hoek zoeken.
Qui se sent morveux se mouche.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 18:53   #242
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Qui se sent morveux se mouche.

Dus eerst nationalisten voor uitschot uitmaken, en dan "wie het schoentje past" conclusies trekken wanneer daarop gereageerd wordt. Dat is zoiets als iemand beschuldigen van diefstal, en hem dan meteen veroordelen omdat hij een advokaat onder de arm neemt.

Eigenlijk best wel triestig wanneer uitschot als ik de hoogstandjes in deze discussie van een elitair genie als jij meteen doorprikt.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 18:57   #243
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je stelde nationalisten collectief gelijk met uitschot. Jazeker is een nationalist, net als ik trouwens. Maar gezien de manier waarop jij discussie voert en neerkijkt op anderen, moeten we het uitschot misschien eerder in jouw hoek zoeken.
ff tussendoortje:

in hoeveel landen zijn "nationalisten" degenen die het land willen splitsen? en de niet-nationalisten degenen (de juisten natuurlijk) die iets willen behouden? Is een Gazaan een nationalist? of is een Jordanier een nationalist?
Waren degenen die India willen opsplitsen nationalisten of net niet? Waren dus de pakistanen de fouten omdat ze India wilden opsplitsen? of waren de Libanese christenen de verkeerden omdat ze het net niet wilden dat hun land werd overheerst door de hezbollah? Zijn de Bengalen de foute nationalisten of net de juisten? of zijn enkel de west-jordaanoeverbewoners degenen die correct zijn?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 15 maart 2009 om 18:59.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 18:58   #244
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dus eerst nationalisten voor uitschot uitmaken, en dan "wie het schoentje past" conclusies trekken wanneer daarop gereageerd wordt. Dat is zoiets als iemand beschuldigen van diefstal, en hem dan meteen veroordelen omdat hij een advokaat onder de arm neemt.

Eigenlijk best wel triestig wanneer uitschot als ik de hoogstandjes in deze discussie van een elitair genie als jij meteen doorprikt.
Nietzsche noemde reeds in de negentiende eeuw wat hij "de sociale en de nationale partij" noemde, uitschot. Hun vertegenwoordigers Stalin en Hitler hebben in de twintigste eeuw hun best gedaan om die geuzennaam te verdienen.

Ik heb het recht om dit te zeggen. Als er dan een of andere grapjas zich aangesproken voelt, en moord en brand begint te schreeuwen, is dit mijn probleem niet. Jullie gedachtenpolitie kotzt mich an.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 maart 2009 om 18:59.
Oud 15 maart 2009, 19:02   #245
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Niks van aantrekken, Jazeker. Kallikles kent niet eens de elementaire begrippen van zijn taal. Wie schrijft : wordt in mijn wereld beschouwt enz... zou beter zijn wafel houden over IQ's van anderen. Die man is duidelijk tijdens de vakantie naar school geweest.
Sorry, als je dan toch spelling als maatstaf voor iemands IQ wil nemen, probeer dan zelf ook geen spelfouten te maken. Overigens is IQ een achterhaalde manier om iemands algemene intelligentie te bepalen, dus het gescherm daarmee is vrij belachelijk.

Terug on-topic: ik heb het debat ook gezien. Een: slappe moderatie, maar dat is een trend in alle 'duidingsprogramma's' op vrt.

Twee: Filip De Winter is een lul. Dat verhaal over hoe hij die moslim uit een brandende wagen redde was hemeltergend. Zelfs als het waar is: het zou er nog aan mankeren. Iemand die een persoon laat verbranden in een auto (ongeacht diens religie etc.) is eenvoudigweg een crimineel. Hoe kon hij bovendien zien dat die man een moslim was, was er een halve maan op zijn auto gespoten of zo?

Drie: die meiden van halal zijn trutten. Dat zit hier vanuit een verwende positie een fashion statement te maken waardoor vrouwen in de rest van de Islamitische wereld vrolijk verder kunnen onderdrukt worden. Vrouwen uit landen als Iran, Libanon, Tunesië etc. (waar tot voor enkele jaren nauwelijks hoofddoeken in het straatbeeld te zien waren) zullen hen zeer dankbaar zijn. Het toonbeeld van solidariteit! Het feit dat die kwezels ook nog verwachten dat we de Verlichting even achterwege laten, zodat zij met een sjaal kunnen lesgeven of aan een openbaar loket zitten is al helemaal van de gekke.

Wie er heeft 'gewonnen'? Niemand in mijn ogen: het was een beetje zoals kijken naar een loopwedstrijd tussen een blinde en een kreupele: grappig bij tijden, maar vooral dodelijk vermoeiend.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 19:07   #246
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Huh? Waar heb ik het over jou gehad? Wie ben jij trouwens?
De ideologische overtuiging van Jazeker is welbekend bij de meeste "oudere" forummers. Net zozeer als mijn overtuigingen wat dat betreft.

In tegenstelling tot Jazeker heb ik mij echter niet eens de moeite genomen om op je debiele stelling te reageren. Pure verspilling van tijd en moeite. Je gedweep met Nietzsche maakt al evenmin veel indruk.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 maart 2009 om 19:09.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 19:09   #247
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
FDW heeft m.a.w. het niet-haalbare ingewisseld voor het wel-haalbare. Een broodnodige reality check, me dunkt.
Wat Dewinter zegt is dat de islam niet verzoenbaar is met de westerse samenleving. Ok en wat stellen ze voor om daar aan te doen? Het enigste wat VB doet tegen islam is er maximaal electoraal voordeel proberen uit te halen.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 19:12   #248
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
De ideologische overtuiging van Jazeker is welbekend bij de meeste "oudere" forummers. Net zozeer als mijn overtuigingen wat dat betreft.
Ik heb het toch niet over atheisten gehad?

Citaat:
In tegenstelling tot Jazeker heb ik mij echter niet eens de moeite genomen om op je debiele stelling te reageren. Pure verspilling van tijd en moeite.
Nu stel je me toch teleur, hoor. Ik dacht dat jij de complexiteit achter deze Aussage zou zien en niet in dergelijke lineaire interpretaties zou meestappen.

Nu ja, anderzijds ben je een vrouw en die voelen zich nogal eens snel aangesproken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 15 maart 2009, 19:14   #249
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stevem
Twee: Filip De Winter is een lul. Dat verhaal over hoe hij die moslim uit een brandende wagen redde was hemeltergend. Zelfs als het waar is: het zou er nog aan mankeren. Iemand die een persoon laat verbranden in een auto (ongeacht diens religie etc.) is eenvoudigweg een crimineel. Hoe kon hij bovendien zien dat die man een moslim was, was er een halve maan op zijn auto gespoten of zo?
ik neem aan dat U erbij was? ik heb namelijk dat verhaal nog al eens gehoord. toch wel erg hé! dat je mensen uit een brandende auto haalt en dat nog achteraf gaat vertellen? Theo Van Gogh kan alvast niet meer vertellen dat die racist zijn marokkaanse buurvrouw op eigen kosten een operatie in een belgische kliniek heeft betaald.
toch ook wel smerig om zoiets te durven vertellen vind ik. Dat DOE JE NIET ... toch?

Hoe kan je inderdaad nu op voorhand weten dat je een moslim uit een brandende auto haalt????????

Beste StevenM! je bent een genie makker!
Je KAN dat dus niet weten hé! je moet dat eerst onderzoeken natuurlijk!

wat een doorzicht heeft stevenM!
Daarom dat de meiden van de gekleurdetentbrigade enkel hun eigen GSM en laptop uit dat vliegtuig haalden natuurlijk!
STEL JE VOOR DAT ZE EEN ONGELOVIGE KAFFER HADDEN BUITENGESLEURD!

zoiets kan je toch niet maken? hé Steven?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 19:20   #250
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nietzsche noemde reeds in de negentiende eeuw wat hij "de sociale en de nationale partij" noemde, uitschot.
En als iemand het in de 19e eeuw zei, dan moet het wel waar zijn he.

Citaat:
Hun vertegenwoordigers Stalin en Hitler hebben in de twintigste eeuw hun best gedaan om die geuzennaam te verdienen.
Dus, mutatis mutandis, de vertegenwoordigers van de islam die o.a. op 9/11 aanslagen pleegden, hebben voor de moslims collectief de naam "uitschot" verdiend. Dat is dan jouw logica, en zelfs FDW heb ik nog nooit zover weten gaan.

Citaat:
Ik heb het recht om dit te zeggen.
Uiteraard. Het zegt meer over jou dan over de nationalisten.

Citaat:
Als er dan een of andere grapjas zich aangesproken voelt, en moord en brand begint te schreeuwen, is dit mijn probleem niet.
Uiteraard voelen nationalisten zich aangesproken wanneer je het over rnationalisten hebt. Wat had je dan gedacht?

Citaat:
Jullie gedachtenpolitie kotzt mich an.
Welke gedachtenpolitie? Waar heb je mij zien pleiten voor een gedachtenpolitie?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 15 maart 2009, 19:22   #251
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het toch niet over atheisten gehad?
Atheisten hebben geen ideologische overtuiging?
Citaat:
Nu stel je me toch teleur, hoor. Ik dacht dat jij de complexiteit achter deze Aussage zou zien en niet in dergelijke lineaire interpretaties zou meestappen.
Een Aussage vereist wel iets meer dan een one-liner.
Citaat:
Nu ja, anderzijds ben je een vrouw en die voelen zich nogal eens snel aangesproken.
Ik dien deze sexe-gerelateerde verwijzing ook maar als een Aussage te beschouwen?
Oud 15 maart 2009, 19:23   #252
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Wat Dewinter zegt is dat de islam niet verzoenbaar is met de westerse samenleving.
En daarin heeft hij gelijk.

Citaat:
Ok en wat stellen ze voor om daar aan te doen?
Geen idee, ik ben het VB niet.

Citaat:
Het enigste wat VB doet tegen islam is er maximaal electoraal voordeel proberen uit te halen.
Tsja, dat krijg je dan met een cordon he: als je een partij de middelen ontneemt om iets te doen, dan zou het wel eens best kunnen dat die partij niets doet.
Oud 15 maart 2009, 19:29   #253
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En daarin heeft hij gelijk.

Geen idee, ik ben het VB niet.

Tsja, dat krijg je dan met een cordon he: als je een partij de middelen ontneemt om iets te doen, dan zou het wel eens best kunnen dat die partij niets doet.
Als u effectief van mening bent dat de islam niet verzoenbaar is dan moet men moslims dwingen zich te bekeren, massaal deporteren of stoppen met zeiken en dit aanvaarden. Het enigste wat VB doet is zeiken. Het feit dat ze niet in de regering zitten wil daarom niet zeggen dat ze geen voorstellen mogen doen.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 19:33   #254
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
wat een kleuterklasdiscussie is het weeral geworden hier
Welkom op p.be!
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 19:34   #255
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Als u effectief van mening bent dat de islam niet verzoenbaar is dan moet men moslims dwingen zich te bekeren, massaal deporteren of stoppen met zeiken en dit aanvaarden.
Of mikken op een afgezwakte versie van de islam, net zoals we van het christendom hier het fundamentalisme van vroeger niet langer aanvaarden.

Citaat:
Het enigste wat VB doet is zeiken. Het feit dat ze niet in de regering zitten wil daarom niet zeggen dat ze geen voorstellen mogen doen.
Voorstellen die toch meteen afgeschoten worden. Dan kunnen ze inderdaad beter hun energie steken in het boeken van stemmenwinst.
Oud 15 maart 2009, 19:37   #256
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie een IQ van 100 heeft, wordt in mijn wereld beschouwt als dom.

Dat maakt anderman uit voor dom en kan nog niet behoorlijk schrijven.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 19:46   #257
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik neem aan dat U erbij was? ik heb namelijk dat verhaal nog al eens gehoord. toch wel erg hé! dat je mensen uit een brandende auto haalt en dat nog achteraf gaat vertellen? Theo Van Gogh kan alvast niet meer vertellen dat die racist zijn marokkaanse buurvrouw op eigen kosten een operatie in een belgische kliniek heeft betaald.
toch ook wel smerig om zoiets te durven vertellen vind ik. Dat DOE JE NIET ... toch?

Hoe kan je inderdaad nu op voorhand weten dat je een moslim uit een brandende auto haalt????????

Beste StevenM! je bent een genie makker!
Je KAN dat dus niet weten hé! je moet dat eerst onderzoeken natuurlijk!

wat een doorzicht heeft stevenM!
Daarom dat de meiden van de gekleurdetentbrigade enkel hun eigen GSM en laptop uit dat vliegtuig haalden natuurlijk!
STEL JE VOOR DAT ZE EEN ONGELOVIGE KAFFER HADDEN BUITENGESLEURD!

zoiets kan je toch niet maken? hé Steven?
Rustig maar Circe, ik begrijp niet goed waarover u zich zo opwindt. Het ging er mij vooral om dat FDW dat verhaal gebruikt om te bewijzen dat hij geen racist is, Circe. Het feit dat die man achteraf een moslim bleek te zijn doet totaal niet ter zake (want zoals u zelf zegt, Circe, dat wist hij niet op het moment dat hij het deed). Het feit dat hij iemand uit een brandende auto haalt is lovenswaardig, maar niet meer dan normaal. Anders wordt hij vervolgd voor nalatigheid en is hij een crimineel, hé Circe.

Als u stelt dat de hoofddoekmeisjes opzettelijk niemand uit het vliegtuig sleurden omdat ze anders ongelovigen hedden gered, dan is dat voor uw rekening, Circe. U bent ook een genie, vriendin
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 19:53   #258
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leuk voor jou, maar allerminst een weerlegging van mijn bericht...
Het hangt er uiteraard van af hoe de uw sympathieke VBers tegenover het VB programma staan. Is het een inspiratiebron voor hen of is het een richtlijn waarvan ze op geen enkel vlak wensen af te wijken. En hoever gaan zij in hun matiging ten opzichte van het VB-programma. Ik veronderstel echter dat er een verschil is tussen iemand die zich een militant van een partij noemt en iemand die zich laat inspireren door een bepaald geloof. Met extremisten valt niet te leven.

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 19:54   #259
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Atheisten hebben geen ideologische overtuiging?
OK. Het was me nog niet opgevallen dat je je hier als "nationaliste" profileerde.

Citaat:
Een Aussage vereist wel iets meer dan een one-liner.
"Socialisme" en "nationalisme" zijn uiteraard polysemische begrippen. Maar je moet de context natuurlijk bekijken als je interpreteert: ik reageerde op de uitspraak "Hitler is een socialist." Dus dacht ik dat het voor iemand als jou wel duidelijk was welk soort socialisten en nationalisten ik hier uitschot noemde.

Dat de anderen die sowieso alles verkeerd willen interpreteren dit niet gingen begrijpen was nogal wiedes natuurlijk.

Citaat:
Ik dien deze sexe-gerelateerde verwijzing ook maar als een Aussage te beschouwen?
Neen, gewoon als een onschuldig geintje. Normaal gezien zou jij dan moeten reageren met een schouderophalend "ach, mannen..." Dat is namelijk het spelletje van alle tijden tussen man en vrouw.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 maart 2009 om 19:55.
Oud 15 maart 2009, 19:59   #260
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Diegenen die menen dat "de islam" geen europese godsdienst is kennen ofwel de grenzen van Europa niet ofwel de geschiedenis niet.. Stellen dat het geen traditie heeft in Vlaanderen, Nederland, Wallonië , Frankrijk of Duitsland is wèl correct - maar met name Zuid-Italië, Iberië, Slavisch Europa waren ooit Islamietische staten of delen ervan.
Je opstelling klopt, maar is me toch wel wat gemakkelijk. Want ge weet ook goed genoeg hoe dat gekomen is! Awel mercie, omdat ze ons bezet hebben, hebben ze maar hier maar wortels? De verhalven van Cordoba etc zijn trouwens al lang doorprikt, het was daar een Islamtirranie, geen vrij en blij samenleven. Slavisch Europa heb ik hier al aangehaald in een andere topic. En Zuid-Italië wordt nu zelfs nog door de rest van Italïë afgeschilderd als zijnde 'Afrika'.

Het is nu dus net een 3de bezetting van Europese bodem die moet vermeden worden. Hoort de Islam thuis op Europese bodem? Neen, er zijn al vele liters bloed voor onze vrijheden geschonken om die Islam terug te slaan naar waar hij vandaan kwam. Laten we dus naar de geschiedenis kijken om hem te begrijpen en laten we hem dus niet nog eens laten plaatsgrijpen omdat hij al heeft plaatsgegrepen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be