Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2009, 23:05   #381
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
ha ok. als 't maar al lang genoeg bezig is, is 't in orde of wat?

6jaar. zoals de holocaust?
Moest ik tussen moslims wonen en een warenhuis hebben zou ik ook halal verkopen zenne... Da ligt toch APART. Als jij geen halal wilt pak je toch geen halal vlees... Ze denken niet alleen aan de moslims hoor
Oud 15 maart 2009, 23:33   #382
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
wel kijk lieverd:

ik ben een harame vrouw (bl & bl) (lees: blond en bloot).
dat maakt me dus haram

Citeer eens een tekst dat blond tot haram verklaart. Ander is dat een non-argument.
Bloot: oké, we zijn allemaal bloot geboren. maar ga jij in je nakie in een slachthuis, weze ze islamitisch, christelijk of wat dan ook zijn, werken?

Wederom een bewering van jou dat we verticaal kunnen classeren.
maw, van de door jou aangebrachte redenen om niet in een islamitisch slachthuis te werken blijft niets over.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 23:41   #383
driewerf

Standaard

En laat ons nu maar eens de Grote Verdedigers van onze Normen en Waarden maar eens voor dit dilemma zetten:
-ze beweren bij hoog en bij laag dat hallal voedsel alleen door moslims verhandeld mag worden. nalezen van het Wikipedia-lemma leert echter dat hierover niets vermeld staat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halal

-lezen we echter het lemma over koosjer, dan lezen we:
Citaat:
Voedsel dat gekookt is door een niet-Jood mag niet worden genuttigd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koosjer

Maw, de Grote Verdedigers van onze Normen en Waarden roepen en tieren op de moslims, terwijl er van hun bewering niks van aan is, én ze zwijgen in alle talen over de joden, die de door hen aangeklaagde praktijken wél toepassen. Hoog tijd om joden te weren uit jouw kaboem-bedrijf, Circe.

En over joden gesproken, op volgende bericht heb ik nog steeds geen reactie gehad:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
welke positieve gevolgen ontwaar jij in het "mengen" van burka's met halalkarretjes en normale mensen die gewoon hun inkopen gaan doen?
Vanwaar de oppositie tussen "burqa's (hoeveel echte burqa's zie je overigens in Belgie?) en normale mensen? Ben je aan het suggereren dat moslima's geen normale mensen zijn? Of zijn vrouwen abnormale mensen misschien?

Zou je onderstaande uit je pen krijgen?
Citaat:
welke positieve gevolgen ontwaar jij in het "mengen" van keppeltjes met koosjere karretjes en normale mensen die gewoon hun inkopen gaan doen?
Oud 16 maart 2009, 07:08   #384
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
En laat ons nu maar eens de Grote Verdedigers van onze Normen en Waarden maar eens voor dit dilemma zetten:
-ze beweren bij hoog en bij laag dat hallal voedsel alleen door moslims verhandeld mag worden. nalezen van het Wikipedia-lemma leert echter dat hierover niets vermeld staat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halal

-lezen we echter het lemma over koosjer, dan lezen we:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koosjer

Maw, de Grote Verdedigers van onze Normen en Waarden roepen en tieren op de moslims, terwijl er van hun bewering niks van aan is, én ze zwijgen in alle talen over de joden, die de door hen aangeklaagde praktijken wél toepassen. Hoog tijd om joden te weren uit jouw kaboem-bedrijf, Circe.

En over joden gesproken, op volgende bericht heb ik nog steeds geen reactie gehad:

Vanwaar de oppositie tussen "burqa's (hoeveel echte burqa's zie je overigens in Belgie?) en normale mensen? Ben je aan het suggereren dat moslima's geen normale mensen zijn? Of zijn vrouwen abnormale mensen misschien?

Zou je onderstaande uit je pen krijgen?
Wat op de joden kappen om de moslims te verdedigen ? Zo kennen we hypocriet salonrood ! Anyway, van mij mogen boerkas en keppels samen afreizen naar de Gaza strook, naar Jeruzalem, of elders in het Heilige Land.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 07:12   #385
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Moest ik tussen moslims wonen en een warenhuis hebben zou ik ook halal verkopen zenne... Da ligt toch APART. Als jij geen halal wilt pak je toch geen halal vlees... Ze denken niet alleen aan de moslims hoor
Ik zou van andere supermarkten alle over-dated vlees opkopen voor een prikje, er een halal-verpakking rond draaien en klaar is mohammed. Iedereen tevreden ! Halal-afval.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 07:15   #386
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is het punt niet.
Ik denk dat het punt genoeg werd uitgelegd in de voorgaande pags.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 07:23   #387
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frutella Bekijk bericht
De dingen die je noemt zijn illegaal. Halal producten noch koran's zijn illegaal.

Ze zouden het dringend moeten worden.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
Oud 16 maart 2009, 09:14   #388
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Wat op de joden kappen om de moslims te verdedigen ? Zo kennen we hypocriet salonrood ! Anyway, van mij mogen boerkas en keppels samen afreizen naar de Gaza strook, naar Jeruzalem, of elders in het Heilige Land.
Ik kap NIET op joden. IK toon gewoon, met bronnen erbij, jullie inconsistentie. Maar dat de Grote verdedigers van onze Cultuur, Normen en Waarden ofwel niet in staat zijn tot begrijpend lezen, ofwel constant andermans woorden moeten verdraaien wisten we al.
Oud 16 maart 2009, 10:07   #389
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Heeft Carrefour al besloten een aparte afdeling voor kosher voedsel in te richten? dat heb ik dan gemist.

en neen, burka's en andere sluiertoestanden vind ik niet normaal in deze contreien waar gelijkberechtiging tussen de sexen als norm geldt. Ik zie er dan ook geen verrijking in om tussen inpaktoestanden mijn wekelijkse inkopen te moeten doen. Als het je zo interesseert: ik heb geen probleem met een keppeltje, al zie ik die nooit of amper in mijn supermarkt. Moest ik ze zien zou ik het evenmin een verrijking vinden, net zomin als ik het een verrijking vind om mijn buurvrouw tegen te komen in de supermarkt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 10:10   #390
driewerf

Standaard

Citaat:
en neen, burka's en andere sluiertoestanden vind ik niet normaal in deze contreien
Hoeveel vrouwen lopen er in belgie rond met een burka?
5?
10?
En door die max. 10 burka's voel je je bedreigd?
Oud 16 maart 2009, 10:18   #391
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
5?
10?
bedreigd? wie voelt zich bedreigd? voel jij je bedreigd door een bivakmuts? toch enkel als je in de bank staat zeker?

(trouwens : wist jij niet dat de burkadracht hier in België verboden was? Enkel gedurende de drie dagen van carnaval mag men rondlopen met gezichtsbedekkende kledij. Maar dan mag je ZEKER geen burka dragen, want dan denken ze dat we hen uitlachen: dus ook verboten).

heb je ondertussen je b&b slagersassistentes al gevonden?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 maart 2009 om 10:20.
Oud 16 maart 2009, 10:24   #392
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
5?
10?
Hoe klein het getal nu nog is, het worden er wel steeds meer he?
15jaar geleden kénden wij dat hier gewoonweg niet.
Oud 16 maart 2009, 10:38   #393
driewerf

Standaard

Citaat:
Hoe klein het getal nu nog is, het worden er wel steeds meer he?
15jaar geleden kénden wij dat hier gewoonweg niet.
echt? Hoeveel vrouwen lopen er volgens jou rond in een burqa in Belgie?
Oud 16 maart 2009, 10:56   #394
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In Mollahbeek schieten ze nochtans als paddestoelen uit de grond als je Hind Fraihi mag geloven.
maar ja, Mollahbeek is dan ook hun beschermde habitat. Beetje nationaal park? Binnenkort moet je inkom betalen en mag je kijken vanuit speciaal ontworpen uitkijkpostjes bovenop de daken. Zit je alvast niet tussen het spervuur als ze beginnen schieten op mekaar.

Oud 16 maart 2009, 11:06   #395
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Elkéén is er één teveel.

Niet dat 't mijn zaken zijn, maar heb jij kinderen?

Ik heb kleine kindjes en ik wil zo geen griezel met hen erbij tegenkomen.
Oud 16 maart 2009, 11:07   #396
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
misschn moet u eens tussen moslims gaan wonen.
weet u ook eens hoe leuk dat is.
Oud 16 maart 2009, 11:15   #397
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
misschn moet u eens tussen moslims gaan wonen.
weet u ook eens hoe leuk dat is.
Een vriendin van mijn vrouw is van pure miserie van Mechelen naar Leuven verhuisd. Ze woonde in Mechelen in een moslimbuurt. Nagenoeg elke dag werd ze uitgescholden voor hoer en meer van dat fraai"s . Ze durfde een het donker was niet meer uiten komen. Links noemt dat verrijkend.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 11:26   #398
driewerf

Standaard

Citaat:
In Mollahbeek schieten ze nochtans als paddestoelen uit de grond als je Hind Fraihi mag geloven.
maar ja, Mollahbeek is dan ook hun beschermde habitat. Beetje nationaal park? Binnenkort moet je inkom betalen en mag je kijken vanuit speciaal ontworpen uitkijkpostjes bovenop de daken. Zit je alvast niet tussen het spervuur als ze beginnen schieten op mekaar.
1) Waar ligt Mollahbeek? Ik ken geen Mollahbeek.
Mappy, dat dhimmi-poco programma om je weg te vinden kent het overigens ook niet.
Wat is de postcode van Mollahbeek?
http://www23.mappy.com/sid1+p4YF2K1v...om2=EU&x=0&y=0
2) nogmaals, hoeveel vrouwen dragen er in Belgie, of als dat te groot is, in jouw fictieve Mollahbeek, een burqa?
3) Ik denk niet dat Hind Fraihi het had over burqa's.

Laatst gewijzigd door driewerf : 16 maart 2009 om 11:27.
Oud 16 maart 2009, 11:27   #399
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft Carrefour al besloten een aparte afdeling voor kosher voedsel in te richten? dat heb ik dan gemist.
Jij mist wel meer. Ga eens winkelen in supermarkten in de joodse wijk in Antwerpen en verbaas jezelf. Dat is al jaren zo! En geen haan dat daarnaar kraait of ooit heeft gekraaid. Of hoe hypocriet deze hetze weeral is.

En ik hoop dat ik je nu niet nog meer shockeer: daar kan je niet alleen joden met keppeltjes zien winkelen, maar ook orthodoxe joden én moslims. Gewoon door elkaar... Of hoe sommige mensen totaal geen voeling hebben met de realiteit.

Laatst gewijzigd door Edina : 16 maart 2009 om 11:28.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 11:28   #400
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Die chinese producten zijn niet louter voor chinezen bestemd, halal producten zijn exclusief voor moslims.
Niemand verbiedt je ze te kopen.
Aanzetten tot ook niet, maar ook niet verbieden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be