![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#422 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#423 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2009 om 13:22. |
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
deed ik... en toen werd mijn portefeuille gepikt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#425 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Als jij het zegt zal 't dan wel zo zijn he
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#426 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
het gaat ook over de overtreding van de anti-discriminatiewet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
niet uit de context rukken; ik schreef ; "wat bedoel je hiermee? moeten ze elkaar hoofd afsnijden?... sorry, slecht van mij. " -ingekort- ik vraag me helemaal niet af wat je ermee bedoelt
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#429 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En ik veronderstel dat je die bezorgdheid ook hebt overgemaakt toen je je verleden week koosjer bent gaan eten of heb je volharden in de hypocrisie? |
|
|
|
|
|
|
#430 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
volgens Jozef de Witte van het CGKR is er een groot verschil: Citaat:
---------------------------- Wat denk je: als moslims enkel een muzelman willen aanwerven om hun halal vee te slachten, waarom mogen garagepoortfabrikanten dan evenzeer niet eisen dat ze enkel niet-moslims willen aanwerven om hun kaboem-poorten te fabriceren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 maart 2009 om 14:08. |
||
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Enkel degene die slacht moet een Moslim zijn. Volledig vergelijkbaar met koosjer vlees. Leg me nu eens uit hoe de anti-discriminatiewet wordt overtreden. Graag eens niet a.d.h.v. een uit je fantasie ontsproten sprookje. |
|
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#433 |
|
Banneling
|
Ik wilde weten hoe de anti-discriminatie wet wordt overtreden voor halal producten.
Laatst gewijzigd door artisjok : 16 maart 2009 om 19:33. |
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zoals bij de kaboem poorten: gevraagd: installateurs van kaboem-poorten. Vereisten: kunnende installeren, vereiste 2: GEEN moslim zijnde. FOEI! magnie. Halal Slachters: gevraagd: slachters van halal koeien. Vereisten: kunnende slachten, vereiste 2: ENKEL moslim zijnde. Mag dus wel?
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Grof ? Ja. Maar da's dezelfde denkpiste als wat jij daar uitkraamt. Hulp aan mensen en dieren in nood hoort bij onze beschaving. Maar die tram heb je blijkbaar gemist. OF je wil gewoon wat stoer klinken. Maar dit soort 'Snelle Eddy' praat kan enkel een plaatsvervangende schaamte op dit forum opwekken. Zeker geen respect. |
|
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een dier slachten voor halal vlees of koosjer vlees is een religieuze handeling. Om priester te worden wordt ook geëist dat je katholiek bent (en man). |
|
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en neen, ik "geef niet toe" dat de halalvoedselketen door moslims moet worden verricht (hoe kan je nu een kaffer vertrouwen), maar ik geef gewoon al het voorbeeld van uw halalslager. om mijn kaboem poort te installeren moet je ook religieuze handelingen uitvoeren van de heilige Kaboe.
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
|
ondanks herhaaldelijk vragen was type O niet in staat hier een bron van te geven. Opvallend toch.
|
|
|
#440 |
|
|
Onbeantwoorde vragen:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=415
|