Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2009, 13:37   #121
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
Als groen! nu eens 'groen' was en niet perse links
en eens iets écht voor het milieu deed ipv voor asielzoekers
en als hun boegbeelden zoals mieke vogels in de tijd met de fiets rijden ipv met dikke volvo's...

k zou voor hen stemmen.

Maar da's wat teveel gevraagd zeker hé?
Dat vogelemieke die reed al, als ze wist dat de pers aanwezig ging zijn, met een licht vrachtje tot aan de achterkant van het gemeente huis, waar ze haar fiets er uit haalde om zo tot aan de voorkant rijden.

Tof vogeltje dat mieke,… heel groen!!!
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 18:25   #122
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat vogelemieke die reed al, als ze wist dat de pers aanwezig ging zijn, met een licht vrachtje tot aan de achterkant van het gemeente huis, waar ze haar fiets er uit haalde om zo tot aan de voorkant rijden.

Dat een stm op groen een verloren verkwiste stem is is duidelijk.
maar daarmee weet ik nog altijd niet wie dat mokske is.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 19:01   #123
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Trouwens, welke letter staat er op haar pink, die ze verstopt?

de K?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
Oud 15 maart 2009, 13:07   #124
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
Dat een stm op groen een verloren verkwiste stem is is duidelijk.
maar daarmee weet ik nog altijd niet wie dat mokske is.
Heb ik toch al gezegd. Volgens mij is het een omgebouwde vent als reklamespot voor Suske & Wiske. Zo de ene of de andere mislukte boxer die ze uit de ring geklopt hebben.
Oud 15 maart 2009, 15:49   #125
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

Zo is het toch al wat minder, he?

Is t dan toch anja herremans? of hoe noemt ze ook al weer?
in ieder geval op die campagne foto mag ze er wel wezen.
soit
Oud 15 maart 2009, 16:10   #126
JCVD_WHO
Burger

Standaard

Citaat:
Ben jij klaar voor de Groene Big Bang?Voila se, Groen lost het op.

Ze gaan de ijskappen terug doen bevriezen met hun ne koelbox.
De groene ecomie is trouwens ook iets waar de VLD voor wil gaan en ook nieuwe Amerkaanse regering
Uw reactie stelt op zich zelf geen bal voor enkel kritiek om kritiek te kunnen geven, de negativiteit zoeken en niets anders. Het gene wat VB en LDD goed in zijn, kritiek geven maar zelf niets te bieden hebben.
En nog een vraagje, Garry. Hoe weet jij dat de Vlaamse leeuw een homo was?
Oud 15 maart 2009, 16:12   #127
JCVD_WHO
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Veel blabla, weinig boemboem...
Net als uw eigen commentaar hier op. U doet nog niet de moeite om te lezen wat hun campagne echt inhoudt.
Oud 15 maart 2009, 16:21   #128
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Yep,en toen reed ze nog met die ouwe volvo....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 16:24   #129
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD_WHO Bekijk bericht
Net als uw eigen commentaar hier op. U doet nog niet de moeite om te lezen wat hun campagne echt inhoudt.
Ach, mijn beste,stem voor mijn vetbetaald postje,en dan zal ik U belonen met extra maatregelen door U te betalen wat het realiseren van onze partijpunten betreft....

Daar komt het op neer....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 17:44   #130
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Yep,en toen reed ze nog met die ouwe volvo....
Met reflecterende nummerplaat.
Oud 15 maart 2009, 17:57   #131
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben jij klaar voor de Groene Big Bang?Voila se, Groen lost het op.

Ze gaan de ijskappen terug doen bevriezen met hun ne koelbox.
Ik wens groen veel succes. Maar ze zullen het niet gemakkelijk hebben.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 21:03   #132
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD_WHO Bekijk bericht
Wat dan, vertel het eens? Gaan ze dat gat in de ozonlaag dichte met silicone of zo?

Ik weet niet hoor, maar dat gat, waar zit feitelijk? Was dat niet boven de pool of zo? Eigenlijk raar he, groen beweert toch dat dat door de co2 uitstoot komt van alle auto-uitlaatgassen (met uitzondering van die van een Volvo natuurlijk). Ik vind dat eerlijk gezegd heel raar. Ik heb nooit geweten dat men daar aan de pool met auto’s rondreed ziet ge. Ik denk dat het dan eerder van de Scheten van de ijsberen moet komen of zo. Of zou het toch nog van iets anders zijn? Bvb, dat de opwarming van de aarde niet het gevolg is van het gat in de ozonlaag maar de oorzaak.

Natuurlijk een minder interessante versie voor groen. Zolang ze iedereen kunnen doen geloven dat het van onze tuffertjes voort komt kunnen ze je nog wijsmaken dat ze maatregelen gaan treffen. In het andere geval wordt dat een stuk moeilijker.
Oud 16 maart 2009, 00:45   #133
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat dan, vertel het eens? Gaan ze dat gat in de ozonlaag dichte met silicone of zo?

Ik weet niet hoor, maar dat gat, waar zit feitelijk? Was dat niet boven de pool of zo? Eigenlijk raar he, groen beweert toch dat dat door de co2 uitstoot komt van alle auto-uitlaatgassen (met uitzondering van die van een Volvo natuurlijk). Ik vind dat eerlijk gezegd heel raar. Ik heb nooit geweten dat men daar aan de pool met auto’s rondreed ziet ge. Ik denk dat het dan eerder van de Scheten van de ijsberen moet komen of zo. Of zou het toch nog van iets anders zijn? Bvb, dat de opwarming van de aarde niet het gevolg is van het gat in de ozonlaag maar de oorzaak.

Natuurlijk een minder interessante versie voor groen. Zolang ze iedereen kunnen doen geloven dat het van onze tuffertjes voort komt kunnen ze je nog wijsmaken dat ze maatregelen gaan treffen. In het andere geval wordt dat een stuk moeilijker.
gij beweert dus dat groen zegt dat het gat in de ozonlaag komt door onze autos. Dan haalt ge daar de opwarming van de aarde bij, dat de oorzaak is van het gat in de ozonlaag. Zijt gij zo onnozel, of doet ge gewoon alsof?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 07:23   #134
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
gij beweert dus dat groen zegt dat het gat in de ozonlaag komt door onze autos. Dan haalt ge daar de opwarming van de aarde bij, dat de oorzaak is van het gat in de ozonlaag. Zijt gij zo onnozel, of doet ge gewoon alsof?

Volgens mij is het een beetje sarkastisch bedoeld.
Volgens mij wil hij gewoon zeggen dat groen ons een schuldcomplecx wil aanpraten om zo maatregelen door onze strot te kunnen duwen waarop wij allen in koor zeggen:

"Dank je wel Groen".
Oud 16 maart 2009, 12:56   #135
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Volgens mij wil hij gewoon zeggen dat groen ons een schuldcomplecx wil aanpraten om zo maatregelen door onze strot te kunnen duwen waarop wij allen in koor zeggen:

"Dank je wel Groen".
Een beetje? Nu, ge hebt het wel correct.
Oud 16 maart 2009, 13:07   #136
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

nee nee, dat gat was van de freon zeiden ze toen,
we gebruiken nu geen spuitbussen met freon meer,
maar waarom dat gat niet toegaat weet ik niet, maar in elk geval we hebben dat freon technologie toch lekker verbannen.

En zoals het past bij een politieker moet je zeker niet afgerekend worden op uw resultaatverbintenis.

Laatst gewijzigd door brother paul : 16 maart 2009 om 13:07.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 13:08   #137
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben zoals de meeste Vlamingen onnozel anders bestond België al lang niet meer, maar nog niet zo onnozel zoals sommige zoals gij.

Het gat in de ozonlaag bestaat al van uit de tijd van de dinosaurussen. Of kwamen die uitlaatgassen soms van de Flinstone-mobiel.

Een van de grootste producenten van methaangas zijn de scheten van de kangoeroes. Ga groen de wapenwet terug ongedaan maken zodat we die met zijn allen kunnen gaan afschieten?

Ik mag dan wel wat onnozel zijn , maar hoe onnozel ben jij dan vergeleken bij mij?
Oud 16 maart 2009, 13:21   #138
JCVD_WHO
Burger

Standaard

Citaat:

Ik stel voor dat simpel weg op de link klikt en leest wat er staat. Groen en geen enkele mens heeft ooit beweerd dat het gat in de ozonlaag door uitlaatgassen komt. Het gat in de ozonlaag is geen letterlijke opening maar een verdunning van een laag over de gehele wereld oppervlakte maar omdat de ozonlaag aan de polen extra dun is zal daar die laag dan ook het dunst worden. Het "gat" in de ozonlaag heeft niets te maken met de opwarming van de aarde of andersom. De ozonlaag houdt een bepaalt soort ultraviolet stralen tegen en geen warmte. De ozonlaag is een filter tegen die voor de mens gevaarlijke UV-stralen hoe dunner die filter hoe slechter ze werkt.
Maar goed dat u het aanhaalt want die strijd tegen de ozonlaag is een perfect voorbeeld van wat wetenschappers hebben aangetoond en waar voor milieu bewegingen en alle groene politieke partijen lang hebben gestreden. Het heeft heel wat tijd en voeten in de aarde gehad eer dat vele regeringen hun beleid hebben aangepast en ozonafbrekende produkten zijn gaan verbieden.
Nu is men al 20 jaren aan het strijden tegen de co2 uitstoot waardoor de aarde opwarmt en we nu al 4 maal meer milieurampen hebben in Europa dan 20 jaar geleden (grote droogten, overstromingen enz...) Maar ook al 20 jaar uitgelachen door de industrie en politici en wat blijkt nu. Ze hadden gelijk, heel het Europees beleid houdt rekening met het Kyoto verdrag, zelfs de USA gaat eindelijk hun beleid aanpassen en akkoord gaan met het Kyoto verdrag.

Laatst gewijzigd door JCVD_WHO : 16 maart 2009 om 13:27.
JCVD_WHO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 13:30   #139
JCVD_WHO
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
nee nee, dat gat was van de freon zeiden ze toen,
we gebruiken nu geen spuitbussen met freon meer,
maar waarom dat gat niet toegaat weet ik niet, maar in elk geval we hebben dat freon technologie toch lekker verbannen.

En zoals het past bij een politieker moet je zeker niet afgerekend worden op uw resultaatverbintenis.
Het is niet alleen freon die de oorzaak is van de afbraak van de ozonlaag en die in andere delen van de wereld nog vaak gebruikt worden.
Wij in het westen hebben maatregelen genomen maar andere delen in de wereld nog niet zo als hier, vrees ik.
Oud 16 maart 2009, 13:44   #140
JCVD_WHO
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht

"Dank je wel Groen".
Denk je dat mensen die begaan zijn met het milieu en in de politiek gaan om het milieu en de volksgezondheid te beschermen dat gewoon doen om mensen een schuldcomplex te kunnen aanpraten? Net zoals vele ander politici steken zij ook veel tijd en moeite voor hun strijd zonder daar een cent voor te krijgen.
Al die milieuactivisten zijn ook vrijwilligers die jaren op gevaar voor eigen leven soms of om in de gevangenis belanden, zonder daar een cent voor te krijgen.
Net zoals jullie flaminganten die opkomen voor een eigen vlaanderen en gaan betogen en dergelijke daar krijgen jullie toch ook geen cent voor.
Al die strijd voor het milieu is alllemaal gebaseerd op wetenschappelijke bevindingen. Veel waar zij voor strijden wordt uiteindelijk, zij het dikwijls na vele jaren als vanzelfsprekend gezien en door iedereen erkend

Laatst gewijzigd door JCVD_WHO : 16 maart 2009 om 13:46.
JCVD_WHO is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be