![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en het Brussels Gewest is nu al afhankelijk van de Vlaamse centen, waarover heb je het in feite?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Stop nu toch eens met de Vlaming in hokjes te steken Piet. De oorlog is lang voorbij, er zijn geen zwarten en witten meer, we zijn allemaal Vlaming, ook gij.
Dat wordt u zo aangeleerd waarschijnlijk door uw anti-Vlaamse vakbond, ik weet dat wel Ik heb niets tegen u persoonlijk maar de organisatie waar u bij bent deugd niet. Herinner je je die woorden Piet? |
|
|
|
|
|
#383 | |
|
|
Citaat:
Bij de gemiddelde Vlaming pakte dat vroeger simpelweg omdat de gemiddelde Vlaming een onnozelaar was. De tijden zijn veranderd, je hoort toch de achterliggende grondtoon van angst. |
|
|
|
|
|
|
#384 |
|
|
Uw bangmakerij werkt niet meer vriend, de Vlaming is niet meer de onnozelaar van vorige eeuw.
|
|
|
|
|
|
#385 |
|
Minister-President
|
Daar gáát het toch niet over?! Niet elke moslima vindt zich onderdrukt met haar hoofddoek, in feite bijna geen enkele. Het zou nogal wat zijn. Maar vanuit onze samenleving vinden we dit onderdrukkend/niet passend/... en reageren we daar op.
|
|
|
#386 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
mooi
|
|
|
|
#387 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op deze fout werd reeds gewezen. Ik tijp en ik kijk datgene wat ik tijp niet of nauwelijks na . Het is hier toch geen examen nederlands dictee dacht ik . Het was inderdaad geen Germaanse. Maar anderzijds ,wie durft beweren dat zijn of haar nederlands zonder fouten is .
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En Vlaanderen is bovendien al voor een deel zelfbedruipend als het op watervoorziening aankomt. Overigens is Wallonië niet de enige leverancier van water; Vlaanderen haalt een stuk van zijn watervoorziening nu al uit Nederland.
|
|
|
|
|
|
#389 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja hoor, en daar neem ik geen woord van terug. Ik heb die organisatie in het verleden ook meermaals leren kennen.
|
|
|
|
#390 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Euh? kan ik niet meer volgen of bent u aan het afglijden in oeverloos gezwets?
|
|
|
|
#391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Achteraf gezien heeft de vlaamse collaboratie zich vergist, dat is duidelijk, Hugo Schiltz gaf dit trouwens ook zonder problemen toe; hun strijd was echter nobel. Ze vochten voor een vrij vlaanderen en tegen een land dat hen als tweederangsburgers beschouwde. Velen hebben het er moeilijk dit toe te geven. |
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zus en schoonbroer onderwijzers in een 'multiculturele school', de verhalen zijn...zinsverbijsterend.
|
|
|
|
#393 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ssjjt. laat hem maar. Waarschijnlijk heeft het gedacht van mij met een pluim in mijn kont te zien rondhossen hem heven totaal in de war gebracht; ge zou voor minder natuurlijk!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#394 | ||||
|
|
Citaat:
Er zijn Vlamingen die dwalen, maar het blijven - en meestal tegen hun zin, Vlamingen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Troost u, uw organisatie, welke zich nog steeds unitair gedraagt, zal niet blijven bestaan in een Vlaamse staat. Jammer voor u. Is het daarom dat u tegen een onafhankelijk Vlaanderen bent? Wat nochtans volgens interbationaal recht de Vlaming zijn rechtmatig deel is. |
||||
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#396 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn kinderen gaan nog naar een traditioneel college van de paters. De verrijkers zijn ze daar steevast na het eerste middelbaar kwijt ; ze kunnen namelijk niet volgen. Maar dit laatste zal wel onze fout zijn zeker.
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Hoeveel echte vlaamse bedrijfszetels zijn er nog? Moet je je nog afvragen of die economische entiteiten niet liever brussel met zijn internationale bekendheid en dicht bij de europese beslissingscentra kiezen. Alle grote administraties die zich nu op de 3 gewesten richten, zullen in brussel blijven, banken, verzekeringen, ..... Ik vraag me af wie er ooit eens een echte rekening zal opmaken, ipv als kippen zonder kop achter een dogma te hollen. |
|
|
|
|
|
|
#398 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs André Cools dacht er zo over.
|
|
|
|
#400 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Indien een meerderheid binnen Vlaanderen, voor een onafhankelijke Vlaamse Republiek zou zijn, dan leg ik mij daar bij neer. Maar dat is in de verste verte niet het geval.
|
|