![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kritische Theo had eerder al te kennen gegeven dat mensen als wij tot de marginaliteit behoren. Mensen uit de marginaliteit halen mag dan wel dè beste oplossing zijn om de onderdrukking van vrouwen tegen te gaan (http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=419), en ik spreek hem daarin overigens niet tegen, maar intussen is het natuurlijk wel lekker plezant om de tegenstander in de discussie net in de marginaliteit te wensen. Gelukkig maar, jan modaal lust dergelijke hypocriete, hautaine houding niet, en zolang het ongelimiteerde intellect van Kritiekloze Theorie dat niet kan vatten, kan een partij als het VB er alleen maar wel bij varen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amai, hoe rebels. ![]() Neemt niet weg dat je "anti-vlaams" statement volledig verkeerd is.
![]() |
![]() |
#464 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat de Belgische staat anti-Vlaams en anti-Vlaamsnationalistisch is. U zegt samen met Ambiorix dat zoiets als Anti-Vlaams niet bestaat. Overtuig me daar dan van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#466 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij denkt ge gewoon veel te zwart-wit. In hokskes. En te ongenuanceerd. Allé, tis maar een gedacht eh. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 maart 2009 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
|
![]() Nee, maar dat is misschien omdat ik u eigenlijk niet ken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
|
![]() Ik ben even niet mee denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#474 |
Gouverneur
|
![]() Moeilijk hé, de complexheid van het leven. Gelukkig is het allemaal simpeler binnen de bendelogica.
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
|
![]() Citaat:
Allé kerel, is zelfs deze nuance jullie teveel? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn er zo nog van die landen waarbij ge enkel nationalist bent als je het land wil splitsen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Banneling
|
![]() ik denk niet dat iemand u ooit zal beschuldigen een vlaming te zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
|
![]() Citaat:
Inzake provocaties bent u blijkbaar maar een prutser. Werkt dat ooit wel eens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
|
![]() Gelukkig is dit maar tijdelijk.
|
![]() |
![]() |