![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie is wie hier belachelijk aan het maken denkt u . Mocht u het nog niet door hebben : u maakt uzelf belachelijk. |
|
|
|
|
|
|
#502 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bijzonder zwakke reactie . U bent werkelijk volkomen aan het einde van uw latijn.
|
|
|
|
|
|
#503 |
|
Gouverneur
|
Ach, een zestienjarig narcistisch jongentje maakt zich niet vlug belachelijk. Want zo ziet u mij toch? Mij lijkt het pas belachelijk om onfalsifieerbaar te beweren dat men een bankdirecteur is.
|
|
|
|
#504 |
|
Gouverneur
|
Om eerlijk te zijn. Ik was deze keer ernstig. Alles wat u zegt over uw persoonlijke status, auto, beroep, etc. is volkomen onfalsifieerbaar en dus ook volkomen irrelevant. Ik kan u zeggen dat ik een minister ben. Aangezien ik dat niet kan bewijzen is dat een drogargument. Moest u nu zeggen als eigenschap: ik ben koppig, of ik geef niet graag af, of ik heb een grensloos gevoel voor humor. Dat zou al veel meer te bewijzen vallen dan wat u hier zegt. Meer nog het zou zelfs nog relevanter zijn. Het toppunt van alles is, zelfs moest de domste kloot op deze aardbol hier beweren de meest geniale persoon ter wereld te zijn, dan nog was dat beter toetsbaar en relevanter dan uw directeurtheorietje van niets.
|
|
|
|
#505 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wij heten Hells Angels zonder '. |
|
|
|
|
|
|
#506 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U moet dat niet geloven als u dat niet wil ; het zal mij een zorg zijn, maar geniaal bent u zeer zeker niet. |
|
|
|
|
|
|
#507 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#508 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#509 |
|
|
Zo komen wij dan toch weer mooi overeen.
|
|
|
|
|
|
#510 |
|
Gouverneur
|
Uiteraard niet. Zo een domme kloot zou eerst heel veel onfalsifieerbare informatie over zichzelf posten.
|
|
|
|
#511 |
|
Gouverneur
|
Kijk, dat is nu aan het einde van het latijn zijn. Begrijpen dat er geen enkele manier is waarop u uw verhaal kan bewijzen. Terwijl ik niets hoef te bewijzen.
|
|
|
|
#512 |
|
Gouverneur
|
Nu, ook weer niet te close worden.
|
|
|
|
#513 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand die zegt dat hij geniaal is en dit niet kan bewijzen is een opschepper. |
|
|
|
|
|
|
#514 |
|
|
Neen, dat willen we niet.
|
|
|
|
|
|
#515 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik moet niets bewijzen. U zegt dat u geniaal bent, niet ik. Of u nu gelooft of ik al dan niet bankdirecteur ben kan mij geen moer schelen.
|
|
|
|
|
|
#516 |
|
Minister-President
|
toch wel duidelijk ook hier dat het vb haar plafond heeft bereikt
|
|
|
|
|
|
#517 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kritische Theorie : 16 maart 2009 om 22:08. |
|
|
|
|
|
|
#518 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik bewijs dat ik bankdirecteur ben , ben ik mijn anonimiteit kwijt en dat kan niet. Maar als u zo geniaal bent als u zegt, moet het toch niet veel moeite kosten deze te bewijzen zonder uw anonimiteit prijs te geven.
|
|
|
|
|
|
#519 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad, en die tonen uw ongelijk aan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#520 | |
|
|
Citaat:
Al die VB-stemmers gaan allemaal op Van Rompuy stemmen omdat die het land heeft gered van de ondergang en de crissis. |
|
|
|
|