Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2009, 17:16   #9221
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Informeer u dan eerst grondig(-er) alvorens er uitspraken over te doen

Een statement die voor vele van deze gebeurtenissen van toepassing is.

Ik ga het hier ook nogmaals stellen:
Ik ben persoonlijk begonnen in 2002 met onderzoek naar 9-11 om een aantal van mijn vrienden die kwamen aandraven met de inside story te overtuigen van hun ongelijk. De eerste paar maanden vond ik heel veel zaken die me gelijk gaven in mijn stelling, maar hoe dieper ik groef, hoe meer officiële rapporten in doornam, hoe meer ik van mijn eigen ongelijk overtuigd werd waarna ik uiteindelijk mijn vrienden heb moeten gelijk geven en hen daarenboven nog van veel meer informatie kon voorzien over de ware gebeurtenissen.

Pas op, het neemt heel (HEEL) veel (VEEL) tijd in beslag, ik heb meer dan een meter hoog geprinte A4-tjes liggen in mijn bergruimte.
Jij doet GEEN onderzoek, je GOOGELD!!!!!!!!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 18:37   #9222
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Deze is ook de moeite:

JFKII - The Bush Connection - Complete Documentary

En natuurlijk niet vergeten dat Howard Hunt op z'n doodsbed heeft bekend!

The Last Confessions of E. Howard Hunt
http://www.rollingstone.com/politics..._e_howard_hunt

Citaat:
Who killed JFK?

According to Hunt's confession, which was taken by his son, St. John ("Saint") Hunt, over the course of many personal and carefully planned father-son meetings, the following individuals were among the key participants:

Lyndon B. Johnson: LBJ, whose own career was assisted by JFK nemesis J. Edgar Hoover (FBI), gave the orders to a CIA-led hit team, and helped guide the Warren Commission/lone gunman cover-up.

Cord Meyer: CIA agent, architect of the Operation Mockingbird disinformation apparatus, and husband of Mary Meyer (who had an affair with JFK).

David Atlee Philips: CIA and Bay of Pigs veteran. Recruited William Harvey (CIA) and Cuban exile militant Antonio Veciana.

William Harvey: CIA and Bay of Pigs veteran. Connected to Mafia figures Santos Trafficante and Sam Giancana.

Antonio Veciana: Cuban exile, founder of CIA-backed Alpha 66.

Frank Sturgis: CIA operative, mercenary, Bay of Pigs veteran, and later Watergate figure.

David Morales: CIA hit man, Bay of Pigs veteran. Morales was also a figure involved with the assassination of Robert F. Kennedy.

Lucien Sarti: Corsican assassin and drug trafficker, possible "French gunman," Grassy Knoll (second) shooter.

http://www.rense.com/general76/hunt.htm

Laatst gewijzigd door Akufen : 17 maart 2009 om 18:41.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 18:46   #9223
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Bent u nog één van de weinigen die er van overtuigd is dat Lee Harvey Oswald de boosdoener is?
Misschien toch tijd om deze draad nog eens op te rakelen :
RECLAIMING HISTORY The Assassination of President John F. Kennedy

Waardoor Firestone desondanks toch nog eens in deze draad beland.
Je m'excuse d'avance.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 21:04   #9224
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Misschien toch tijd om deze draad nog eens op te rakelen :
RECLAIMING HISTORY The Assassination of President John F. Kennedy

Waardoor Firestone desondanks toch nog eens in deze draad beland.
Je m'excuse d'avance.
Juist, lees de ganse draad eens door ...
Oud 17 maart 2009, 22:01   #9225
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
"Stel" en "Moest" zijn dood. Heeft niets relevants en is ook niet van toepassing wat betreft het Pentagon.

Stel dat ze die 60 filmpjes zouden vrijgeven en er is wel iets relevants op te zien!?

Moet je eens voorstellen wat dat voor een reacties teweeg zou brengen.

Als vrij nieuw op deze topic (jij dan bedoel ik), Atmosphere, zou ik je willen vragen of je een aantal van de geposte documentaires op dit topic hebt bekeken van A tot Z.

Er zijn er een paar bij die een mens kiekevel geven! En toch, elke keer als ik zo'n film post, blijft het oorverdovend stil bij de mensen die de officiële versie aanvaarden (met hand en tand verdedigen zelfs, met oogflappen en al).

Sommigen komen af met "respect voor de overledenen en hun nabestaanden".

Wel, het zijn vooral een groot deel van de nabestaanden die tot de laatste snik ijveren voor een nieuw onderzoek naar de gebeurtenissen op 9/11/2001.
Enkel en alleen al om eindelijk hun rouwproces te kunnen inzetten.
Ik ben misschien nieuw in dit topic over 9/11 op deze site, maar ik zit al jaren in deze discussies op andere forums .

Kom maar op met welke Pentagon film dan ook , ik lust ze rauw. Veel kans dat ik ze al heb gezien overigens.

Juist bij het Pentagon is er totaal niets dat wijst op de crash van iets anders als een 757 .
- De gefotografeerde onderdelen komen overeen met een 757

- zwarte doos van vlucht 77 is gevonden

- Geen enkel onderdeel matcht een raket of een globol Hawk

- Geen enkele getuige verklaart een raket of globol hawk te hebben zien crashen( "it sounded like a missle" is iets heel anders ) of nog iets anders dan een vliegtuig .

- De geraakte 'lightpoles' (breakaway -type) tonen een breed projectiel

- vlucht 77 inzittenden zijn geïdfentificeerd

- 9000 mensen zijn op de crash site aan het werk geweest en niemand meld dat het helemaal geen 757 was of dat dit een leugen is .

- Vlucht 77 is nergens anders terug gevonden.

Het idee dat al deze feiten in scene zijn gezet is totaal niet hard te maken .

Conspiracy theoristen houden zich vast aan iets dat ze niet eens gezien hebben , de ontbrekende filmpjes. wie ook maar even uitzoekt waar die filmpjes precies vandaan kwamen ,waar ze op gericht stonden en welke cameras met hoeveel frames per second ze waren gefilmd , komt er al snel achter dat de gedachte dat deze bruikbare beelden zouden bevatten verre van realistisch is .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 22:15   #9226
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

[quote=atmosphere;4027050]Ik ben misschien nieuw in dit topic over 9/11 op deze site, maar ik zit al jaren in deze discussies op andere forums .

Kom maar op met welke Pentagon film dan ook , ik lust ze rauw. Veel kans dat ik ze al heb gezien overigens.

Juist bij het Pentagon is er totaal niets dat wijst op de crash van iets anders als een 757 .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Komen ze van het projectiel dat het Pentagon is binnen gevlogen en wat maakt dat dit zeker geen ander toetsel dan een 757?
Citaat:
En die komt zeker uit het Pentagon?
Lees deze eens:
Evaluatie van THE PENTAGON BUILDING PERFORMANCE REPORT, een Boeing 757-200 zei U?
Citaat:
Er waren er amper
Citaat:
- Geen enkele getuige verklaart een raket of globol hawk te hebben zien crashen( "it sounded like a missle" is iets heel anders ) of nog iets anders dan een vliegtuig.
Er zijn er 21 die een groot vleigtuig noemen waarvan 14 totaal onbetrouwbaar zijn en er zijn er wel die een ander projectiel vernoemen
Citaat:
Een paal valt inderdaad pas om al hij met de vleugel geraakt wordt
Citaat:
In het (enige) labo waar alle lichamen van de 4 vluchten zijn geïdentificeerd
Citaat:
- 9000 mensen zijn op de crash site aan het werk geweest en niemand meld dat het helemaal geen 757 was of dat dit een leugen is.
Says who? You?
Citaat:
Mooi zo, een schitterend bewijs

Citaat:

Conspiracy theoristen houden zich vast aan iets dat ze niet eens gezien hebben , de ontbrekende filmpjes. wie ook maar even uitzoekt waar die filmpjes precies vandaan kwamen ,waar ze op gericht stonden en welke cameras met hoeveel frames per second ze waren gefilmd , komt er al snel achter dat de gedachte dat deze bruikbare beelden zouden bevatten verre van realistisch is .
Oud 17 maart 2009, 22:20   #9227
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

tripel....

Laatst gewijzigd door Svennies : 17 maart 2009 om 22:23.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 22:20   #9228
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dubbel, pc vastgelopen....

Laatst gewijzigd door Svennies : 17 maart 2009 om 22:23.
Oud 17 maart 2009, 22:22   #9229
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat is géén argument, herinner U de vrijgegeven voormalige top secret documenten "operation northwoods" ...

Daar staat precies beschreven hoe je een vliegtuig kan laten verdwijnen zonder sporen achter te laten.......
Oud 17 maart 2009, 22:58   #9230
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben misschien nieuw in dit topic over 9/11 op deze site, maar ik zit al jaren in deze discussies op andere forums .

- Geen enkele getuige verklaart een raket of globol hawk te hebben zien crashen( "it sounded like a missle" is iets heel anders ) of nog iets anders dan een vliegtuig .

- 9000 mensen zijn op de crash site aan het werk geweest en niemand meld dat het helemaal geen 757 was of dat dit een leugen is .

Citaat:
ik lust ze rauw
Ik verklaar atmosphere officiële koning der debunkers !
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2009, 00:04   #9231
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
Ik verklaar atmosphere officiële koning der debunkers !
Yoohoo! Feest?

Laat ons voor één maal feesten hierover en doen of we allemaal wel op één of andere manier overeenkomen. Niet op alles, maar toch moeten er enkele raakpunten zijn. *zucht.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2009, 00:06   #9232
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Komen ze van het projectiel dat het Pentagon is binnen gevlogen en wat maakt dat dit zeker geen ander toetsel dan een 757?
Voor 9/11 stond er geen 757 in het Pentagon, en er zijn geen onderdelen gevonden/gefotografeerd van andere vliegende objecten. Waarom waren de onderdelen afkomstig van een 757 ? http://www.aerospaceweb.org/question...cy/q0265.shtml

Citaat:
En die komt zeker uit het Pentagon?
Lees deze eens:
Evaluatie van THE PENTAGON BUILDING PERFORMANCE REPORT, een Boeing 757-200 zei U?
het type dat vlucht 77 was . waarom was het vlucht 77 ? omdat de black box daarvan bij het Pentagon gevonden was en de slachtoffers bleken op d epassagiers lijst van vlucht 77 te staan.

Citaat:
Er waren er amper

Er zijn er 21 die een groot vleigtuig noemen waarvan 14 totaal onbetrouwbaar zijn en er zijn er wel die een ander projectiel vernoemen
Er zijn er ook veel die gewoon een vliegtuig noemen zonder het woord 'groot' of commercial airliner .
Wat voor andere projectielen zijn er gezien , en vanaf welke plaats zijn die waargenomen ?
Zodra iemand voor een overheidsinstantie werkt is hij/zij gelijk totaal onbetrouwbaar , en helpt deze de regering de waarheid te verdoezelen zonder ook maar enig respect voor landgenoten . Speculatie van de bovenste plank

Citaat:
Een paal valt inderdaad pas om al hij met de vleugel geraakt wordt
Dat gebeurde toch ook ?
Oud 18 maart 2009, 00:16   #9233
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Says who? You?

Laatst gewijzigd door atmosphere : 18 maart 2009 om 00:19.
Oud 18 maart 2009, 00:24   #9234
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor 9/11 stond er geen 757 in het Pentagon, en er zijn geen onderdelen gevonden/gefotografeerd van andere vliegende objecten. Waarom waren de onderdelen afkomstig van een 757 ? http://www.aerospaceweb.org/question...cy/q0265.shtml
Is het die 757 wel,of is het een andere,of een type dat dezelfde motor heeft als aandrijving....herinner U wat in operation northwoods staat beschreven....

Waarom geeft men de serienummers van de grotere gevonden onderdelen niet vrij mijn beste....dan is verificatie poepsimpel...

Citaat:

het type dat vlucht 77 was . waarom was het vlucht 77 ? omdat de black box daarvan bij het Pentagon gevonden was en de slachtoffers bleken op d epassagiers lijst van vlucht 77 te staan.
Hoe komt het dat bleek dat de gevonden black boxen helemaal geen serienummers ter identificatie hadden mijn beste.....

Nochtans heeft in elk vliegtuig ter wereld iedere black box zijn eigen unieke code....
Citaat:

Er zijn er ook veel die gewoon een vliegtuig noemen zonder het woord 'groot' of commercial airliner .
Pure speculatie dus....een ooggetuigenverslag opbouwen door middel van getuigen die het eigenlijk maar half hebben zien gebeuren en bij wie de meningen wat de grootte van het vliegtuigrype verrassend vér uit elkaar lagen.....

Over de grootte van een 757 valt anders niet te discussiëren ,en toch gebeurt het....

Een groot teken dat het vliegtuigtype lang niet vaststaat....

Laatst gewijzigd door Svennies : 18 maart 2009 om 00:25.
Oud 18 maart 2009, 00:28   #9235
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Vasthouden aan iets wat ze niet gezien hebben , ontbrekende filmpjes Remember Dan Rather? http://www.youtube.com/watch?v=_0eC3uns3pA

Hier nog een Pentagonkluifje... http://forum.politics.be/attachment....1&d=1237331593

Zoals je al zei, er is niets dat wijst op een crash van een 757 bestuurd door een leerling piloot die nog niet eens deftig kon opstijgen met een Cessna.

Nooit gehoord van ground effect? De plaats waar die "757" zou ingeslagen zijn is veel te dicht bij de grond om geloofwaardig te zijn. Een Cessna zou nog net kunnen...na zéér goed mikken.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf honegger[1].pdf‎ (279,1 KB, 363x gelezen)

Laatst gewijzigd door Infowarrior : 18 maart 2009 om 00:29.
Oud 18 maart 2009, 00:29   #9236
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat is géén argument, herinner U de vrijgegeven voormalige top secret documenten "operation northwoods" ...

Daar staat precies beschreven hoe je een vliegtuig kan laten verdwijnen zonder sporen achter te laten.......
Leuke theorie , meer niet

Klein vraagje nog :

Welk nut had het in godsnaam om iets anders als een 757 (vlucht 77) het Pentagon in te laten vliegen ???

En een opmerking :

Wanneer de Bush admin in staat is tot al die enorm complexe trucs die ze volgen sjullie hebben uitgevoerd dan moet het zeker geen probleem zijn een filmpje te laten creeëren van een 757 die het Pentagon raakt.

Maar dat kan opeens weer niet ? terwijl je het thuis al bijna voor elkaar kan krijgen.
Oud 18 maart 2009, 00:35   #9237
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Leuke theorie , meer niet

Klein vraagje nog :

Welk nut had het in godsnaam om iets anders als een 757 (vlucht 77) het Pentagon in te laten vliegen ???

En een opmerking :

Wanneer de Bush admin in staat is tot al die enorm complexe trucs die ze volgen sjullie hebben uitgevoerd dan moet het zeker geen probleem zijn een filmpje te laten creeëren van een 757 die het Pentagon raakt.

Maar dat kan opeens weer niet ? terwijl je het thuis al bijna voor elkaar kan krijgen.

Speculaties, daar kan niemand echt iets mee doen.

Btw, het feit dat je hier zo snel reageert op Svennies zijn post bewijst dat je de geposte filmpjes en verklaringen niet eens leest, of ben je dit toch nog van plan?
Oud 18 maart 2009, 00:36   #9238
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vasthouden aan iets wat ze niet gezien hebben , ontbrekende filmpjes Remember Dan Rather? http://www.youtube.com/watch?v=_0eC3uns3pA
Vertaal eens wat die reporter precies zegt . Het komt hier op neer :
hij ziet geen aanwijzingen voor een crash buitenom het Pentagon en het lijkt er op dat er alleen kleine stukken van het vliegtuig te zien zijn , de rest moet naar binnen zijn gegaan . totaal niets vreemd aan

Laatst gewijzigd door atmosphere : 18 maart 2009 om 00:58.
Oud 18 maart 2009, 00:41   #9239
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
[/b]

Speculaties, daar kan niemand echt iets mee doen.

Btw, het feit dat je hier zo snel reageert op Svennies zijn post bewijst dat je de geposte filmpjes en verklaringen niet eens leest, of ben je dit toch nog van plan?
Dat doet hij heus niet,wedden dat hij het documenten operation northwoods nog geeneens gelezen heeft...
Oud 18 maart 2009, 00:50   #9240
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Is het die 757 wel,of is het een andere,of een type dat dezelfde motor heeft als aandrijving....herinner U wat in operation northwoods staat beschreven....

Waarom geeft men de serienummers van de grotere gevonden onderdelen niet vrij mijn beste....dan is verificatie poepsimpel...
Kleine onderdelen zijn niet goed genoeg?
Wat voor nut heeft dat dan ? ? jij weet welke nummers vlucht 77 had ? En waarom denkt u dat die allemaal nog gewoon leesbaar zijn.

Citaat:
Hoe komt het dat bleek dat de gevonden black boxen helemaal geen serienummers ter identificatie hadden mijn beste.....

Nochtans heeft in elk vliegtuig ter wereld iedere black box zijn eigen unieke code....
Mooi , u bent het er over eens dat ze gevonden waren . De boxen bleken van vlucht 77 , bepaald aan de hand van de data codes .

Citaat:
Pure speculatie dus....een ooggetuigenverslag opbouwen door middel van getuigen die het eigenlijk maar half hebben zien gebeuren en bij wie de meningen wat de grootte van het vliegtuigrype verrassend vér uit elkaar lagen.....
helemaal mee eens
Die door getuigen genoemde formaten zeggen niet veel
wel waren het steeds vliegtuigen de men zag

Wat vloog er volgens u dan wel naar binnen.
Maak daar eens een solide theorie van

Citaat:
Een groot teken dat het vliegtuigtype lang niet vaststaat....
waarmee u dus speculeert dat de slachtoffer identificatie een opgezet spel was.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 18 maart 2009 om 00:51.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be