![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Artisjok; eerder al heb ik toegelicht in deze draad waarom die studie fout is en ook anderen lichten dit toe; waarom stel je dan steeds vragen waarop al een antwoord gegeven is??
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zonder slavenarbeid is de Vlaming niets. Een ongecultiveerd, balorig, geborneerd stuk vreten, een hoopje gal en alsem. Bijgevolg zit er voor hem niets anders op dan te doen wat u doet: trots zijn op zijn werklust, zijn angst om zonder bevel te vallen. "Ik werk, dus ik besta." Van zo iemand verwachten dat hij de wereld aankan, dat hij onverschrokken het andere tegemoet treden, is - vermoed ik - misdadig. Men mag van de dwerg niet verwachten dat hij droog over de beek geraakt. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zij die neerzien op de werkers, zitten op een hoog ivoren toren, zichzelf gelukkig te prijzen, doch helaas te lui, of te lomp zijnde, om te werken, en zich ondertussen vet te mesten met het zweet van een ander. Allé, om het kort te maken. Het zijn wel de techniekers die Belgie (Vlaanderen) zullen moeten redden. De rest is gewoonweg ballast. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk Duisteren; ge hebt volkomen gelijk! Wij zaten te wachten op jou; het grote licht wat de werkende Vlaming een lul vindt maar naar ik vermoed wel teert op de sociale zekerheid die door die lullen wordt rechtgehouden!
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom krijg ik nooit zo'n enquete?
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
volgens de statistieken besta jij niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zojuist in een Brusselse GB plots "Onnozelaar!", tegen mij. 'n compleet onbekende vrouw die vermoedelijk vond dat ik in haar weg stond. Ervoor was er geen woord gezegd, geen teken gegeven. Ik heb maar niets gezegd: Vlamingen in Brussel... |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
allé, toch voor sommigen hier en ongeveer alle Franstalige Belgen hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hou het allemaal stil, want als ze mij ontdekken, stoppen ze me misschien in een kooi in de dierentuin in Antwerpen. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze dat met een rare soort Vlamingen doen.
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
|
|