![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ziet dat verkeerd. Anders moet je ook de Katholieke Kerk gaan veroordelen. Het liberale totalitarisme gaat te ver.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat niet betekent dat het geen discriminatie is; opgelegd door religies waarbij vooral mannen "profeten" zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik verbeeld me dat een priester dat beroep uitoefend vanwege religieuze bevlogenheid. En een halal-slachter om een broodwinning te hebben. Je kan het beter vergelijken met de functie van imam. Een vrouw kan geen imam zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vrouwelijke bakker mag wel hosties bakken dus dat ligt nog wel even anders, vind ik.
![]() |
#487 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Helaas, het bizarre feit wil dat mijn geloof me voorschrijft dat ik niet bediend door, noch op andere manieren in aanraking met moslims en/of andere onreinen mag komen. Ik weet het, ik hang een achterlijk geloof aan, maar ja, een mens moet wat om na zijn dood van een mooie plaats in het Gulden Varkenskot in het hiernamaals verzekerd te zijn, nietwaar? Het is immers mijn geloof en in dit land bestaat er nog altijd zoiets als vrijheid van religie, dus als moslims vanwege hun geloof mogen discrimineren, dan mag ik dat toch ook zeker? Of geldt die vrijheid van religie dan opeens niet? Overigens zijn de meer dan imposante garagepoorten die toegang tot het Gulden Varkenskot verschaffen, uiteraard geleverd en geînstalleerd door de firma KABOEM, aangezien mijn opperwezen enkel zaken doet met door hem waardig genoeg bevonden gelijkgestemden. Het is maar dat u dat weet. Wat je jouw geloof dan? En islam discrimineert anderen, hoezo? verklaar u nader Precies, en daarom wil ik in de poortenwinkel een poort die het KABOEM-certificaat heeft, zodat ik tenminste zeker weet dat er geen onreinen aan hebben gezeten en mijn mooie poort nog voor plaatsing bezoedeld hebben met hun klamme woestijnpoten. Is dat namelijk wel gebeurd, dan is niet alleen mijn poort volstrekt onbruikbaar geworden, maar erger nog, dan kan ik die mooie plek in het Gulden Varkenskot na mijn dood mooi op mijn buik schrijven. Dus ja, u begrijpt dat dit voor mij erg belangrijk is. Onreinen...waarom zijn zij onrein en de anderen niet? Ja ik begrijp dat je een klein beetje discrimineert, een beetje veel dan toch ![]() [/quote]Wederom, of beter gezegd nog steeds, geldt het gebod dat mijn geloof me oplegt; te weten dat ik niet in aanraking mag komen met onreinen, waaronder moslims, dus kijk ik wel degelijk wie er aan de kassa zit, en mocht daar onverhoopt een gesluierde/bekopvodde mevrouw of een baardmans in soepjurk zitten, dan zal ik zeker niet in die rij aan gaan sluiten. Misschien begrijpt u het verband tussen die twee zaken wel als u de hele draad eens op uw gemak doorleest en op u in laat werken. Tevens spreek ik de hoop uit dat mijn tekst en uitleg het één en ander voor u ook verduidelijkt zullen hebben.[/quote] Dan zal u niet in die rij gaan staan, dat klinkt me toch wel wat racistisch... puur gebaseerd op hun geloof dan? Nu wil ik wel weten wat jouw geloof is? want ken mensen met verschillende godsdiensten, maar nog nooit horen spreken op jou manier... Euhm verduidelijking ![]() Laatst gewijzigd door /Sarah/ : 23 maart 2009 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En waarom maak je niet dezelfde stampei over joden die koosjere voeding door de joodse strotten wil rammen, of over macrobiotici die macrobiotisch voedsel door macrobiotische strotten wil rammen?
![]() |
![]() |
#490 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen joden geweten die eisen dat ze mee Kaboempoorten gaan installeren.. jij wel? Evenmin heb ik al een macrobioot op hoge poten weten staan mekkeren omdat hij niet met zijn macrobiotische klak in de klas mag zitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De mannelijke moslim zien er dus wel plezier in? een beetje zoals de deze? is het offer/kelen van dieren een manier om beter op de profeet te lijken? en is oorlog dan de manier om de afstand tot de profeet te verkleinen, omdat men dan kan overgaan tot dit; http://www.foxnews.com/images/138807..._armstrong.jpg ? want de profeet slachtte zelf toch ook eigenhandig een 600 tal mensen of niet? komt het gebruik "hallal" hieruit voort? en zo ja, mogen de niet gelovigen dat dan weten? of mag hun frank pas vallen als ze op de slachtbank liggen?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 23 maart 2009 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn Joodse mensen oververtegenwoordigd in schooluitval, criminaliteit, gevangenispopulatie, vluchthuizen en langdurige werkloosheid?
Kan iemand me die cijfers dan even geven? Hoeveel vrouwen worden er door Joodse mannen op straat uitgescholden voor hoer, en waar wilden Joodse jongeren een Marokkaanse wijk intrekken om het Palestijns conflict 'uit te praten'? Lameleze die artikels! |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() we doen 50/50. Ik heb het uitgevonden, jij vraagt het TradeMark aan en zorgt voor de PR. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() Goed ik wil ook de eerste zijn. Eerste klant zijn voor een exclusieve kaboem poort. Vrij van ongelovigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |