![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komkom Metten; jij hebt niet de juiste mentaliteit voor het multicultureel gebeuren!
Ik zeg tegenwoordig aan meisjes en vrouwen die hun beklag doen omdat ze door de verrijking worden lastiggevallen op straat; doe gewoon kind, laat die jongens nu effe hun gang gaan; uiteindelijk zijn wij de vertegenwoordigers van een warme samenleving conform het Groenprogramma van de meest vooruitstrevende partij! Die warme samenleving komt er natuurlijk niet als je gaat vitten op de verrijking;dus als iemand hoer roept zeggen we in het vervolg' ja meneer!' Zo eenvoudig is het! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 23 maart 2009 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik zal mijn zoontjes leren omgaan met het verrijkers geweld. Binnenkort verkrijgbaar in de handel, de nieuwe kaboem veiligheidsvesten voor de niet nieuwe belgen. De roodjes en de groentjes keken en eisten een verbod op de kaboemvesten. Raciestisch dat de nieuwe belgen niet meer naar vrijheid kunnen steken. Alle gekheid op en stokje waar gaat dat jongerengeweld eindigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het om een eenmalig feit zou gaan is dat niet nodig, maar als dat vrijwel dagelijks voorkomt heeft de bevolking het recht dat te weten.
Laatst gewijzigd door daiwa : 23 maart 2009 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Luister eens, het is niet netjes KdG te vergelijken met die kansarme jongeren. ZIJ kiezen er immers NIET voor om met messen te steken. Zij worden daardoor gedwongen door onze houding, onze vuile voze onverdraagzame racistische discriminerende houding! KdG heeft zelf gekozen voor zijn wandaad. die arme drommels niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
dié heeft de omgekeerde integratie duidelijk goed volbracht, nu de VB-stemmers nog zeker?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 23 maart 2009 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En 't zijn zotten die werken ............. van pikken , overvallen en drugs word je rijker trouwens ik ben al meerdere malen lastiggevallen door deze vernieuwers en aan al diegene die er lastig door gevallen worden , 1 ding zeker klacht indienen EN een pv laten opmaken , al is het maar voor de statistiek niet te vervalsen zoals patje janssens wilt
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
peppersprayen. en dan als je kan wat doefen en maken dat je wegbent. géén klacht indienen. laat zij dan maar klacht indienen, kunnen ze ook eens zeggen "hoe zag 'm eruit? ja een blanke he menier, zoals er hier nog een hoop rondlopen..." en dan de flik... "oeioei met zo'n beschrijving ga ik die niet vinden zenne..." denk dat dat een beter resultaat gaat geven op de lange duur.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() Ja maar wat ik wil weten, verandert dat iets aan de boodschap? Een criminele feit is gepleegd... en dat diegene die het heeft gedaan is opgepakt.... dat is toch wat we moeten weten???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja meiske, dat crimineel gedrag van die vlaamse ongelovige inboorlingen, daar geraakt ge zomaar niet van af hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eenmaal je weet en beseft welke groep de grootste problemen geeft, kun je hen aanpakken. Laatst gewijzigd door copulator silvestris : 23 maart 2009 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals het feit dat 50% van de gevangenispopulatie blijkbaar een imam nodig heeft... dat lijkt al iets meer op een "cultureel patroon" dan die ene uitzondering �* la Kim de Gelder. Zal ik er ineens HVT al bijhalen? Dat bespaart je de moeite.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
in antwerpen hangen camera's , dus juist wel klacht indienen dan gaan de statistieken omhoog en kunnen ze nimeer komen zeiken met hun vervalste statistieken dat het veilig is in onze steden ! trouwens pepperspray mag je niet hebben
![]() |
![]() |
#36 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ja in elke groep zijn er wel 'rotte appels'.... Ja daarmee zeg je het niet, maar zoveel die het wel denken (euhm heb het gevoel dat jij ook zo iemand bent, kan verkeerd zitten)! Vertel me eens, we weten even goe over welke groep je het hebt.... heb je vrienden die dezelfde akomst hebben??? (ben gwn wat benieuwd) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En ook de afkomst van de dader(s) , ik woon op de buiten en zie hier nogal veel geen haat straat briefjes hangen ............ vooral bij mensen die het soort vernieuwers niet kennen laat ze 1 maand in 't stad wonen omgeving turnhoutse baan en hun mening zal snel veranderen
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha Circeke, zingt gij nog steeds bij het stofzuigen'"leve de multiculturele verrijking?"
Toch spijtig dat onze dochters niet met een Niet Vlaming naar huis komen he; we leerden ze nochtans niet te 'diescrimminereuh! ' Onze dochters zijn aardig en geven conform de politiek correcte opvoeding alle kansen, zelf als ze bedreigd of bestolen worden door een kansarme Niet Vlaming want daar kan die jongen niets aan doen! Maar ookal zijn ze aardig die dochters; enkel Niet Vlamingen zonder papieren deden een huwelijksaanzoek! Want tja..andere Niet Vlamingen trouwen liever met een eveneens Niet Vlaming! Ik zie nog tegen mijn dochter" kind ;het gaat over een warme samenleving trouw nu toch met die arme illegaal!...waarom zou een Niet Vlaming met papieren je nu willen; das toch niet logisch? Die wil zeer terecht iemand met dezelfde culturele achtergrond en religie! Gisteren betrapte ik haar voor de spiegel met hoofddoek, zo progressief en geemancipeerd! Ik was zo trots; komt nog goed met haar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fox jongen ge zijt niet mee! Ge zijt niet multicultureel bezig, nie goe zenne!
In Engeland gaat het wel over kansarmen, uit Afrika vaak! Daar hebben ze ook moslims; echt waar! Maar evengoed gewezen kindsoldaten en das onze schuld en al zeker van dat imperialistische Engeland; eigen schuld en dikke bult! Jaren die landen uitbuiten en dan mopperen als je kinderen overhoop gestoken worden; dat gaat niet he?? En al zeker niet als de ene verrijker een andere overhoop steekt; das enkel gevolg van kansarmoede, dus hou je kritiek voor je! |
![]() |
![]() |