![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Pak de achterstelling van de vrouw aan! Pak de Sharia aan! Pak de arrogantie en dogmatiek aan, maar nee: hij die dit schrijft, is zelf een fameuze dogmaticus. Nl. alles wat leuk is voor nen islamiet moet worden afgeschaft... Tis door jullie soort extremistische haters dat alle stemmen tegen de Islam voor VB'ers en racisten worden uitgemaakt. Komaan zeg, laat ze hunnen nest eten! Zolang ze het mij maar niet opvoederen!
![]() |
![]() |
#542 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Méér Islam aub ! Voer de 4dagen werkweek in zodat de Islamieten hun ruystdag op vrijdag, de joden hun rustdag op zaterdag en de christenen hun rustdag op zondag kunnen nemen... & dat zal meer samenwerking in de hand werken : want terwijl de ene niet-werkt, kan de andere het werk eventjes overpakken ! De atheïst, hij zal wel altijd werken om meer te verdienen : de materialist !
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Banneling
|
![]() Kijk mijn zoontjes moesten hun liefde voor honden en varkens afzweren. Als kers op de taart dienen ze halal te eten. Kerstfeestjes zijn onbelangrijk. Ik wil geen islam religie beoefenen maar behoorlijk moeilijk als je op een school zit waar de islam in de meerderheid is. Conclusie volgens de directie : veranderen van school. Ik zou zo zeggen dat er toch ietske mis is in onze verrijkte samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of je een extremistische haatdragende racist bent maar wat je schrijft geeft wel die indruk van een extremistische haatdragende racist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien je zonen op school het taaltje van pa uitsloegen, ja, dan komen er problemen. Die zocht je zelf. Laatst gewijzigd door filosoof : 24 maart 2009 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"europese" moslims sinds honderden jaren in Bulgarije, Bosnië, Macedonië, Albanië... er zijn moslims die wat zwartjes kleuren, er zijn er aziatische (Thailand, India, Pakistan, Indonesië, China..).. Ik ken de school in kwestie vanzelfsprekend niet, maar zelf zou ik mijn kinderen onmiddelijk van een school afgehaald hebben waar men een of andere religieuze of ideologische onderdrukking voert of dat nu "van bovenaf" of van "onderen" gebeurd. Men komt dergelijke pogingen tot indoctrinatie overal tegen : zelf maakte ik het mee dat in mijn middelbare school er door een groepje leerlingen vlijtig "inspecties" plkaatsvonden om na te gaan of de medeleerlingen wel netjes een driehoekig vlaams leeuwenvlagje op hun fiets hadden ! Mijn kinderen maakten de "Milletjassendictatuur" mee en een kkeindochter van me greep solo in tegen een poging van een medekleutertje om een zwart meisje op de speelplaats "links" te laten liggen.... & dan zijn er nog altijd van alle mogelijke instignaties ter bevordering van "pestgedrag" : men mag dat niet over zijn kant laten gaan !
![]() |
![]() |
#550 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is wel wonderlijk hoeveel uitstekende alcoholische dranken er bij een turk verkocht worden. Zo fanatiek moslim zijn die gasten in feite niet ! Een bezoekje aan een Quick in een mosilimrijke buurt leert overigens dat de doorsnee Moslim het met halal voeding ookj niet al te nauw neemt. Van iemand anders vernam ik dat volgens Saoedi's Allah alleen maar ziet wat ze in Saoedi Arabië doen ; buiten de grenzen van dit heilige koninkrijk zou Allah alle zonden ter wereld toelaten...
![]() |
![]() |
#551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat de moderatie wel eens mag ingrijpen indien mensen volslagen onterecht van rascisme worden beschuldigd; dat is beledigend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij het Centrum voor Groter Kansen voor Rosse mensen of zo? (of die chance hebt ge ook weer niet zeker?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
nog niet he.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ha ja natuurlijk da's de reden. ze moeten toch iéts van uitleg geven als ze zich zelf niet zo volgens hu eigen regeltjes gedragen. Als het is om te eisen en dergelijke dan kan er van hun islam niks afgeweken worden,als het is om ongelovige meisjes te neuken, dan mag dat wel weer plots. ze zijn nog hypocrieter dan ... ja dan wat... -effe denken... wat is er nog hypocrieter dan een islamitische godsdienstwaanzinnige?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee, gewoonlijk niet.
Eenmaal de sharia ingevoerd en de extra taksen voor dhimmies - in alle onderdanigheid te betalen - ingevoerd, willen ze zelfs niet dat dhimmies zich bekeren (dan missen ze inkomsten natuurlijk). Lijkt een beetje op de aversie tegen het roken... zolang ze maar genoeg taks op sigaretten blijven betalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ginds zogezegd alcoholvrij, maar vanaf dat ze op het vliegtuig stappen beginnen ze zich lazarus te zuipen; de klanten die naar Europa kwamen moesten bovendien 24/24 en 7/7 begeleiding hebben of we waren ze kwijt in de hoerenkoten. (kwamen een week op werkbezoek en waren anders vanaf maandagavond drie dagen kwijt ... voor ze donderdagmiddag opnieuw boven water geraakten).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 maart 2009 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Banneling
|
![]() Hondenvlees over haatdragende extremisten gesproken. Past het je niet dat ik de islam bij naam en toenaam noem. Agressief of beledigend worden is geen oplossing.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 24 maart 2009 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 24 maart 2009 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Banneling
|
![]() De directie wees me vriendelijk op het feit (ook andere vlaamse ouders die het te gortig vonden dat honden vies zijn) dat ze best van school kunnen veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Minister
|
![]() Ooit veroverde de clan van Saoud samen met de sekte van de Wahabieten geheel Arabië. En geen gelovige twijfelde eraan dat Allah aan hun kant stond want ze hadden toch Mekka en Medina in hun bezit?
Toen noemden ze het veroverde gebied Saoudi-Arabië. En de bewoner noemen we nu Saoudi's? Dat is toch van de gekke. Ooit gehoord van Oranje-Nederland en de inwoners heten Oranjers? Of van Windsor-Engeland met als bewoners Windsors? Ach ja, ik bedenk net dat Mr. Rhodes ooit Rhodesia heeft gesticht. |
![]() |
![]() |