Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2009, 05:16   #201
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik vind het schaduwen van die cameraploeg door Moureaux's politie in burger nogal erg. Geeft de indruk dat Belgie een politiestaat is.
Ik ook, maar wat ik nog erger vind is dat dit blijkbaar wel nodig was om hun veiligheid te vrijwaren.
Blijkbaar had men schrik dat de mensen van fox iets zou overkomen en dat zou nog een ergere indruk van Belgie nalaten in die reportage.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 08:48   #202
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Goed dat Fox News aandacht besteedt aan de zaak.
Je moet niet naar Fox kijken om te weten wat er in Molenbeek en sommige andere Brusselse agglomeraties aan de hand is.
Maar dit terzijde: Fox is schabouwelijke zender waar ze van het concept 'objectiviteit' nog nooit gehoord hebben. Ik had deze reportage veel liever op ABC of NBC gezien.

Tijdens de vorige presidentsverkiezingen heb ik de kans gehad om Fox News te bekijken. Ze konden het 'Bush TV' hebben genoemd.

maar soit, dit geheel terzijde. FDW's verhaal is niet uit de lucht gegrepen. Een paar jaar onderdompeling in Brussel heeft mij voldoende overtuigd.
Oud 26 maart 2009, 09:14   #203
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Gemiddeld genomen ligt hun aantal rond de 80 % heb ik vernomen van een gevangenisdirecteur zelf. Liegt die, dan lieg ik ook natuurlijk.

Ik denk niet dat men dergelijke cijfers ergens openbaar maakt vanwege de publiciteit voor het VB.

Inmiddels heb ik toch al soortgelijke verhalen gehoord. De schoonmoeder van mijn zoon is officier bij de politie en betrokken bij het trasport van gespuis op het traject van en naar gevangenis en gerecht, en die haar vriend is cipier. Van hen heb ik niet anders vernomen.

Natuurlijk zullen er hier ongetwijfeld wel weer een heel deel Belgicisten bij zijn die het veel beter weten dan die directeur, die politiebeambte en die cipier, want wat weten die er eigenlijk van? Rik Jul. of Jozef die ooit iets gelezen hebben in hun partijblaadje weten het toch veel beter zeker.
Het verschilt van regio tot regio natuurlijk.
Het gemiddelde van alles samen ken ik niet.
Maar in Brussel zal het 80% wel zijn of misschien nog meer.
Wat logisch is ...Brussel is bijna 80 % of meer allochtoon bevolkt ook.
Oud 26 maart 2009, 09:19   #204
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Ha ja, laat ons de waarheid verzwijgen omdat dit 'mogelijke investeerders' kan afschrikken. Kon je echt niets beters verzinnen
Laten we heel eventjes aannemen dat de fobie van De Winter de waarheid zou zijn.
Kan jij ons dan eens uitleggen wat de toegevoegde waarde is voor Belgie en per extentie voor Vlaanderen om deze in het buitenland te gaan rondbazuinen?

Meen ik me ook van u geen kritiek te herinneren op de franstaligen die via het buitenland hun gelijk proberen te halen, en zo vlaanderen in een slecht daglicht stellen.

Waarschijnlijk kun jij betere dingen verzinnen op mijn vragen.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 09:21   #205
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
According to the Human Rights Watch, Castro constructed a "repressive machinery" which continues to deprive Cubans of their basic rights.[153]

Political opponents to his leadership were killed during the first decade of it.[154][155] Persons found to be "counterrevolutionaries", "fascists", or "CIA operatives" were said to be imprisoned in poor conditions without trial.[156][157]. Military Units to Aid Production, or UMAPs, were labor camps established in 1965 to confine "social deviants" (including homosexuals and Jehovah's Witnesses), with the goal of working "counter-revolutionary" influences out of certain segments of the population.[158] The camps were closed in 1967.[159] Castro argues, among other things, that they are "CIA agents".[160]

The Cuban government has been accused of numerous human rights abuses, including torture, arbitrary imprisonment, unfair trials, and extrajudicial executions (a.k.a. "El Paredón").[161]

Castro created a North Korea like system of censorship; Cuba had the fourth worst system out of 174 countries on the 2008 Press Freedom Index.[162] The few Cubans with official permissions to access Internet face Internet surveillance; the vast majority of Cubans face five-year prison sentences for connecting to Internet.[163]

Ziezo, dat kostte mij niet veel tijd. Wellicht zal een kleine googlesearch nog meer misdaden tegen de mensheid aan het licht brengen.

Mijn punt was dus dat het weinig consistent is, als je als linkiewinkie Verschaeve de grond in boort, maar de SPA in al haar morele superioriteit verheerlijkt.
De terminologie 'misdaden tegen de mensheid' is nogal kort door de bocht. Cuba was zeker kort na de revolutie geen toonbeeld van respect voor mensenrechten. Daar is een logische verklaring voor: de oorlog die tegen Cuba werd gevoerd, de diverse moordpogingen door de CIA geïnspireerd, de infiltratie, terrorisme, sabotage, de economische blokkade en ten slotte de invasie.
Cuba was in oorlog en handelde daar ook naar. Er was (en is) wel degelijk een vijfde colonne actief in het land die zowel geld als andere middelen aanvaarden vanuit de VS om het land te destabiliseren. Zulke dingen zijn in de meeste landen en ook hier verboden en derhalve strafbaar.

Zoals ook uit je citaat blijkt, is daar eind jaren '60 verandering in gekomen. Ook wat betreft de houding ten opzichte van homo's bijvoorbeeld die aanvankelijk op een schandelijke manier behandeld werden. Op het vlak van mensenrechten zoals die hier geïnterpreteerd worden is het hedendaags Cuba niet vergelijkbaar met het Cuba van kort na de revolutie. Op het vlak van andere mensenrechten, staat het vaak mijlenver vooruit op andere landen.

De controle op de media blijft vandaag het meest aanstootgevende, vind ik. Daar is nog veel werk aan de winkel. Wat de toegang tot internet betreft is daar nog een argument voor: Cuba is een derdewereldland en moet met een deel van de infrastructuur zuinig omspringen en kan zich puur economisch niet permiteren wat andere landen wel kunnen. De beschikbare infrastructuur en middelen zijn beperkt. Maar dat is natuurlijk geen excuus voor het systematisch censureren van alle informatie die de overheid onwelgevallig is.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 09:30   #206
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Fox News is natuurlijk geen nieuwszender. Het is een propagandamachine die een zeer duidelijke maatschappijvisie wil promoten en daarbij bepaald niet zachtzinnig te werk gaat. Dat PDW daaraan zijn medewerking verleent, verbaast me niets.

Ten gronde heeft de georganiseerde, economische migratie in functie van de economische groei in de jaren vijftig en zestig natuurlijk een reeks problemen meegebracht waar men toen niet bij stilstond of met een bocht is rond gelopen.
Het belangrijkste probleem is de crisis die in '73 is losgebarsten en voor gigantische werkloosheid heeft gezorgd. Want essentieel bij migratie is de economische integratie van de migranten. Als ze zich economisch integreren, dan volgt daaruit quasi vanzelf een culturele integratie.
Men heeft die economische integratie laten verloederen en verwaarloosd waardoor de tweede en derde generatie migrantenjongeren geen enkele economische rol te spelen hadden en in de armoed terecht zijn gekomen. En zoals we weten is armoede verantwoordelijk voor heel wat van de problemen waarmee die generaties kampen: lage scholingsgraad, hoge vruchtbaarheidsgraad, werkloosheid, maatschappelijke kwetsbaarheid en de criminaliteit die er vaak mee gepaard gaat.
Als een samenleving tolereert dat er zich een laaggeschoolde, economisch niet geïntegreerde onderklasse vormt, dan moet ze niet raar opkijken dat die klasse later voor problemen zorgt.

Daaraan helpt geen lieve-moederen. Wel een serieuze investering in onderwijs, begeleiding en tewerkstellingsprojecten zodat die generaties zich economisch kunnen integreren en een functionale plaats vinden in de samenleving. Maar dat zijn nu precies de zaken waar PDW niet van wil weten. Hij wil de tegenstellingen en problemen vergroten omdat hij er electoraal bij meent te zullen winnen. Dat is net eerbaar.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 09:31   #207
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß Bekijk bericht
Onder eerbaarheid, integriteit?
Mensen die een onafhankelijk vlaanderen niet als natte droom hebben meeslepen in een onafhankelijkheidsavontuur, wat het ook kost. Is dat eerbaar? is dat integer?
Een minderheidsgroep die daartoe demarches doet en hun visie als waarheid gaat verkondigen, en het eigen land in het buitenland éénzijdig gaat zwartmaken, is dat eerbaar? is dat integer?

Worden (ex-)leden die de mistoestanden en de waanbeelden van die groep aankaarten in het publiek ook bestempeld als integer en eerbaar?
Daar neemt men meestal woorden als rancuneus, nestbevuiler en natrapper in de mond.
Oud 26 maart 2009, 09:33   #208
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Laten we heel eventjes aannemen dat de fobie van De Winter de waarheid zou zijn.
Kan jij ons dan eens uitleggen wat de toegevoegde waarde is voor Belgie en per extentie voor Vlaanderen om deze in het buitenland te gaan rondbazuinen?

Meen ik me ook van u geen kritiek te herinneren op de franstaligen die via het buitenland hun gelijk proberen te halen, en zo vlaanderen in een slecht daglicht stellen.

Waarschijnlijk kun jij betere dingen verzinnen op mijn vragen.
Al decennialang wordt het probleem doodgezwegen door de media en de zelfverklaarde democratische partijen. De klokkenluiders in deze worden als fascisten en neo-nazi sypathisanten gebrandmerkt, als mestkevers bestempeld naar het buitenland toe. De dagelijkse moorden, overvallen, en messengetrek bewijzen dat het hier niet beter aan het worden is integendeel. Geen enkele "democratische" partij durft de nek uit te steken maar laat de smerige boel maar waaien. Uw België is naar de vaantjes en ze mogen dat overal weten, de oplossing zal toch van buitenaf moeten komen.
Oud 26 maart 2009, 09:47   #209
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Belgie heeft heel wat anders te bieden dan chocolade en bier, Brusselse en Brugse kant... die reporters konden hun ogen niet geloven ! Ze moesten zelfs in volle dag in de wagen blijven zitten en mochten niet uitstappen om te filmen !!!! not safe here !!!!!!!!!!!
Raar hé

In die hun landen van herkomst mag je vrij fotograferen en filmen op straat, zolang je maar geen personen in closup neemt, want dan riskeer je de vraag om een fooi.
Eens hier krijgen die dan ineens een fobie voor cameraploegen, eigenaardig.

De vraag is eigenlijk, wat was hun scenario, wat wou die ploeg bereiken, welk beeld wouden ze bij voorbaat ophangen, wat gaat er in amerika in als zoete koek,.....
Hoe monteer je een na het andere. Met wat handige montagetechnieken kan je zelfs een VB-kopstuk een pleidooi pro Belgie laten houden.
Oud 26 maart 2009, 10:03   #210
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Al decennialang wordt het probleem doodgezwegen door de media en de zelfverklaarde democratische partijen. De klokkenluiders in deze worden als fascisten en neo-nazi sypathisanten gebrandmerkt, als mestkevers bestempeld naar het buitenland toe. De dagelijkse moorden, overvallen, en messengetrek bewijzen dat het hier niet beter aan het worden is integendeel. Geen enkele "democratische" partij durft de nek uit te steken maar laat de smerige boel maar waaien. Uw België is naar de vaantjes en ze mogen dat overal weten, de oplossing zal toch van buitenaf moeten komen.
Stereotiep VB antwoord
De vragen waren:

Toegevoege waarde van de demarche van De Winter?

Kunnen tegenstanders die hun gelijk via het buitenland willen halen op evenveel begrip reken?

De enig vraag waarop ik een antwoord voor mezelf zie, is dat je inderdaad geen betere dingen kunt verzinnen, en nog maar eens dezelfde plaat draait.
Oud 26 maart 2009, 10:15   #211
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Stereotiep VB antwoord
De vragen waren:

Toegevoege waarde van de demarche van De Winter?

Kunnen tegenstanders die hun gelijk via het buitenland willen halen op evenveel begrip reken?

De enig vraag waarop ik een antwoord voor mezelf zie, is dat je inderdaad geen betere dingen kunt verzinnen, en nog maar eens dezelfde plaat draait.
Dezelfde plaat maar als ze correct is moet dat maar kunnen. De toegevoegde waarde is zonder twijfel dat de rest van de wereld mag zien wat een zelfdestructief systeem er hier aan de macht is. Wie weet kunnen de US de volgende keer dat ze de schurkenstaten benoemen er België aan toevoegen.
Oud 26 maart 2009, 10:17   #212
Eschaton ß
Partijlid

Eschaton ß's schermafbeelding

Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
Standaard

Citaat:
Mensen die een onafhankelijk vlaanderen niet als natte droom hebben meeslepen in een onafhankelijkheidsavontuur, wat het ook kost. Is dat eerbaar? is dat integer?
Een minderheidsgroep die daartoe demarches doet en hun visie als waarheid gaat verkondigen, en het eigen land in het buitenland éénzijdig gaat zwartmaken, is dat eerbaar? is dat integer?

Worden (ex-)leden die de mistoestanden en de waanbeelden van die groep aankaarten in het publiek ook bestempeld als integer en eerbaar?
Daar neemt men meestal woorden als rancuneus, nestbevuiler en natrapper in de mond.
Typische slappe hansworsthouding van ne Vlaming hé... De Walen zijn al aan't mobili-BILI-seren zunnne, binnenkort staat er een regimentje Chasseurs Ardennais Multikulti voor uw door. En wat gaat gij dan doen? Ja knikken en hunne zak aflekken?
Eschaton ß is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 10:28   #213
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß Bekijk bericht
Typische slappe hansworsthouding van ne Vlaming hé... De Walen zijn al aan't mobili-BILI-seren zunnne, binnenkort staat er een regimentje Chasseurs Ardennais Multikulti voor uw door. En wat gaat gij dan doen? Ja knikken en hunne zak aflekken?
nu hebde mij bang gemaakt zulle.

Net zo min als vlaanderen zich onafhankelijk kan maken zonder toestemming van de walen, kunnen de walen ook geen éénzijdige aktie nemen tegen vlaanderen, ook al zouden ze een reden hiertoe vinden.
Partijen die het conflictmodel onderhouden zijn contraproductief, en bewijzen alleen lippendienst aan hun ideaal, dat ze eigenlijk niet wensen te verwezenlijken, want dan zijn ze overbodig.
Zich stoer profileren binnen vlaanderen, dat loont wel, zolang er zijn die op hen blijven stemmen, is hunne dik gesmeerde boterham verzekerd.
Geraken we een stap verder? neen, maar dat zal hen worst wezen.
Oud 26 maart 2009, 10:36   #214
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
Conclusies
Fox concludeert dat er een sterk anti-Westers sentiment leeft bij de Belgische moslims en ziet integratie niet echt voor morgen. Daarna volgen een paar voorbeelden - van Dewinter - die voor de Amerikanen waarschijnlijk als hallucinant overkomen: "Halal food is served in the schools, not only for Muslim children, but for all the children, municipal pools in Brussels now have separate hours for men and women to swim." (mvl)

what the?? halal food is not served en we hebben toch geen separate swimming hours?? allez, voor zover ik toch weet want ik eet niet op school en ga niet zwemmen in die bacteriepoelen.

Sorry gast mijn zonen hebben het ondervonden. Halal is voor iedereen. Honden en varkens als huisdieren betekenen dat je kinderen vies zijn. Aparte zwemuren dat heb ik van horen zeggen. Ik ga dat niet controleren. De islam mag niet verder worden aangemoedigd. Wij hebben van de directie te horen gekregen dat we beter van school kunnen veranderen. Hun school is geen vrije school meer met verschillende subculturen. De islam had het overgenomen. Op ouderavonden hoor je geen vragen over de kinderen maar wel de islam zegt dit en de islam zegt dat. Conclusie om opstootjes te vermijden is de islam de godsdienst op school. Ik pleit nogmaals voor scheiding van religie en staat. Geen les meer over de indoctrines van de islam of de katholieke kerk. Keuze van een vrije school.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 26 maart 2009 om 10:37.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 10:39   #215
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Vlaanderen onafhankelijk !!!

[quote=spherelike;4036600]nu hebde mij bang gemaakt zulle.

Net zo min als vlaanderen zich onafhankelijk kan maken zonder toestemming van de walen, kunnen de walen ook geen éénzijdige aktie nemen tegen vlaanderen, ook al zouden ze een reden hiertoe vinden.

Toestemming v.d. walen ???
De Kosovaren vroegen aan NIEMAND toestemming. Ze zijn nu meer dan een jaar onafhankelijk. Hun land is erkend door bijna 60 staten
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 10:43   #216
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Dezelfde plaat maar als ze correct is moet dat maar kunnen. De toegevoegde waarde is zonder twijfel dat de rest van de wereld mag zien wat een zelfdestructief systeem er hier aan de macht is. Wie weet kunnen de US de volgende keer dat ze de schurkenstaten benoemen er België aan toevoegen.
Het enige zelfdestructieve systeem zit in de meeste autochtonen, ze weigeren om het eigen volk op peil te houden. Dit is de enige zekere weg naar verdwijnen en overspoeld te worden door een ander bevolking/cultuur. zolang ieder vlaams koppel gemiddeld geen 2,3 kinderen op de wereld zet, gaat de autochtone vlaamse bevolking achteruit.

Dat is helaas de enige echte waarheid die uiteindelijk zal leiden tot wat het VB nog steeds en onterecht aan anderen wijt.

Mij kan dit fenomeen niet afschrikken, als we democratisch blijven zullen uiteindelijk ander waarden en stijlen meer aanhangers hebben, en het dus voor het zeggen hebben.

Jammer dat het VB daar niet oprecht voor uit komt, en het nog steeds de schuld op de anderen blijft schuiven.
Electoraal uiteraard beter om een vijand te zoeken, en het eigen volk niet te schofferen.
Oud 26 maart 2009, 10:48   #217
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

[quote=Boduo;4036617]
Citaat:
nu hebde mij bang gemaakt zulle.

Toestemming v.d. walen ???
De Kosovaren vroegen aan NIEMAND toestemming. Ze zijn nu meer dan een jaar onafhankelijk. Hun land is erkend door bijna 60 staten
Ik gun u best uw stohalmpje om u aan vast te klampen hoor, maar als u even alles op een rijtje zet, dan weet u zeker ook dat de toestand in de Balkan, en de internationale visie erop heel anders is dan hier.
Daar waar de internationale sympathie uitgaat naar de kosovaren, lijkt die in ons geval duidelijk naar de Walen te gaan.
Iedereen moet maar eens in eigen boezem kijken hoe dat zou kunnen komen, en welke standpunten en daden hiertoe aanleiding zijn geweest.
Als u beter slaapt met het idee dat het éénzijdig kan, doe gerust.
Oud 26 maart 2009, 10:50   #218
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Fox News is natuurlijk geen nieuwszender. Het is een propagandamachine die een zeer duidelijke maatschappijvisie wil promoten en daarbij bepaald niet zachtzinnig te werk gaat. Dat PDW daaraan zijn medewerking verleent, verbaast me niets.

Ten gronde heeft de georganiseerde, economische migratie in functie van de economische groei in de jaren vijftig en zestig natuurlijk een reeks problemen meegebracht waar men toen niet bij stilstond of met een bocht is rond gelopen.
Het belangrijkste probleem is de crisis die in '73 is losgebarsten en voor gigantische werkloosheid heeft gezorgd. Want essentieel bij migratie is de economische integratie van de migranten. Als ze zich economisch integreren, dan volgt daaruit quasi vanzelf een culturele integratie.
Men heeft die economische integratie laten verloederen en verwaarloosd waardoor de tweede en derde generatie migrantenjongeren geen enkele economische rol te spelen hadden en in de armoed terecht zijn gekomen. En zoals we weten is armoede verantwoordelijk voor heel wat van de problemen waarmee die generaties kampen: lage scholingsgraad, hoge vruchtbaarheidsgraad, werkloosheid, maatschappelijke kwetsbaarheid en de criminaliteit die er vaak mee gepaard gaat.
Als een samenleving tolereert dat er zich een laaggeschoolde, economisch niet geïntegreerde onderklasse vormt, dan moet ze niet raar opkijken dat die klasse later voor problemen zorgt.

Daaraan helpt geen lieve-moederen. Wel een serieuze investering in onderwijs, begeleiding en tewerkstellingsprojecten zodat die generaties zich economisch kunnen integreren en een functionale plaats vinden in de samenleving. Maar dat zijn nu precies de zaken waar PDW niet van wil weten. Hij wil de tegenstellingen en problemen vergroten omdat hij er electoraal bij meent te zullen winnen. Dat is net eerbaar.
De enige zinnige reactie die ik hier nu al gelezen heb.

Hoe pakken we dat nu aan.

Aanpak 1: We negeren alles en zeggen dat er geen probleem is (ELKE grote partij in Belgie) Dit wordt hier mooi geillustreerd door een aantal van onze negationisten hier.

Aanpak 2: We vergroten het probleem uit, generaliseren alles en schuiven het af op een geloof (de VB aanpak). Dit wordt mooi geillustreerd door een paar van onze notoire racisten hier.

Uiteraard zijn beide approaches compleet verwerpelijk en totaal niet constructief om enigszins tot een oplossing te komen. Welkom in Belgie!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 11:01   #219
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Dat is dan de betekenis van het zelfbeschikkingsrecht der volkeren:

als het mag van de Walen...

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 11:02   #220
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het enige zelfdestructieve systeem zit in de meeste autochtonen, ze weigeren om het eigen volk op peil te houden. Dit is de enige zekere weg naar verdwijnen en overspoeld te worden door een ander bevolking/cultuur. zolang ieder vlaams koppel gemiddeld geen 2,3 kinderen op de wereld zet, gaat de autochtone vlaamse bevolking achteruit.

Dat is helaas de enige echte waarheid die uiteindelijk zal leiden tot wat het VB nog steeds en onterecht aan anderen wijt.

Mij kan dit fenomeen niet afschrikken, als we democratisch blijven zullen uiteindelijk ander waarden en stijlen meer aanhangers hebben, en het dus voor het zeggen hebben.

Jammer dat het VB daar niet oprecht voor uit komt, en het nog steeds de schuld op de anderen blijft schuiven.
Electoraal uiteraard beter om een vijand te zoeken, en het eigen volk niet te schofferen.
Er is geen enkele reden om het bevolkingsaantal op het huidige peil te proberen houden. We hebben +500.000 werklozen, tegen dat die allemaal aan slag zijn zijn we op zijn minst 50 jaar verder. Indien bedrijven hier aan geen "werkvolk" raken vanwege puur gebrek, moeten ze maar elders gaan, dat doen ze trouwens nu evenzeer maar dan uit winstbejag.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be