![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | |
|
![]() Citaat:
"De enige filosofie die ons out of the box kan brengen is de veronderstelling dat werkelijkheid van bewustzijn is gemaakt. Bewustzijn is het begin van al het leven. Bewustzijn is de grond van al het zijn. Als je op die manier naar bijvoorbeeld ziekte kijkt, verandert ons inzicht compleet. Daardoor leren we op een andere manier om te gaan met ziekte. De alternatieve traditie van gezondheid, healing technieken en andere manieren van genezing zijn allemaal legitiem. Ik heb theorieën geschreven over homeopathie, over accupunctuur, maar ook het mind - body medicijn: dat onze gedachten niet alleen ziektes produceren, maar ook kunnen genezen." Maar voorlopig verdient de medische groot-industrie wel tonnen, aan talloze mensen die dit simpele feit niet willen geloven noch zelf-evalueren. Santè! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#823 |
Minister
|
![]() De meeste mensen worden afgeleid door brood en spelen en zijn geconditioneerd door opvoeding, onderwijs en andere omgevingsinvloeden. Als je de kudde onbewust houdt, dan kun je daar enorme voordelen uithalen. Zoals je al aanhaalde is de pharmaceutische industrie daar een zeer mooi voorbeeld van.
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 26 maart 2009 om 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#825 |
Banneling
|
![]() 'Broken dreams' maakt van mensen dierlijke wezens waardoor een literalistisch begrepen darwinisme zegeviert. En zoiets noemen volwassen mensen de echte wereld. Dat hierdoor allerhande en op zich absurde problemen ontstaan begrijpt het kleinste kind maar dat proberen volwassen mensen dan om te vormen of te herprogrammeren. Net zoals de bevolking steeds gefrustreerder raakt door allerhande beleidsbeslissingen, is dat voor het kind niet anders. In welke vorm het ook geuit wordt, uit angst om de elitaire machtspositie te verliezen creëert men nog meer chaos en onduidelijkheid. De intrinsieke en oprechte droom verwordt tot een nachtmerrie, elke spontaniteit van het menselijke ontwikkelingspotentieel wordt in de kiem gesmoord om er ons vervolgens over te verbazen dat verzet ontstaat. Hoe kwam het nu dat we dat niet begrepen, dankzij het onderwijs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 |
|
![]() Je vermoeden is heel juist, Willem, en dat zegt onze huisdokter me ook, maar hij zou de helft van z'n patiënten verliezen als ie dat tegen hen zou zeggen, dus voor zelf-economische redenen houd ie mooi z'n slimme kop dicht en bestendigt daarmee de levenslange geconditioneerde afhankelijkheid en dito onwetendheid van z'n medische klanten. Kassa kassa...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |
|
![]() Citaat:
http://www.nujij.nl/op-school-word-j....1332311.lynkx http://www.waaromonderwijs.nl/index....d=43&Itemid=72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#829 |
Banneling
|
![]() Sorry, geen tijd om te lezen, ik moet nog geld produceren voor morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ga ondertussen in mijne zetel liggen. ![]()
![]() |
![]() |
#831 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alé sloppel
![]() |
![]() |
#833 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 |
|
![]() Je zult minstens voor de droogtijd geduld moeten hebben.
![]() |
#835 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfs de yogi, die uiteraard wel over een 'atman' of 'zelf' beschikt, zal het met dat zieltje knap lastig hebben binnen zijn denken (lichaam, geest, zelf). En bij die anderen - 'iedereen' - die aan zelf onderzoek doen mag je alvast mezelf schrappen. Je mag dus hoogstens 'bijna iedereen' schrijven.
![]() |
![]() |
#836 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#837 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#838 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens komen - écht letterlijk - en niet zoals je tekst die 'bijna letterlijk' zou zijn, wat zijn belang heeft in teksten waar elk woord zijn belang en betekenis heeft, ook wijze woorden: In blinde duisternis storten zij zich, die de begoocheling dienen. In nog zo mogelijk grotere duisternis komen zij terecht, die prat gaan op het weten. Het staat je vrij zelf een categorie te kiezen.
![]() |
![]() |
#839 |
Minister
|
![]() Geduld is een mooie deugd..
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 maart 2009 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#840 |
Minister
|
![]() Ik neem aan dat dit een koan is?
Mijn antwoord; niet het 'IK' maar de getuige van het 'IK'. Juist?
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 maart 2009 om 13:04. |
![]() |
![]() |