![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We ontdekken een listig plan volgens hetwelk er binnenkort een "Antarcitica-vrijstaat" zal gesticht worden met privé kapitaal. Deze staat wordt een keizerrijk met aan het hoofd Freya I als absoluut heerseres van dit gebied.
De inboordelingen : arme pinguis zullen ingezet worden om de diverse bodemschatten te delven. Met deze schatten als onderpand zullen diverse armlastige banken en auto-industrieën opgekocht worden, herbebossing van het Amazonegebied gefinancierd en bovendien de grote woestijnen herbebost worden ! Arctica zal terug ingevroren worden (dank zij de goedkope zonne-energie) en antarctica zal klimatologisch gewijzigd worden in een subtropisch klimaat zodat de keizerin zich slettig zal kunnen blijven kleden. Polyandrie wordt ingevoerd en gepromoot ! Alsook de godsdienst van het vliegend spaghettimonster (nieuw hervormde versie). Politiek asiel wordt iedereen verleent op voorwaarde dat de kandidaat asielzoekers bereid zijn om als opzichters van de pinguins in de mijnen te werken. Nationale spreuk : Eet meer pinguins ! Volkslied : vogeltjesdans Landsverdediging : volautomatisch nucleair
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ze zal daar misschien de slimste zijn. Heel misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() thou shalt all worship your mistress
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar in die pinguins, zit daar niet een klein beetje heel veel vet in? ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 28 maart 2009 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Benieuwd wie daar de continentale filosofie zal willen vertegenwoordigen.
Laatst gewijzigd door Knipp : 28 maart 2009 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() de zuiderwind
|
![]() |
![]() |