![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger moesten de stempelaars iedere dag hun stempel gaan halen. Jaren jaren en jaren aan een stuk was dit zo het geval. Ik zou er niet van verschieten dat men dat specifiek heeft afgeschaft omdat de lange rijen Marokkanen aan de stempellokalen te veel begonnen op te vallen. Ik vind ook dat kleurlingen even veel rechten moeten hebben dan blanke maar toch is soms racistisch zijn of niet, niet altijd duidelijk uit elkaar te houden. Ben ik racistisch wanneer ik binnen mijn bedrijf voor een aantal functies geen kleurlingen wil aanwerven? Ben ik racistisch wanneer ik weiger iemand in dienst te nemen die met een hoofddoek op zij hoofd zit voor loketwerk? Hoe zou jij er tegenover staan wanneer er daar een vent zat met een klak (pet)op zijn kop? Mag ik er dan misschien even op wijzen dat de staat, welke dit nu veroordeeld, jaren lang zelf de allergrootste racist is geweest. Meer dan een halve eeuw moest men Belg zijn om een staatsfunctie te bekleden zoals aan de telegraaf, post, douane etc., zelfs in de havens als havenarbeiders kwam een vreemde er niet is. Is dat zo ongewoon? Ik weet het eigenlijk niet hoor. Is bvb. Een koppeltje dat via een advertentie een oproep doet om een man of een ander koppel voor triootjes of partnerruil, racistisch wanneer ze er bij vermelden, “kleurlingen zich te onthouden”? Moet die vrouw van dat stel dan, om niet racistisch te zijn, iedere lul die zich aanbied maar accepteren? Laatst gewijzigd door Garry : 17 maart 2009 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zal je toch Europees moeten regelen. De grenzen sluiten en de douane terug activeren is geen optie.
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SZ uit de lonen halen (is beterkoop produceren) SZ heffen op consumptie, hier bereik je meerdere dingen mee: - Producten uit lageloonlanden worden duurder. - Producten aangekocht met geld uit zwartwerk zorgen dat er toch SZ betaald wordt. - Eigen producten worden iets beterkoop, zeker voor export.
![]() |
![]() |
#164 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het zal mij dus ook niks verbazen dat net zoals bij groenlinks er ook bij groen! geen een vegetarier in de partij zit.
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 30 maart 2009 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat groen teveel gedomineerd is door mieke vogels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och , we kunnen wij der hier wel wat over lullen maar veel zal het er allemaal niet aan veranderen. Heb jij al één regime weten omver geworpen worden zonder een revolutie? Alles wordt over onze hoofden heen beslist en gekonkelfoesd en wij zitten er bij als melkkoe, meer niet. Of wij nu hard of zacht beuuu loeien, ze zetten die zuigers op onze portemonneespenen en dat ist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Vreemdeling
|
![]() Het is met Groen (Agalev) verkeerd beginnen lopen de dag dat ze aan politiek zijn gaan doen. Het gedemodeerde, communistische gedrocht(je) dat 'Groen' is, is in niets meer te vergelijken de frisse en sympathieke fietsersbeweging die ze bij hun ontstaan waren.
Jammer dat er nog zoveel naïeve en onwetende stadsmussen zijn die "voor de natuur" op Groen stemmen. Alsof er ook maar één groen politicus is die met de natuur begaan is. We hebben doorheen de geschiedenis gezien hoe de geestesgenoten van Groen, in de communistische regimes, hebben omgesprongen met het milieu. Ze zijn, na vakkundig bewezen te hebben niet tot regeerwerk in staat te zijn, gelukkig meer lachwekkend dan gevaarlijk. Want amusant kunnen ze soms wel voor de dag komen. Drugs promoten terwijl ze chocoladen sigaretten wouden verbieden; staatshervormingen laten afhangen van de invoer van plastic schroefdopjes op flessen, noem maar op. Het was hartverwarmend te zien hoe de kiezer dat stelletje onbekwame idioten met hun diarree aan zinloze regeltjes achteraf terecht uitkotste. Wel hebben de minst onverstandigen van het hele zootje zichzelf goed verzorgd. Her en der bestuurs- of voorzitterszetels, waar ze hun antidemocratische werkzaamheden voortzetten. Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan de weigering door een creatuur als Boek.be-voorzitter Jos Geysels, zonder enige reden, om boeken van een oppositiepartij toe te laten op de boekenbeurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn volop met zijn alleen stoppen aan verzamelen in het gat te steken van de kangoeroes omdat ze geen scheten meer zouden lossen die de ozonlaag aantasten. Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2009 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |