![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 31 maart 2009 om 18:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Als je een puriteinse kwezel bent wel ja, normale mensen steken hun neus niet tussen andermans lakens.
![]() |
#104 |
Minister
|
![]() Ach kom dat valt wel mee als je voorzichtig bent.
Er zijn vrouwen die daar zelf om vragen hoor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Mensen aanmoedigen om hun seksuele handelingen zo veilig mogelijk te houden is niet hetzelfde als mensen bepaalde seksuele handelingen ontraden. Met een condoom aan kun je nog altijd anale seks hebben hoor. Of juist niet.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 31 maart 2009 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
![]() Citaat:
waarom vind ik dat anale seks moet worden afgeraden? (zie hoger) Juist: om gezondheidsredenen wat is 't verschil?
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vaginale seks is ook niet bepaald "mijn kopje thee" (zelfs sommige vrouwen vinden het maar niets), maar ik ga mij niet moeien in wat een andere wel of niet mag doen, zolang alle partners het leuk vinden. In plaats van het te "ontraden" kan je beter veiligheidmaatregels aan raden: * speel altijd veilig (condoomgebruik of laten testen) * als de ene het niet meer leuk vindt (of het te pijnlijk vindt) dan moet de andere stoppen (of voorzichtiger zijn)
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wel straf dat alleen homo's daar zo over denken. Als ge op andere plaatsen pijlt komt ge zowat op hetzelfde uit, meningen dan.
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anale/vaginale/orale seks (of gelijk welke andere seksuele technieken) zijn enkel "ongezond" voor degenen die het te pijnlijk vinden (of "te smal" gebouwd zijn in verhouding met hetgene waarmee ze gepenetreerd worden). Het is niet omdat sommigen anale seks pijnlijk vinden dat je het iedereen moet af raden, net zoals je vaginale heteroseks niet iedereen moet af raden omdat lesbiennes het maar niets vinden.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of je nu een condoom draagt of niet maakt niet uit, je kan nog altijd exact dezelfde seksuele handelingen stellen. Het enige verschil is dat je beter beschermd bent tegen soa's. Jij raad een seksuele handeling die mogelijk voor fysieke ongemakken kan zorgen. Er zijn echter genoeg mensen die plezier hebben aan anale sex en daar geen verwondingen aan overhouden. Als ik mijn vriendin keihard begin te rammen terwijl ze nog niet nat is kan ze ook naar de dokter gaan voor een kapotte vagina. Als ik jouw logica volg zou ik dan mensen moeten aanraden om niet meer aan conventionele seks te doen wegens "gezondheidsredenen".
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(behalve dan dat vaginale seks wel mijn kopje thee is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals je kaarsvet beetje bij beetje op de buik van je partner kan gieten (kan misschien wel wat jeuken achteraf), maar er beter geen liter kokend lood over giet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() waarom vind ik die reclame voor anale sex een beetje onzedelijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn oprechte excuses als ik je er een beetje mee geshockeerd heb. Het was enkel bedoeld als een beetje absurde vorm van humor en zeker niet om te spotten met het barensproces.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 maart 2009 om 19:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nu even mijn voorlopige classificatie van het soort draden die veel kans maken om heel lang te worden:
Een beloftevolle categorie die helaas voortijdig heengaan door het ingrijpen van een moderator:
De lijstjes zijn niet exhaustief en ik zal er op gepasten tijde nog wel op terugkomen. ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 maart 2009 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Zo zijn er 2 x draden geweest over "Waarom Moslims Terecht Woedend Zijn" en die zijn beide verdwenen. ![]() |
|
![]() |
![]() |